Vrajeala , in mod normal asiguratorii se inteleg intre ei cu costul reparatiei , in cazuri de genul asta.
Accident David Vs Goliat Sau Logan Vs Passat :)
Collapse
X
-
Originally posted by cristi.... View Postn-am stiut de ideea asta, @cristiboerica
in teorie suna bine. dar daca ar fi fost posibil, de ce cei de la dacia n-au zis nimic? sau asiguratorul casco?
groupama nu e chiar un asigurator de 2 bani, adica e asiguratorul agreat si oficial parca si pt mercedes
allianz, groupama si generalli ar fi cei mai ok de pe piata, dupa spusele celor de la dacia. .
Casco, cu tot regresul, nu poate sa te despagubeasca mai mult decat acopera polita proprie.
Daca nu sunt probleme grave, directie, punte, stalpi incearca la alt service ca nu iei nimic ca lumea cu 9 000 lei(dauna totala).
Pune o intrebare la City sa vezi cu cine lucreaza in zona.
Comment
-
ce sa iei cu 9 mii?! sunt ceva variante interesante pe la 4-5 mii de euro, cu km putini si an destul de apropiat de al meu 2008-2010 dar au preturi suspect de mici
adica un seat ibiza model dasta mai nou dar fara facelift, 1.4 aspirat 85 de cai pe la 4900 de euro, 74 de mii de km.......
sau asta
sper sa nu se ajunga totusi la deznodamantul asta
masina mea sigur e reparabila si nu necesita 18 mii de lei... da-o-n-palarie, 10-11 mii ajung, poate nici atat daca e vorba numai de elemente de caroserie
cei de la dacia chiar au sansa sa traga lozul castigator numai ca nu prea stiu cat sa se intinda....
Comment
-
Pai daca avea unu cu mercedes accident, ala platea mai mult la casco si avea suma acoperita mai mare. Groupama despagubeste in limita contractului pe care il au cu tine, ei cu City Insurance nu au nici un contract si recuperera pe regres nu e nici imediata nici garantata.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
updates
masina este reparabila/recuperabila dar in alte conditii decat ma gandeam eu
paguba de 18000 de lei se mentine. am semnat insa o declaratie cum ca sunt de acord sa o repar si in alt service decat reprezentanta cu piese originale caz in care reparatia, din cate am inteles, nu va depasi 7-8 mii de lei (o mica mare diferenta fata de 18 mii) si ca am 2 variante:
cei de la reprezentanta refac calculele devizului, vad ce mai pot scadea si sa platesc eu diferenta intre plafonul maxim acordat de casco si suma obtinuta de ei (a fost si tata cu mine si i-am zis ca eu nu accept prostia asta; adica si accidentat si cu banii luati, asa ceva nu se poate);
sau sa merg in alt service, sa faca si ei un deviz care nu va trece de 8 mii si sa o fac pe casco-ul meu asa....daca merg in alt service si o rezolv cu 7-8 mii casco-ul meu de unde isi va recupera banii totusi? ca asta am uitat sa intreb. sau nu ii mai recupereaza si ma incarca tot pe mine?!?!? ca si cum ar fi fost vina mea?!
ca daca e asa, legislatia e de cacao si nu ii mai fac nici un casco de la anu, ca oricum la cat valoreaza mai mari probleme sunt daca ai casco decat daca nu ai
politica asiguratorilor ar trebui regandita de la 0 , pt ca asa cum e acu e o mare tiganie
Comment
-
Greu cu unii, mai ales cand vorbesc din auzite!
Ma baieti, daca masina valoreaza 2000 euro in momentul asta (zicem asa, de exemplu, ca nu stiu exact care-i situatia ) si reparatia ar costa 2001 euro, se declara dauna totala. Ca doar asiguratorul nu este prost sa dea mai mult din buzunar ! Iti convine sau nu, asta e. Ai platit undeva la 300 euro pe polita, declara-te multumit.
Ia banii de dauna totala, ia-ti si epava si repar-o undeva unde va costa mai putin decat valoarea daunei totale. Ramai si cu cazanul reparat si cu ceva banuti in buzunar, daca stii sa te descurci.
Originally posted by cristi.... View Postupdates
masina este reparabila/recuperabila dar in alte conditii decat ma gandeam eu
paguba de 18000 de lei se mentine. am semnat insa o declaratie cum ca sunt de acord sa o repar si in alt service decat reprezentanta cu piese originale caz in care reparatia, din cate am inteles, nu va depasi 7-8 mii de lei (o mica mare diferenta fata de 18 mii) si ca am 2 variante:
cei de la reprezentanta refac calculele devizului, vad ce mai pot scadea si sa platesc eu diferenta intre plafonul maxim acordat de casco si suma obtinuta de ei (a fost si tata cu mine si i-am zis ca eu nu accept prostia asta; adica si accidentat si cu banii luati, asa ceva nu se poate);
sau sa merg in alt service, sa faca si ei un deviz care nu va trece de 8 mii si sa o fac pe casco-ul meu asa....daca merg in alt service si o rezolv cu 7-8 mii casco-ul meu de unde isi va recupera banii totusi? ca asta am uitat sa intreb. sau nu ii mai recupereaza si ma incarca tot pe mine?!?!? ca si cum ar fi fost vina mea?!
ca daca e asa, legislatia e de cacao si nu ii mai fac nici un casco de la anu, ca oricum la cat valoreaza mai mari probleme sunt daca ai casco decat daca nu ai
politica asiguratorilor ar trebui regandita de la 0 , pt ca asa cum e acu e o mare tiganie
O tot freci cu casco asta... Nu esti de vina, societatea ta de casco isi va recupera paguba de la asiguratorul RCA al vinovatului. Nu vei plati marirea politei la anul.
Daca esti de acord (semnezi) cu reparatia, atunci orice suma care depaseste valoarea daunei totale va fi suportata de catre ? Cine? De catre ala care a semnat, adica de catre tine.
Adica, dupa ce se apuca unii si rep[ara la ea, nu mai poti sa dai inapoi sa zici ca vrei banii pe dauna totala.
Comment
-
pai cred ca ramane sa se ocupe cel de la casco de ea...adica baiatul care a preluat cazul. el a zis ca cu 7 mii mi-o face, tot, inclusiv vopsit doar ca nu isi asuma raspunderea pe calitatea pieselor...dar daca el lucreaza cu furnizori autorizati atunci asta nu ar trebui sa fie nici o problema, ca doar nu e prostut sa o faca cu piese din dezmembrari si dupa 2-3 luni sa vin iar la el ca mi-a ruginit aripa sau altceva si tot el sa plateasca, adica societatea de asigurari. adica asa ma gandesc eu ca ar fi logic din partea lor sa procedeze
acum mi-e mai clar
Comment
-
Pai in cazul asta iti doresti sa mergi pe piese de tablarie din dezmembrari, si nu chinezarii, ca alea chiar ca ruginesc repede. Macar la dezmembrari iti iei piese originale.
De aia ziceam, mai bine accepti dauna totasla, iti iei banii si cu o parte din ei te "descurci" de piese si manopera.
Comment
-
daca ia piese din dezmembrari atunci chiar nu ar avea nevoie de 7 mii, cel mult de 4-5 mii, asta daca umfla pretul la vopsitorie
eu gandesc ca aripile si portierele si bara spate vor fi totusi noi, de la furnizori autorizati; nu tin mortis sa fie de la uzina dacia, cu romb pe ele etc dar sa fie un furnizor agreat/autorizat care ofera piese de aceeasi calitate / de calitate echivalenta
in fond am nevoie de 2 aripi si 2 portiere, ce mare branza. si o bara spate.
eu nu prea stiu cum merg lucrurile in domeniul asta ca nu lucrez in zona asta, dar dupa logica mea asa ar trebui sa se procedeze
nici macar n-au dezechipat-o, am aflat din alte surse. devizul de 18 mii rezulta doar din ce se vede. alte hibe nu ar avea la directie sau altceva
dar daca o fac din dezmembrari si vor fi probleme ulterioare, tot pe capul lor o sa vin si tot ei o s-o repare. nu ar fi mai bine sa faca treaba ok de la inceput? sa nu plateasca de n ori pt acelasi lucru? nu stiu, zic si eu.
e si asta o varianta.. daca dauna totala e rezonabila, 9 mii de ex, as merge la un service in care am incredere, sa faca un deviz pt piese noi (ei lcureaza cu furnizori autorizati) si cu asta basta. la vopsitorie mai mult de 3 mii nu cred ca costa
Comment
-
+ ca ofera si garantie la piese si 5 ani la vopsit
pai daca stai sa te gandesti la rece chiar ca e o nimica toata. asta trebuie ei sa schimbe: aripa fata, aripa spate, ambele portiere, bara spate (poate ca merge si reparata, am vazut ca e o tehnica speciala cu o plasa din fibra de sticla ), revopsit chestiile astea si bara fata retusata.
no, e greu? ) e plug and play
ah, si farul schimbat, are clema rupta
bai, s-o faca cum stiu ei, numai sa o faca odata, ca am nevoie de ea!
Comment
-
daca e numai de schimbat si vopsit si nimic altceva nu e de munca mult. eu zic ca 7 zile lucratoare sunt suficiente. 2 zile vopsitul si 5 demontatul si remontatul, mai mult decat rezonabil zic. n-ai ce sa demontezi si remontezi 5 zile la ea. dupa mine o zi, 2 ar fi suficiente
mai ales ca aripile si portierele vin gata pregatite, nu necesita indreptare sau altceva doar vopsit
pai asta ma frustreaza cel mai tare, ca au trecut 10 zile si ea e in acelasi stadiu ca la inceput, n-au facut nimic!!!Last edited by cristi....; 13 November 2015, 18:11.
Comment
-
Pana nu lucrezi efectiiv in service, nu stii cu ce se maninca treburile astea.
Clientii grabiti, asa ca tine, nu ma au de prieten la service.
De ce? Pt ca fix astia grabiti au si chestiuni de comentat la finalul lucrarii. Daca le spui : dumneata ai vrut repede, dumneata ai cerut sa sarim etape importante, asta a iesit ! cica nu esti profesionist.
Intr-un service de tinichigerie nu exista numai masina ta la reparat. Acelasi tinichigiu lucreaza la cateva masini in paralel. Daca ar lucra numai si numai la a ta, s-ar duce dracului afacerea. Intelegi?
Originally posted by cristi.... View Post
no, e greu? ) e plug and play
Sa vad eu aripa aia de spate cat de plug&play este. Pt cunostintele tale, aia va fi taiata, iar o bucata din aripa noua va fi sudata de ceea ce ramane pe masina ta. In functie de cat de avariata este aripa aia, posibil sa fie nevoie de scos luneta.
Stii cat de plug & play este o usa noua peste un prag deformat??? Stii de cate ori trebuie sa monteze si demonteze tinichigiul ala usile?
Stii cat e de usor/greu sa indrepti un prag stramb? Dar un stalp B? Stii cat timp cere asta?
Comment
-
pai asta am vazut si eu, ca e o mana de oameni in tot servicu la tinichigerie. de asta exista timpi morti si lungi de asteptare. eu daca as fi patron de service, mi-as face o estimare a masiniilor pe care le am la reparat pe parte de tinichigerie si as pune o echipa de 4 oameni per masina a.i. sa nu fie doar 2-3 care sa se ocupe de 20 de masini odata si sa le faca pe toate prost, mai bine am 60 de tinichigii care se ocupa de 15 masini, cate 4 pe masina si treaba merge si repede si bine. daca sunt si putini, trebuie sa tina minte ce trebuie sa faca la fiecare masina, mai uita, mai sunt stresati de oamenii astia ”grabiti” ca mine, mai pune sefu presiune pe el, etc etc si la sfarsit vedem ca vopsitu nu a iesit perfect,, ca ansamblarea nu a fost facuta cum trebuie etc, tocmai pt ca sunt putini si trebuie sa lucreze in paralel la multe masini
la uzina, pe linia de ansamblare sunt tot 2-3 oameni care echipeaza complet masinile? nu, e o intreaga echipa, fiecare face o bucatica
banii nu ar fi o problema, la ce adaosuri au reprezentantele, ajunge sa platesc ”surplusul” de tinichigii numai din adaos
n-am zis-o cu rautate, e doar o parere. in plus te si stimez si apreciez pt pasiunea si priciperea ta, asta ca sa nu crezi ca am ceva cu tine sau iti spun cu repros
pragul si stalpul nu au nimic. pragul nici macar nu e zgariat, m-am uitat cu atentie. a scapat neavariat.la fel si stalpul B
Comment
Comment