Discutia integrala o postez aici. Nu stiu ce se va intampla pe mai departe. Oricum chiar nu stiu ce sa mai zic, sau ce se poate face.
Dane hai sa iti dau o tema de discutie la viitoarea intalnire LC. Poate voi loganisti cu experienta imi puteti da o explicatie logica pentru cauza incendiului si pentru nesimtirea celor de la Dacia.
In data de 15.06.2012 am achizitionat un autoturism Dacia Logan Laureate cu motor: 1.2 E5.
In data de 09.12.2012 m-am intors acasa din oras si inainte de a termina manevrele de parcare am observat ca de sub capota masinii in partea din dreapta fata (intre capota si parbriz) a inceput sa iese fum si o flacara galbuie de circa de 2 cm inaltime. Am oprit motorul, am incercat sa deschid capota masinii sa pot vedea ce se intampla dar mecanismul de ridicare al capotei nu a functionat. Am incercat de 3-4 ori sa deschid capota dar fara succes. Am iesit afara din masina si am observat din ce in ce mai mult fum si flacara crescand. Am inceput sa arunc cu zapada din jur pe capota in speranta sa pot stinge incediul dar nu am reusit. Am sunat la 112 si in 9 minute de la apel a ajuns un echipaj de politie iar in 12 minute au ajuns si pompierii (sectia de politie e la 800 metri de locul incidentului iar cea de pompieri la 2-3 km). Incidentul s-a petrecut pe Liviu Rebreanu 1/3 iar sectia 3 de politie si pompieriii au ajuns foarte repede. Au incercat sa stinga incendiul dar se poate vedea in pozele atasate ca nu au reusit de cat sa protejeze celelalte masini din parcare si blocul. Daca eu parcam masina langa o alta masina, toate cele 11 masini din parcare luau foc!!!!
In data de 10.12.2013 am mers la asigurare sa declar incidentul (masina avea casco integral fiind achizitionata prin credit bancar), cei de la asigurari au inregistrat sesizarea dar m-au trimis la cei de la Dacia de unde am cumparat masina aceasta fiind in garantie. Am mers la cei de la Dacia, am facut o sesizare si s-a inregistrat la Vocea Clientului de la uzina Dacia. Mi s-a spus ca va veni o comisie tehnica dupa sarbatori sa investigheze cazul. La insistentele mele si in urma scandalului facut am primit un Renault Clio de care sa ma folosesc pana la finalizarea cazului si in data de 20.12.2012 s-a deplasat la Timisoara o 'comisie' formata dintr-un avocat si un domn de la tehnic! Au facut cateva sute de poze la masina arsa si atat!!!! Mi-au spus ca voi primi un raspuns dupa sarbatori. Avand masina data de ei am zis OK o sa astept. In Ianuarie neprimind nici un raspuns am sunat la Dacia si in data de 15.01.2013 au trimis alta 'comisie' de data asta fiind compusa din 2 oameni de la tehnic!!!! Aceleasi sute de poze, i-am dus inclusiv in parcarea unde s-a produs evenimentul sa fotografieze. Atitudinea lor a fost rau intentionata de la inceput, prin intrebari si tot felul de tertipuri incercau sa vad daca ma pot gasi pe mine vinovat de incendierea masinii. Negasind absolut nimic compromitator sau modificari aduse masinii au spus ca: "In cazul asta nici cei de la NASA nu pot descoperi cauza accidentului" (cuvintele celor din a 2-a comisie). Ce m-a deranjat foarte tare a fost faptul ca au afirmat ca alte investigatii nu se vor mai face ca nu este un caz asa grav, doar a luat foc o masina!!!! Asta m-a scos din sarite si le-am replicat ca trebuiau sa moara oameni sau sa fi luat foc toate masinile din parcare? Abia atunci era un caz grav? Precizez ca am doi copii mici (3 repectiv 7 ani) si nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram cu ei in masina si aceasta lua foc!!! Apropos, de atunci de ficare data cand urca in masina sau in taxi ma intreaba: "Tata dar asta nu ia foc? Esti sigur?".
Trebuia sa primesc un raspuns oficial in data de 19.01.2013 cel tarziu in 21.01.2013. Nu am primit nici un raspus si in fiecare zi am sunat si am insistat sa mi se dea un raspuns sau un termen aproximativ de rezolvare a cazului.
Ieri 30.01.2013 cand am primit raspunsul am ramas socat!!!!!!!!!
1.Diferenta dintre 4 si 1.5 litri de ulei s-a scurs in parcare si pe traseu cand masina s-a dus la cei de la Dacia. masina a fost tarata pe asfalt trasa pe jos deoarece altfel nu se putea scoate si incarca in autoutilitara. Aceste actiuni au fost facute de cei de la Dacia si nu de mine!!!! Si acum in parcare se mai vad urme de ulei desi a plouat si a nins de nu stiu cate ori de atunci!!!!!!
2. In momentul incendiului datorita temperaturii foarte mari uleiul s-a incins, a creeat presiune si busonul a sarit improscand cu ulei capota, scutul si ce au mai zis ei. La a 2-a comisie le-am spus ca domnul din prima comisie a observat urmele de ulei si mi-au dat raspunsul de mai sus ne luand in consideratie sau sa insite pe aceasta pista!!!!!!!!
3. Orice utilizator al unui autoturism trebuie sa verifice nivelul de ulei, sa completeze daca este nevoie chiar sa faca schimbul de ulei!!!!!!!!!!! fara o autorizatie sau sa mearga obligatoriu in service (manual de utilizare a Dacia Logan pag. 4.4, 4.5, 4.6)!!!!!!!!!!!!!!!!
In momentul producerii incidentului masina avea 3700 km la bord si 6 luni vechime!!!!!!!!! Cu atat mai mult raspunsul celor de la Dacia este penibil si ridicol. Daca as fi avut cea mai mica problema cu masina (indiferent de ce natura) as fi mers la Dacia Service masina fiind noua si in garantie! Nu am efectuat nici o revizie, nimeni nu a intervenit la masina, eu doar am verificat nivelul de ulei in vara inainte sa plec in concediu, fara sa completez sau alta interventie.
In concluzie eu eram in masina in momentul producerii incediului, nimeni nu a intervenit la masina de cand am cumparat-o, masina avea doar 3700km rulati. Cu toate acestea am primit acest raspuns mai mult hilar de cat tehnic si care m-a determinat sa incep o campanie media in care sa arat cat de parsivi si fara scrupule sunt cei de la Automobile Dacia SA!!!!
Am sa atasez si cateva link-uri despre alte evenimente in care alte Loganuri au luat foc! Nu mi-am propus sa-mi consum energia timpul si nervii impotriva celor de la Dacia dar raspunsul lor ma determina sa fac asta.
Asa ca Dane dupa intalnirea voastra poate o sa fiu mai "luminat"!!!!!!!!!!!!
Si acum cum draqu poti primi astfel de raspunsuri.....
Dane hai sa iti dau o tema de discutie la viitoarea intalnire LC. Poate voi loganisti cu experienta imi puteti da o explicatie logica pentru cauza incendiului si pentru nesimtirea celor de la Dacia.
In data de 15.06.2012 am achizitionat un autoturism Dacia Logan Laureate cu motor: 1.2 E5.
In data de 09.12.2012 m-am intors acasa din oras si inainte de a termina manevrele de parcare am observat ca de sub capota masinii in partea din dreapta fata (intre capota si parbriz) a inceput sa iese fum si o flacara galbuie de circa de 2 cm inaltime. Am oprit motorul, am incercat sa deschid capota masinii sa pot vedea ce se intampla dar mecanismul de ridicare al capotei nu a functionat. Am incercat de 3-4 ori sa deschid capota dar fara succes. Am iesit afara din masina si am observat din ce in ce mai mult fum si flacara crescand. Am inceput sa arunc cu zapada din jur pe capota in speranta sa pot stinge incediul dar nu am reusit. Am sunat la 112 si in 9 minute de la apel a ajuns un echipaj de politie iar in 12 minute au ajuns si pompierii (sectia de politie e la 800 metri de locul incidentului iar cea de pompieri la 2-3 km). Incidentul s-a petrecut pe Liviu Rebreanu 1/3 iar sectia 3 de politie si pompieriii au ajuns foarte repede. Au incercat sa stinga incendiul dar se poate vedea in pozele atasate ca nu au reusit de cat sa protejeze celelalte masini din parcare si blocul. Daca eu parcam masina langa o alta masina, toate cele 11 masini din parcare luau foc!!!!
In data de 10.12.2013 am mers la asigurare sa declar incidentul (masina avea casco integral fiind achizitionata prin credit bancar), cei de la asigurari au inregistrat sesizarea dar m-au trimis la cei de la Dacia de unde am cumparat masina aceasta fiind in garantie. Am mers la cei de la Dacia, am facut o sesizare si s-a inregistrat la Vocea Clientului de la uzina Dacia. Mi s-a spus ca va veni o comisie tehnica dupa sarbatori sa investigheze cazul. La insistentele mele si in urma scandalului facut am primit un Renault Clio de care sa ma folosesc pana la finalizarea cazului si in data de 20.12.2012 s-a deplasat la Timisoara o 'comisie' formata dintr-un avocat si un domn de la tehnic! Au facut cateva sute de poze la masina arsa si atat!!!! Mi-au spus ca voi primi un raspuns dupa sarbatori. Avand masina data de ei am zis OK o sa astept. In Ianuarie neprimind nici un raspuns am sunat la Dacia si in data de 15.01.2013 au trimis alta 'comisie' de data asta fiind compusa din 2 oameni de la tehnic!!!! Aceleasi sute de poze, i-am dus inclusiv in parcarea unde s-a produs evenimentul sa fotografieze. Atitudinea lor a fost rau intentionata de la inceput, prin intrebari si tot felul de tertipuri incercau sa vad daca ma pot gasi pe mine vinovat de incendierea masinii. Negasind absolut nimic compromitator sau modificari aduse masinii au spus ca: "In cazul asta nici cei de la NASA nu pot descoperi cauza accidentului" (cuvintele celor din a 2-a comisie). Ce m-a deranjat foarte tare a fost faptul ca au afirmat ca alte investigatii nu se vor mai face ca nu este un caz asa grav, doar a luat foc o masina!!!! Asta m-a scos din sarite si le-am replicat ca trebuiau sa moara oameni sau sa fi luat foc toate masinile din parcare? Abia atunci era un caz grav? Precizez ca am doi copii mici (3 repectiv 7 ani) si nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram cu ei in masina si aceasta lua foc!!! Apropos, de atunci de ficare data cand urca in masina sau in taxi ma intreaba: "Tata dar asta nu ia foc? Esti sigur?".
Trebuia sa primesc un raspuns oficial in data de 19.01.2013 cel tarziu in 21.01.2013. Nu am primit nici un raspus si in fiecare zi am sunat si am insistat sa mi se dea un raspuns sau un termen aproximativ de rezolvare a cazului.
Ieri 30.01.2013 cand am primit raspunsul am ramas socat!!!!!!!!!
1.Diferenta dintre 4 si 1.5 litri de ulei s-a scurs in parcare si pe traseu cand masina s-a dus la cei de la Dacia. masina a fost tarata pe asfalt trasa pe jos deoarece altfel nu se putea scoate si incarca in autoutilitara. Aceste actiuni au fost facute de cei de la Dacia si nu de mine!!!! Si acum in parcare se mai vad urme de ulei desi a plouat si a nins de nu stiu cate ori de atunci!!!!!!
2. In momentul incendiului datorita temperaturii foarte mari uleiul s-a incins, a creeat presiune si busonul a sarit improscand cu ulei capota, scutul si ce au mai zis ei. La a 2-a comisie le-am spus ca domnul din prima comisie a observat urmele de ulei si mi-au dat raspunsul de mai sus ne luand in consideratie sau sa insite pe aceasta pista!!!!!!!!
3. Orice utilizator al unui autoturism trebuie sa verifice nivelul de ulei, sa completeze daca este nevoie chiar sa faca schimbul de ulei!!!!!!!!!!! fara o autorizatie sau sa mearga obligatoriu in service (manual de utilizare a Dacia Logan pag. 4.4, 4.5, 4.6)!!!!!!!!!!!!!!!!
In momentul producerii incidentului masina avea 3700 km la bord si 6 luni vechime!!!!!!!!! Cu atat mai mult raspunsul celor de la Dacia este penibil si ridicol. Daca as fi avut cea mai mica problema cu masina (indiferent de ce natura) as fi mers la Dacia Service masina fiind noua si in garantie! Nu am efectuat nici o revizie, nimeni nu a intervenit la masina, eu doar am verificat nivelul de ulei in vara inainte sa plec in concediu, fara sa completez sau alta interventie.
In concluzie eu eram in masina in momentul producerii incediului, nimeni nu a intervenit la masina de cand am cumparat-o, masina avea doar 3700km rulati. Cu toate acestea am primit acest raspuns mai mult hilar de cat tehnic si care m-a determinat sa incep o campanie media in care sa arat cat de parsivi si fara scrupule sunt cei de la Automobile Dacia SA!!!!
Am sa atasez si cateva link-uri despre alte evenimente in care alte Loganuri au luat foc! Nu mi-am propus sa-mi consum energia timpul si nervii impotriva celor de la Dacia dar raspunsul lor ma determina sa fac asta.
Asa ca Dane dupa intalnirea voastra poate o sa fiu mai "luminat"!!!!!!!!!!!!
Si acum cum draqu poti primi astfel de raspunsuri.....
Comment