Accident David Vs Goliat Sau Logan Vs Passat :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by cristi.... View Post


    . eu daca as fi patron de service, mi-as face o estimare a masiniilor pe care le am la reparat pe parte de tinichigerie si as pune o echipa de 4 oameni per masina a.i. sa nu fie doar 2-3 care sa se ocupe de 20 de masini odata si sa le faca pe toate prost, mai bine am 60 de tinichigii care se ocupa de 15 masini, cate 4 pe masina si treaba merge si repede si bine.
    Ai da faliment, pana la prima chenzina.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #92
      aripa spate e sifonata doar in partea de jos si nu e adanc, nu e bagata inauntru, sa fi ajuns la oala amortizorului. e strict numai ce se vede si nimic mai mult

      aripa fata la fel, e infundata cativa cm in interior, nu a ajuns la lonjeron/alte componente vitale. din cate am vazut si m-am uitat eu pe sub ea si in compartimentul motor si in pasajul rotilor nu pare asa grav

      eu zic ca n-as da faliment ci doar as castiga respectul clientilor si probabil ca per total as iesi pe un + mai mare decat cei care lucreaza cu putini angajati. de ce? pt ca avand un nr mai mare de specialisti pt anumite probleme atunci si volumul masinilor reparate ar fi mai mare si chiar daca profitul per masina ar fi mai mic, avand un rulaj mai mare, in final profitul ar fi mai mare

      e ca si cum cineva ar vinde o sticla de cola la 2l cu 7 lei iar eu aceeasi sticla as vinde-o cu 4.5 lei. la cine ar fi vanzarile mai mari? la mine sau la el? p.s. furnizorul ar vinde-o la un pret de baza de 4 lei, deci adaosul meu ar fi numai 50 de bani, fata de 3 lei cat percepe concurenta. de asta nici nu vrea casco sa plateasca atat, 18 mii de lei, pt ca devizul e umflat de cateva ori. daca ar fi zis de la inceput 8-9 mii, acum ar fi fost in reparatii. dar cum la noi se urmareste numai cum sa jegmanesti statul sau alte institutii cu cat mai mult, de asta ne aflam unde ne aflam si totul se misca asa incet si exista oameni asa ”grabiti”

      graba asta in alta tari nu ar fi perceputa ca fiind anormala ci ar fi o stare de normalitate. adica in alte tari cu apa calda dureaza 20 de ani pana sa faci o autostrada? pai chinezii sau nu stiu cine au facut o autostrada peste un rau, lunga de nu stiu cate sute de km intr-un an
      Last edited by cristi....; 13 November 2015, 18:50.

      Comment


      • #93
        Sapte mii e putin pentru ce ai tu acolo. Vor folosi chinezarii.
        Ti am aratat poze cu loganul ala busit inainte si dupa, devizul a fost de aproape 5000 in reprezentanta, totul facut cu piese originale.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #94
          drept dovada la cele spuse mai jos, are loc o ”recalculare” a devizului initial, adica ceva de genu ”stai asa ca nu e chiar asa, mai putem taia/renunta la o parte din profit”

          eu am facut un calcul cu preturile gasite pe daciashop si pana acum am ajuns la 1430 de lei pt: aripa fata noua, bara spate noua (am pus pretul de la faza 1), far nou si oglinda. pret pt portiere si aripa spate nu am gasit pt ca nu au in catalog produsele astea. vopsit 3 mii, poftim. ajungem la 4500. ar mai ramane 2500 pt 2 portiere si 1 aripa
          Last edited by cristi....; 13 November 2015, 18:56. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #95
            Stai putin, nu confunda: Reparatia facuta pe casco e mult mai scumpa decat reparatia facuta identic pe banii tai. D-aia si te atentionez, pentru ca masina de care iti zic a fost reparata cu cheltuiala din buzunar, nu asigurare si a costat aproape 5000 de lei la dealer Dacia (IATSA). Pe Casco, aceeasi reparatie era minim 7000. Deci ai grija cum ti se va repara masina pe casco pentru ca ce ai tu acolo, costa mult mai mult de atat daca folosesc piese originale.
            Cum zice si dsign mai sus, in conditiile astea mai bine iei banii, "epava" si o repari tu calumea, iti mai raman si bani.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #96
              Originally posted by cristi.... View Post
              drept dovada la cele spuse mai jos, are loc o ”recalculare” a devizului initial, adica ceva de genu ”stai asa ca nu e chiar asa, mai putem taia/renunta la o parte din profit”

              eu am facut un calcul cu preturile gasite pe daciashop si pana acum am ajuns la 1430 de lei pt: aripa fata noua, bara spate noua (am pus pretul de la faza 1), far nou si oglinda. pret pt portiere si aripa spate nu am gasit pt ca nu au in catalog produsele astea. vopsit 3 mii, poftim. ajungem la 4500. ar mai ramane 2500 pt 2 portiere si 1 aripa
              Atunci, ia incearca si varianta de reparatie in regie proprie; vezi cat iti dau.
              Cu banii jos, gasesti destule service-uri, basca timpul de reparatie se scurteaza. Din cate stiu se da 80% din devizul intocmit la reprezentanta.
              O idee, zic si eu.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #97
                Iei banii pe dauna totala, duci masina la remat (daca se poate) mai pui putini bani si-ti iei cel mai ieftin logan nou posibil.

                Comment


                • #98
                  asa, un Ambiance chel e tot ce-l coafeaza
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #99
                    Pai ce ca un Logan 2 chel are servodirectie electrica, airbag-uri frontale _ laterala + ESP! da stiu n-are AC si medianav/radio si ce daca ?! facem ca vulpea cu strugurii!!
                    Last edited by prometheus; 13 November 2015, 21:33.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Ce struguri, ca-s corcoduse si nici alea coapte
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Logan 2 chel arata ca o roaba cu bara aia nevopsita.
                        In loc sa evolueze omul, il indemnam sa aleaga o motorizare mai slaba pe o masina mai putin dotata.

                        12500 lei inseamna 2800 de euro. Mai pui 2000 si-ti cumperi o masina decenta tot din 2008-2009.
                        Last edited by mr.K; 13 November 2015, 21:47.

                        Comment


                        • oricum, anul urmator in toamna vreau sa ne ”despartim”, asta e un semnal de alarma ca i-a cam expirat timpul. daca o mai tin mult ajunge chiar de remat. o sa vad care este varianta optima de reparatie.

                          si baiatul asta de la casco a facut ochii mari cand a vazut devizul , ”pai masina n-are nimica, motorul e ok, directia e ok, prag, stalp”

                          acum nu mai zic ”nu” la dauna totala ca vad ca alta varianta nu am. daca suma de despagubire e ok si gasesc servicul care sa o faca cu piese noi in suma pe care cei de la asigurare mi-o ofera, e perfect, daca mai raman bani si de un ”cico” e minunat
                          Last edited by cristi....; 13 November 2015, 21:50.

                          Comment


                          • Ce damage ai tu acolo, e doar cosmetic
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • pai asta mi-a zis baiatul.

                              nu e cum a zis design sau vitriol, ca domnle e si directia si puntea. n-are absolut nimic, nici macar n-au fost atinse zonele astea. e strict cosmetic, nimic mai mult

                              a fost doar o sicana mai serioasa, nu a intrat serios in mine. daca pragul nici macar nu are o zgarietura, nu are nici o urma de atingere

                              aripa cred ca poate fi recuperata, cea spate. doar buza de jos e un pic sifonata, in rest n-are nimic
                              Last edited by cristi....; 13 November 2015, 21:55.

                              Comment


                              • E posibil ca geometria sa fi avut de suferit, asta se va vedea doar pe standul de geometrie. Griji sa ti faci pentru puntea spate, care e foarte usor de indoit. Nu am vazut o masina relativ moderna, cu o punte spate atat de simpla si de doi lei, cum e la Logan. O bara cu doua roti la capete.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google