If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mai corect ar fi fost sa ma sune, sa se asigure ca inteleg exact despre ce vorba. Nu dau doi bani pe "acceptare tacita". Asta'i un fel de "cine nu e cu noi, e impotriva noastra".
Art. 41
(1) Orice notificare cu privire la modificarea continutului clauzelor contractuale referitoare la costuri va fi transmisa consumatorilor cu cel putin 30 de zile inainte de aplicarea acestora.
(2) Consumatorul are la dispozitie un termen de 15 zile de la primirea notificarii pentru a comunica optiunea sa de acceptare sau de neacceptare a noilor conditii.
(3) Neprimirea unui raspuns din partea consumatorului in termenul mentionat anterior nu este considerata acceptare tacita si contractul ramane neschimbat.
(4) In cazul in care consumatorul nu accepta noile conditii, creditorul nu are dreptul de a penaliza consumatorul sau de a declara creditul scadent.
Niki B , da chiar cred ce spun. ai idee de cat timp fizic au nevoie pentru a suna toti clientii? punem o durata medie per apel cam de 3 minute si inmulteste cu vreo 3-4 milioane de clienti cati are BRD, sau punem o medie de vreo 10 000 clienti/agentie-sucursala unde sunt 1 maxim 2 consilieri clientela. Din calcul imi da ca aia ar trebuii vreo 2 luni sa vorbeasca in continuu la telefon ca sa poata instiinta toti clientii. Plus ca spune clar.... esti invitat la un sediu pt lamuriri suplimentare.
Da, o cred si pe aia. Bineinteles ca doar acel sms nu o sa iti scada tie dobanda, dar in colaborare cu multi alti factori o poate scadea.
Eu banca, simplist vorbind, o vad ca pe un chiosc. Ala de chiosc cumpara paine cu 1 leu si o vinde cu 2, banca cumpara bani cu dobanda de 5 si vinde cu 10. Din diferenta aia isi acopera cheltuielile de functionare si diferenta inseama profit.
Am fost la BRD si mi-au spus ca daca am dobanda fixa nu se modifica decat comisionul de rambursare anticipata si pentru asta nu se semneaza act aditional fiind stipulat clar in ordonanta.Asta ramane de vazut
Gresit nyck. Se stipuleaza si anumite costuri si comisioane. Eu unul nu am fost de acord cu comisionul de cont curent deoarece in OU 50/2010 specifica undeva in capitolul 4 ca se poete cere comision de gestiune lunara a creditului (acesta este stipulat clar in contract) sau retineti "sau" comision de cont curent nici decum amandoua in acelasi timp. Recomand sa studiati OU50/2010 sa cereti o copie a actului aditional si daca aveti neconcordante sa reclamati printr-o cerere scrisa pentru a putea sa reclamati ulterior si la ANPC
Salut.
Luni ma duc si eu.La brd am creditul.
Dar eu am dobinda fixa.
Spunea ceva de micsorarea dobinzi in caz de plata anticipata si de inca ceva parca de dobinda penalizatoare in caz de intirziere.
Daca a fost careva si are dobinda fixa,rog sa ne spuna ce si cum.
Numai bine.
am fost la banca si mi-au comunicat ca:Contractul ramane acela-si cu comisioanele care sunt trecute,singura diferenta este cadobanda actuala va fi pe toata durata contractului adica eu o am 15,5 %.eu nu am decat un comision fix de 15 lei si asa ramane,dar daca vreau sa raman pe dobanda indexabila (fosta variabila)am termen pana vineri(19) ca sa solicit si nu stiu ce sa fac.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment