If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
E o chestie si pe scuter, nu m-am gandit, dar daca intreb cine stie, cred ca merge si pe ala)). Sau de 10.000 imi iau Aixam, masina de-aia de o conduci de la 16 ani si de restul banilor ma plimb toata viata pe GPL cu 45 km/h.
Un nissan x-trail, o masina nici prea mare nici prea mica, nici prea scumpa de intretinut dar care merge ok si pe asfalt si pe teren accidentat, ba chiar destul de sprintena pe asfalt fara un motor mare, 2.2 diesel. Asta pt ca Dusterul e prea scump si oricum paleste pe langa x-trail.
Ai sanse sa gasesti una in stare buna pe la vreun proprietar mai in varsta daca ai rabdare sa cauti un pic pt ca nu e cautata de cocalari si alti cimpanzei.
Am avut ocazia sa o conduc de cateva ori si am mers foarte mult si peste tot ca pasager in fata si mi se pare o masina cu un compromis bun, acum are 100.000 km si absolut nicio problema.
Imi place cum se conduce atat pe asfalt cat si pe teren accidentat, pe unde eu merg cu loganul cu 20 km/h ca imi sar amortizoarele x-trailul trece cu 50 fara stres iar pe asfalt nici in curbe nu prea ma tin dupa el.
Off-topic: apropo de discutia cu GPL-ul: am vazut cu ochii mei X5, Range Rover si Jaguar pe GPL... mie cel putin mi se pare penibil sa pui GPL pe o masina luxoasa si/sau de viteza. nu vad alt motiv pentru care sa pui GPL pe un Evo decat acela de a face economie, dar se presupune ca daca iti iei o masina la un anumit pret, ai bani si de benzina. pe logan merge, este o masina entry-level, dar pe niste masini mai de doamne-ajuta parca nu prea... a avea GPL pe o masina scumpa e din categoria aia cu tiganii/romii care au S-Klasse la poarta, dar se darama casa pe ei sau nici macar nu au poarta...
dar in fine asta este exclusiv parerea mea, nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine.
Pe Range Rover se pune frecvent in Marea Britanie, benzina foarte scumpa si consumul il stie toata lumea la benzinarul Range Rover.
Daca ai un model mai vechi, cumparat la pret bun, merge un GPL.
Pe sportive e alta treaba, nu prea vad de ce sa-mi cumpar cal de curse si sa-l pun sa traga la caruta.
Dar vezi ca (mihai.85) instalatia aia de GPL ce vezi pe un Mertazn sau BMW sau what ever, costa de cateva ori mai mult decat ce pui tu (uzina) la Logan.
Si asta se vede in comportamentul motorului (pierdere infima de putere pe GPL), fiabilitate ireprosabila.
E ok/normal sa iti permiti sa platesti consumul de 20% la o luxoasa daca o posezi, dar daca poti sa reduci consumul de carburant la ~jumate de ce n-ai face-o?
E o chestie practica, nu o (mai) vad ca pe o ipocrizie.
Sigur, n-as face asta la un Ferrari ))
Desi Porsche pe GPL am vazut ! si nu rabla.
sunt perfect de acord cu GPL-ul montat din fabrica pe masinile de lux si cu faptul ca daca folosesti o astfel de instalatie, se poate reduce impozitul.
dar sa pui instalatie de GPL pe un Golf V GTI... what the f..k? ca de fapt de aici pornise discutia. repet, mie unul mi se pare total deplasat. in fine, hai sa incheiem discutia ca altul e scopul acestui thread si suntem cam off...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment