Accident David Vs Goliat Sau Logan Vs Passat :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • masina noua e ok cu casco in primii 3 ani pt ca in caz de dauna totala vei fi despagubit la intreaga suma, cat a fost ea de noua, ceea ce e cool
    Doar ca de fapt nu e asa. Platesti tu cota de prima la valoarea de noua, dar stai sa vezi reevaluare cand ai dauna.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Este o clauza la Groupama cu cei 3 ani si despagubire la valoare de masina noua.

      Comment


      • Asa o fi la groupama, la majoritatea (restul?) valoarea scade in fiecare an, evident incepand cu primul;

        mare mare grija ce ai semnat pe acolo. tu ai semnat vorbe? adica tu nu stii exact care va fi diferenta pe care o vei avea de platit? stii doar ca "nu va fi foarte mare" ?!
        sa nu te trezesti ca mai ai de plata vreo 20-30-70 de milioane si pana nu platesti banii te uiti la masina in parcarea dealerului dacia

        eu as fi verificat devizul initial cu atentie (devizul dacia, ca astia iti baga tot si toate pe el)si in functie de ce era acolo ma gandeam serios sa iau banii ori de dauna totala sau regie proprie si o faceam in alta parte, asta daca era vorba doar de tinichigerie si vopsit. daca e vorba si de mecanica (puntea fata + punte spate) atunci era mai complicat.
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • In regie proprie se rezolva lejer cu 30-40 milioane, si-ti mai ramaneau si bani. Reparatiile in reprezentanta nu sunt intotdeauna cele mai bune. Deja dupa doua drumuri pe la reprezentanta in care am vazut table nevopsite si ruginite si alte greseli grosolane mi-am schimbat parerea.

          Comment


          • depinde de reprezentanta. nu poti generaliza ca toti mecanicii/tinichigii de la reprezentante sunt prosti...

            am intalnit cel putin 1 mecanic ok, e drept ca mai in varsta. mai nou am vazut si inteles ca iau tineri ca sa nu dea prea multi bani pe salarii

            diferenta suportata de mine nu va fi foarte mare, in nici un caz mai mult de 3 mii. asa a fost intelegerea. altfel nu o bagam in reparatie la ei, daca nu eram absolut sigur ca o voi si scoate de acolo
            Last edited by cristi....; 18 November 2015, 12:53.

            Comment


            • Nu vreau sa te superi pe mine, dar asta e cea mai mare tampenie, adica esti lovit, esti nevinovat complet, platesti o caruța de bani la casco, si tu accepti sa mai dai banii din buzunar sa-ti repare masina, asa ceva numai la noi se poate!

              Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

              Comment


              • stiu ca e o foarte mare tampenie, insa n-am avut alta solutie. adica varianta era cu dezmembrarile dar n-am avut cu cine sa ma inteleg, ma refer la membrii familiei care au insistat sa nu fie reparata din alte masini lovite

                din pct meu de vedere, intr-o tara normala, asigurarea rca a vinovatului ar fi trebuit sa suporte INTEGRAL devizul de reparatie, indiferent daca depasea sau nu valoarea masinii. din partea mea si 5 mii de euro sa fi costat reparatia, nu ma intereseaza, esti vinovat - platesti.

                si nici sh nu ar fi fost nici o afacere. adica dau masina cu 75.025km la bord, reali, in stare tehnica foarte buna pe una veche de 10 ani cu peste 150 de mii la bord?
                adica o iei pe aia, mai bagi bani in inmatriculare, pierzi timp si bani iar cu asigurari prostii. timp de pierdut cu cautatul unei masini bune sh nu am

                apoi mai bagi bani in revizie (macar ii schimbi uleiul si filtrele, bateria, lichid de frana, antigel), baga bani in anvelope de iarna (ca mai mult ca sigur nu le are noi) si per total ajungi sa platesti mai mult decat banii bagati in reparatie, unde mai pui ca ai toate sansele sa iei si o masina mai slaba si pe termen mediu sa bagi alti bani in reparatii. ca bani sa faci totul odata nu sunt (adica sa-i schimbi si pe la articulatie chestii). nu toti soferii sunt asa grijulii cum am fost eu, sa nu lovesc bordurile, sa nu le incalec cand parchez, etc. comportamentul asta se traduce in uzuri accelerate si in articulatie si in anvelope )

                no, am mai zis, asta e, asiguratorii te obliga sa-ti schimbi masina la 6, maxim 7 ani pt ca ajungi ca orice zgarietura sau lovitura putin mai puternica sa fie dauna totala, raportat la valoarea masinii

                anu asta mai am nevoie de masina, saptamanal trebuie sa fac naveta sb-bv pt niste cursuri de formare, mai am cateva drumuri pe la campina la un spital de psihiatrie, mai pe la buc (dar o las la intrare) etc, nu pot sa stau asa sa ii astept pe ei sa se gandeasca ce sa faca. deja in astea 2 sapt mi-a dat programul peste cap, cauta colegi care sa te ia , sa te duca, sa te aduca etc
                Last edited by cristi....; 18 November 2015, 13:09.

                Comment


                • Mi-ai adus aminte de o patanie povestita de un agent de asigurari. Un sofer cu logan loveste un mertan din anii 80 al unui "tzigan", asigurarea celui cu lognul a acoperit procent din valoarea de catalog a mertanului din prezent ( aprox 1000euro) adica cateva sute de lei. "Tziganul" a reparat masina la reprez, si s-a prezentat acasa la roman cu avocatul plus factura in val de zeci de mii de lei, au urmat amenintari caracteristice etniei, te omor, tai, iau casa, si tot neamul. Omu a cedat s-a dus la banca, a facut un credit si a platit datoria. Povestea este pe scurt, am sarit multe detalii.

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • bine, daca as fi tinut musai sa valorific masina si dauna totala, probabil ca as fi mers pe un mercedes clasa e, din 2000, e200cdi, dala obosit cu 500 .000 km la 1 mie de euro iar restul de bani i-as fi bagat in revizie si in schimbat toata suspensia si articulatia; sau un ford focus 1 din 2000-2001 la fel, cu 1500 de euro. doar ca din pct meu de vedere asta e o afacere mult mai proasta

                    Comment


                    • @Oti : si marmota ce facea?

                      Comment


                      • Eu am zis ca pt diferenta de bani te duci in instanta si o recuperezi de la vinovat, plus daune , timp pierdut, etc. Am vazut un film american cu tema asta....a platit rate 20ani.

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • a, n-am stiut asta

                          pot sa ma duc cu orice judecator, omu vinovat nu are de unde plati daune. era foarte multumit ca a scapat fara politie, amenda etc. era vai de capu lui, passatu asta era asa, peste posibilitatile lui financiare

                          Comment


                          • Eu nu vad atat de vinovat pe cel care l.a lovit din punctul asta de vedere. Adica omul i-a dat asigurarea si cam asta e procedura, si daca chema politia ramanea vinovatul fara permis si cel cu dauna tot asigurarea primea. Cei mai vinovati sunt cei de la asigurari si casco si mai stiu!!! Nu trebuie dat in judecata cel care la lovit, ci firma ca nu-si indeplineste sarcinile!

                            Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Poti sa ai surprize....surprize.....acum rade cu lantu de aur la gat, in curtea de 2ha, piscina, si casa cu doua etaje.
                              Tu umblii pe drumuri, si el poate sa aiba un teren bun la vanzare. Poate il vrei tu......
                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • mariusstf are dreptate. in principal e problema asiguratorilor ca nu vor sa despagubeasca. bani ar avea de unde doar ca umbla cu ”ververite” dastea, cu devalorizarea masinii si alte ineptii. aici nu e vorba si nu are legatura valoarea masinii cu evenimentul in sine, sunt 2 chestii total distincte. poate masina mea de 75 de mii de km e mai intretinuta si mai putin uzata comparativ cu alta tot de 75 de mii de km care are doar 2 schimburi de ulei facute si toti km facuti numai in oras. nu poti pune semnul = intre ele

                                eventual sa stipuleze toti: NU MAI INCHEIEM POLITE CASCO/RCA LA MASINI MAI VECHI DE 4 ani, ca nu mai merita sa decontam sumele, sunt prea mari fata de valoarea masinilor. si atunci e ok, stim dinainte toti la ce sa ne asteptam si rezolvam problema intern, in regie proprie, nu mai apelam la ei

                                sau.

                                daca accidentezi, Doamne fereste, un om in varsta. pai ce faci? nu ii decontezi toata spitalizarea ca e ”batran” si mai ”uzat” decat unu de 25 de ani?!
                                Last edited by cristi....; 18 November 2015, 13:49.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google