Durata De Viata !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Durata De Viata !!!

    Buna ziua ! Am devenit saptamana trecuta fericitul posesor de un LOGAN AMBITION 2007, este foarte ingrijit, pastrat, fara accident, dar din pacate am constatat ca i-au fost dati vreo 60.000 km innapoi sa para mai noua ! Asta e, se mai intampla TRAIM IN ROMANIA !
    Intrebarea mea este care este durata medie de viata la un LOGAN pe motorina? Asta asa ca sa nu se mai merite sa bagi bani in el ? am auzit ca poate sa ajunga si la 400.000 aore e adevarat ?
    Cat fac in medie taximetristii ?
    Va multumesc anticipat.

  • #2
    dci-ul la renault in general daca ajungi la 100.000 km e mai mult decat ok. cunosc cazuri care au schimbat injectoarele si la 50.000 km . nu vreau sa te descurajez, dar daca nu s-au schimbat injectoarele, s-ar putea sa ai probleme, in rest nu vad cu ce sa te ingrijorezi sa o folosesti sanatos .
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      Salut. Cum ai constatat ca i-au fost dati inapoi 60.000 km??? Dupa cum a spus si colegul Tudor, daca au fost schimbate injectoarele e bine, daca nu.....Exista si o lege pentru cei care vand masini si nu recunosc fiecare defect al masinii. Bafta
      House is in the house

      Comment


      • #4
        Pai cum am constatat cele 60.000 km ? In actele pe care le-am primit de la vanzator am gasit pe o factura numele persoanei care detinea autoturismul, si bine inteles am luat legatura cu el ! si mia zis ca a vandutmasina la bisnitari acum o luna cu 103.000 km. Cand am cumparat-o avea doar 44.000. Masina arata impecabil, nici nu mi-am dat seama ca are 100.000 Km ! Normal ca nu recunoaste nimeni ca a dat Km innapoi !

        Habar nu am despre mecanica... dar stiu ca la masinutza mea a fost schimbata pompa de motorina ! Cum pot verifica daca injectoarele sunt OK? sau trebuie sa merg la service ?
        Multumesc !
        Tot odata rog sa ma ajutati in privinta remaparii ! Ce inseamna ? care sunt plusurile si minusurile !
        Bafta la toata lumea !
        Last edited by iububura; 27 April 2011, 13:17. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Originally posted by dominum View Post
          Exista si o lege pentru cei care vand masini si nu recunosc fiecare defect al masinii
          pacat ca la noi nu prea e valabila....
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • #6
            Daca tot ai dat de proprietar, intreaba-l daca distributia este schimbata, intreaba-l daca a avut probleme cu injectoarele, pe ce ulei a mers, unde a facut reviziile, invita-l la o cafea.
            Daca totul este in regula nu-ti recomand decat sa NU mergi cu ea subturata, sa ai grija sa schimbi filtrul de motorina, ulei etc etc, schimbabile, la 120.000 km sa-i mai schimbi distributia o data, sa bagi motorina buna si sa o stapanesti sanatos.

            Ca si idee, eu am diesel, are 101.000 km si nu are probleme, in schimb, am vazut diesel-uri si la 200.000 km care n-au necesitat schimb de injectoare, si la 250.000 km la fel, in schimb am vazut si la 50.000 km care a necesitat acest schimb.
            Cum ti-o fi norocul acum, dar daca esti cinstit cu ea, nu vad sa-ti faca probleme. Poate doar un mare ghinion!

            Te salut!
            9! 9! 9!
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ani de viata

              Ca sa nu deschid un nou topic (mai ales ca titlul e sugestiv) vreau sa intreb si eu durata de viata.
              Am masina (un Logan Kiss FM 1.5 Dci 85 CP) din ianuarie 2008. Eu planuiesc sa o tin pana in 2020.
              Masina are 37900 Km azi - toti facuti de mine- 90% in afara localitatii si 40% din astia pe autostrada (cu viteze de 110-130 km/h)
              Revizii la 10.000 ulei si consumabile ca la carte (tocmai am luat si cauciucuri de iarna) ,nici o problema mecanica. Injectoarele daca crapa (sper sa nu ca bag de la Petrom/Mol) ar trebui sa coste 5000 RON .. suportabil desi as prefera sa nu cel putin nu in urmatorii 5 ani .
              Faza e alta : Tot timpul aud de rugina la Logan. S-a mai remediat ceva fata de primele modele ? Sau sa ma pregatesc de schimbare totala prin 2015 ? .
              Nota : Masina a fost tinuta afara primele 20 luni (zgariata pe portiere de niste "prieteni" in Bucuresti) si din decembrie 2009 o tin intr-un loc acoperit dar tot expusa temperaturilor exterioare..

              Nu intentionez sa o vand (am platit-o deja de ceva timp) dar ma intreb daca nu ar trebui sa ma apuc deja sa strang bani pentru viitorul model (probabil tot Logan). Cand ma uit pe topicul de leasing /credite si imi aduc aminte si de experienta mea .. ma cam ingrozesc.

              La mine in familie am avut o Dacia 1300 model '78.. tinuta 19 ani - dusa la remat din cauza ruginei , un Renault 21 luat SH -model '87 (pe care am invatat sa conduc) si care a fost accidentat irecuperabil (nu de catre mine) . Masina aia a tinut cam 15 ani dar "crapau" din ce in ce mai multe chestii pe ea (de atunci ma feresc de SH).In final am mai avut o Dacia 1310 (primita de la socri ) pe care am folosit-o si eu cam 20.000 de km (saraca era ok dar consuma 8l/100 si era ruginita rau) - 18 ani avea cand am cumparat eu Logan-ul. Culmea e ca socrii au vandut-o si a fost adusa la viata cu destul succes de un domn mai in varsta.

              Astept pareri mai ales de la posesorii de Logan din 2004 si de Logan diesel din 2005.
              Last edited by MihaiCL1981; 17 September 2011, 18:41.

              Comment


              • #8
                Ca fost posesor de logan 2004 (ce e drept nu diesel) pot sa iti zic ca:
                -la a ta n-ar trebui sa ai probleme cu rugina ca la alea mai vechi (deh si eu am lasat-o lovita vreo 2 ani de s-a ales praful).
                -250.000 km motorul mai merge inca 100.000 lejer (repet nu e diesel).

                Sfatul meu este sa mergi cu ea cat se mai poate(probabil in 2-3 ani vor apare si la noi taxe sau restrictii de circulatie care sa te faca sa nu-ti mai vina sa mergi cu o masina cu norma de poluare mai slaba).
                Eu am schimbat-o in momentul in care am fost nevoit sa fac 2 vizite la service in aceeasi saptamana.Am facut calculul ca in cele 2 zile am pierdut circa 5% din valoarea unui logan nou , in timp/bani, decizia a fost usoara.

                Comment


                • #9
                  Hmm .~7 ani. Cam putin.
                  E adevarat ai mentionat problemele cu lovirea.
                  De curiozitate : probleme tehnice majore au fost la caroserie sau mecanica ?.
                  Eu vreau sa trec la benzina(1.6 16V sau ceva aspirat fara turbo) daca lucrurile se incurca cu tractorul (si fac si cam 10.000km pe an).Dar sper ca 4-5 ani sa nu fie cazul,

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                    Hmm .~7 ani. Cam putin.
                    E adevarat ai mentionat problemele cu lovirea.
                    De curiozitate : probleme tehnice majore au fost la caroserie sau mecanica ?.
                    Eu vreau sa trec la benzina(1.6 16V sau ceva aspirat fara turbo) daca lucrurile se incurca cu tractorul (si fac si cam 10.000km pe an).Dar sper ca 4-5 ani sa nu fie cazul,
                    Probleme de mecanica:
                    -Preventiv: Amortizoare la 200.000 , Ambreiaj tot la 200.000, atunci a fost timp si buget mai mergeau ceva, discuri frana si ferodouri tamburi .
                    -Inopinant:Compresor AC, Fulie alternator, 1 cap bara c-am cazut in sant s-a strambat janta si am venit asa pan la Bucuresti, 2 bucsi bielete antiruliu, rulmentii (dar au mers destul 250.000 km ) , doua sonde lambda de reglaj, cateva becuri la consola, un bloc de lumini.
                    Doua corpuri clapeta fiecare a crapat cam la 120.000.
                    la 10.000/an nu se merita tractoru' eu am dat benzina pe tractor din cauza ca se cheltuie pe combustibil valoarea unei masini noi in 2 ani.
                    Surprinzator de fiabil pentru o masina de fabricatie 2004.

                    L.E. Partea fixa de la incuietoarea de portbagaj, s-a rupt ceva la reglajul lombar la scaun.
                    Last edited by proteinman; 18 September 2011, 15:05.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru raspuns.
                      O sa incerc sa mai postez starea tractorului pe forum.
                      In linii mari eu ma astept de 4 ani sa creasca kilometrajul anual dar uite ca nu s-a intamplat dar daca imi luam pe benzina nu puteam sa o transform in diesel .

                      Comment


                      • #12
                        "Preventiv: Amortizoare la 200.000 , Ambreiaj tot la 200.000"

                        Dupa cate stiu eu, Dacia recomanda primul test de amortizoare la 60.000 km, daca nu se face atunci spune ca este imperativ la 80.000 km. Durata medie de viata a amortizoarelor este, dupa cum spune Dacia, 80.000 km. La aprox. 80.000 km am facut un test de amortizoare la Dacia si cele de spate erau deja la limita de 50%, fata peste 60%, de unde deducem ca au foarte mare dreptate.
                        Roamanul insa considera un amortizor uzat si care se cere schimbat doar atunci cand ii topaie rotile la masina.

                        Ambreiajul se inlocuieste cand incepe sa dea semne de patinare sau cand apar alte probleme la ansamblul placa/ambreiaj/rulment de presiune, evident daca aceste defectiuni apar la kilometraje semnificative pentru uzura, altfel cine nu are ce face cu banii il inlocuieste ''preventiv''.

                        Multi care nu au cunostintele de baza la mecanica au sa se ia dupa ce scrie pe topicul asta, asa ca am sa ma pun pe dat report la toate chestiile care nu sunt cat de cat corecte.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Amortizoarele eram ferm convins ca se schimba la 100.000 km (asa era la vechea Dacie). Nu stiam ca se testeaza.
                          Mersi de informatii.
                          Eu personal sunt socat de viteza cu care noi romanii schimbam masinile. Deja lumea ma intreaba daca nu am dat Loganul din 2008 pentru ceva mai nou .
                          Nu sunt decat 3 ani si 10 luni totusi masina e ok.
                          Citeam ceva forumuri americane si ei chiar tin o masina cateodata si 15-20 de ani (unele masini japoneze din anii '80 chiar). Bine ei nu au un ITP asa de drastic in unele state.
                          Dar interesul fabricantilor de masini nu este sa tina o vesnicie .. cel putin Dacia/Renault nu cred ca au renuntat la obiceiul de a vinde masina ieftin si piesele scump.

                          De asta sunt interesat de durata de viata si cam ce as putea face sa o prelungesc (nu tin sa impresionez cu masina mea , am trecut de faza de "vitezoman").

                          Comment


                          • #14
                            Au fost inlocuite "preventiv" deoarece masina este/a fost utilizata cam 5000-10000 km/luna, iar o "pana" produce prejudicii mai mari chiar
                            Eu asa fac de obicei cand mi se pare ca ceva nu este in regula ma duc la reprezentanta se verifica si uneori chiar daca zic ca mai merge le schimb.
                            Ambreiajul l-am schimbat ca ma enerva zgomotul de la rulment.
                            Amortizoarele le-am schimbat ca mi s-a pus pata pe ele. Zici ca durata lor de viata este de 80.000 km, ceea ce ei au observat ca o medie. De obicei masinile folosite mai mult extraurban au o durata de viata mai mare la componente.
                            Si repet unele chestii le faci si cand este buget (ambreiaj si amortizoare +manopera 2000 RON).

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                              Citeam ceva forumuri americane si ei chiar tin o masina cateodata si 15-20 de ani (unele masini japoneze din anii '80 chiar). Bine ei nu au un ITP asa de drastic in unele state.
                              Da dar nu compara infrastructura americanilor cu ulitele din Romania . Sa nu mai zic ca sunt state unde nu ai nevoie sa speli masina mai mult de o data pe an si crede-ma ca nu exagerez cand spun asta.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google