Noua Sau Second-hand?Credit,Leasing Sau Cash ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noua Sau Second-hand?Credit,Leasing Sau Cash ?

    Au trecut 6 ani si odata cu anii si plata ratelor la leasing -am obosit putin cate putin si eu si masinile mele......

    Acum o dilema ma tot framanta si cred ca nu sunt singurul de aici.....

    In conditiile economice actuale si viitoare vom reusi sa vindem actualele masini de 5-6-7 ani si sa cumparam o masina noua ?

    Cum vom face acest lucru ? Vom cumpara o masina second-hand cu dotari de confort si siguranta superioare Loganului si ani de fabricatie mai vechi decat masinile noastre actuale sau vom prefera o masina noua de aceiasi marca...in speta ....Logan 2

    Pentru asta vom alege un credit auto,cash sau un nou leasing ?!

    Pentru mine aventura cu achizitia in leasing a unei noi masini se opreste aici tinand cont de experienta avuta cu cele 3 masini achizitionate in leasing si care , la un pret de achizitie de 11.700 E buc ( Logan MCV+GPL), m-au costat la final de contract per/buc 16 641 e fara a include aici asigurarile anuale de RCA/Casco si care pentru fiecare masina a fost de 1800 e (pt 5 ani) Casco si 3000 lei RCA (5 ani)....



    Voi ce ziceti ......
    Attached Files
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

  • #2
    Si nu-i bine?
    Leasingul e bun pentru firme, nu pt persoane fizice.

    Eu mi-am luat un logan mcv sh cu banii jos. A costat putin si a meritat. O alerg 150.000 km si apoi e de dat la cos.

    Comment


    • #3
      Pai intrebarea e pentru ce iti trebuiesc masinile si cati km faci cu ele.
      Din ce ai zis e clar ca ai nevoie de 'catari' care sa-si faca treaba cu costuri de intretinere minime .
      Daca iti permiti iti iei tot dacia sau ceva ieftin , daca nu le tii p'astea. Pe viitor oricum vor fi probeme prea mari cu ele chiar daca nu mai ai garantie. Rca oricum faci , casco... depinde de soferi...

      Pe viitor NU vor fi probleme prea mari cu ele ...

      Scuze dar nu mai pot edita.
      Last edited by Costi-bc; 20 December 2013, 01:32. Reason: Automerged Doublepost
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #4
        50% cash si 50% leasing fara dobanda dar nu la impulse, volksbank sau orice alta firma care percepe TVA la CASCO si RCA, alege RCI, parerea mea. Pe persoana fizica numai in aceste conditii as mai face leasing.
        Pentru credit auto oferta e foarte variata, trebuie sa studiezi un pic si sa o alegi pe cea care te avantajeaza.

        Comment


        • #5
          Desi nu imi place sa vorbesc de afacera mea ,trebuie sa vin cu o completare.

          Am avut initial 3 masini Logan MCV+GPL cu diferiti ani de fabricatie si achizitie + 2 fabricatie 2011 ,1 buc (una) a fost dauna totala in urma unui accident si 4 inca le mai detin ...toate in leasing (achitate)

          Cu aceste masini am un contract de prestari servicii de transport-logistica cu o multinationala europeana prezenta si-n romania...

          Conform contractului semnat in urma cu 5 ani la 31.12.2014 trebuie sa reinoiesc parcul auto.

          Acum incerc sa gasesc o alternativa viabila cu privire la finantarea-achizitia viitoarelor masini ,care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte .

          - consum cat mai redus de combustibil.
          - minim 7 locuri
          -fiabilitate cat mai mare (costuri intretinere,garantie etc)
          - pret cat mai mic.
          confort si siguranta
          - full option.

          Sincer ma gandesc la achizitia noului Logan MCV dar inca nu sunt lamurit cu privire la motorizarea pe care sa o aleg.

          Timp de 5 ani am dat o adevarata lovitura cu motorizarea pe benzina+ gpl....Am avut costuri extrem de mici pe km parcurs si beneficii pe masura ...acum sunt in dubiu ...

          De mentionat ar mai fi faptul ca masinile viitoare pe care vreau sa le achizitionez vor trebui sa faca fata la cel putin 150.000 km/an fara mari probleme tehnice si de service.

          Deci...astept pareri si sfaturi....ca doar omul cat traieste invata !
          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

          Comment


          • #6
            Noul MCV nu are 7 locuri.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Poate Lodgy... ăla este mai mare ca mcv-ul și are 7 locuri.
              Iar pt afacerea ta îți trebuie mașini noi și nu hârburile Europei.

              Comment


              • #8
                Originally posted by adonis33 View Post
                De mentionat ar mai fi faptul ca masinile viitoare pe care vreau sa le achizitionez vor trebui sa faca fata la cel putin 150.000 km/an fara mari probleme tehnice si de service.
                In 5 ani cati km au la bord actualele MCV-uri?

                150.000km /an toate 5 masinile sau fiecare in parte?

                Comment


                • #9
                  2 masini au in jur 370.000 fiecare 1buc 178.000 1 buc 189.000 km ......3 masini au carte service si revizii numai in reteaua Dacia 1 buc ....are reviziile la un service particular dar si aia are istoric bun ....asta in cazul in care ma gandesc sa le vand....
                  "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                  Comment


                  • #10
                    Când te hotarasti la vanzare sa ne spui si noua. Sunt interesat de un mcv cu 7 locuri. Nu ma intereseaza km, ci sa nu fi fost lovit.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Mergi în continuare pe varianta benzină (motor aspirat) + GPL, drumul bătătorit, adică cel pe care îl ştii, este cel mai sigur !

                      P.S Maşină nouă, bineînţeles !

                      Comment


                      • #12
                        Lodgy 1,6 are 7 locuri la 12000 de euro. Mai pui si GPL vreo 500 de euro si aia e, insa la masina in leasing nu stiu daca te lasa...
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by MihaiiahiM View Post
                          Când te hotarasti la vanzare sa ne spui si noua. Sunt interesat de un mcv cu 7 locuri. Nu ma intereseaza km, ci sa nu fi fost lovit.
                          Acum 3 saptamani am fost la un prieten pe la Pitesti si daca tot am ajuns acolo cu una dintre masini am intrat in targ sa vad ce zic potentiali cumparatori ..... Pret de vanzare 5000 euro e neg la masina cu istoric service Dacia , anvelope noi de iarna + anvelope noi de vara + baterie nou ++++ o gramada de accesori noi.....Toti potentiali clienti se holbau ca dracu la tamaie singuri ofertanti erau pusi pe afaceri erau vesnic "samsari colorati" care ofereau pret de caruta cu un cal ...adica in jur de 3000-3500e pt masina cu km reali 178.000 km si intretinere impecabila....La plecare pe la ora 14 au venit vre-o 3 "ruginiti" care m-au inconjurat si pareau hotarati sa o cumpere la 4300 euro conditia lor fiind sa plateasca 3500 euro atunci si restul la un termen ulterior (probabil la anul si la multi ani )...evident ca am refuzat sa fiu inselat de escroci.....

                          Incerc sa gasesc o oferta a unui dealer auto cu un pret/evaluare cat mai corect la masinile mele second-hand si astfel cu pretul obtinut pe ele sa dau avansul la urmatoarele masini noi......

                          Nu stau sa imi bat capul cu zeci de clienti care evident isi doresc o masina intretinuta la un pret cat mai mic.....si daca se poate si cu garantie 3 ani...


                          Revenind la discutie am primit o oferta din partea a 3 dealeri Dacia ;

                          Meridian,Adras,Autocobalcescu....Astept si alte oferte oricum nu sunt presat de timp ....
                          Last edited by adonis33; 20 December 2013, 22:38.
                          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                          Comment


                          • #14
                            Da, alegerea iti apartine. Ca fapt divers eu nu ma ocup cu masini, ci vreau o masina pentru mine (mcv cu 7 locuri si daca e diesel e si mai bine). Legat de ofertele de la dealeri..., mi se par preturile cam mici. Spun asta pentru ca anul trecut in decembrie am vandut si eu loganul meu din 2006 si imi dadeau preturi foarte mici. Asa ca am preferat sa il dau la un "comerciant" care mi-a dat pret bun (adica 2150 euro pe preferance, noiembrie 2006, 1.4, 230000km). Faza tare e ca la o luna m-a sunat cel care il cumparase de la "comerciant" si mi-a zis ca l-a luat tot cu 2150 euro, am picat pe jis de ras. Mai iau si aia teapa (se speriase ca se baga taxa si eu nu aveam taxa platita).
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Legat de MCV diesel parerea mea ar fi ca nu are rentabilitatea motorului pe benzina+gpl si presupune costuri foarte mari cu intretinerea, in plus la masina second-hand avand motorizare diesel , poti sa ai noroc sa schimbi injectoarele sau pompa chiar daca masina are sa zicem 5-70.000 km pentru ca sunt o gramada de insi care inca mai alimenteaza cu motorina cumparata la galeata .......

                              Preturile la dealer oferite pe masinile second-hand ,cazul meu, difera foarte mult in situatiile in care masinile au sau nu, taxa platita , intretinere , istoric si nu in ultimul rand daca cumperi sau nu alta masina in schimbul celei pe care le-o dai spre evaluare...

                              O ruda foarte apropiata care lucreaza in conducerea RAR mi-a zis ca sunt discutii extrem de dure si incordate intre cle doua uzine producatoare de masini in speta Ford/Dacia si Min.Mediului,Min.Finantelor Min.Interne si Guvern cu privirea la taxa de timbru .

                              Cei de la Ford/Dacia vor o noua modificare a taxei de timbru care sa diferentieze masinile ca si acum in functie de vechimea lor si norma de poluare dar cu o supra taxare mai mare astfel incat masinile noneuro si E1>E2 practic sa fie imposibil de inmatriculat in RO si o noua reglemetare din partea Min.Interne cu privire la circulatia vehiculelor avand numere straine in RO......

                              Ford/Dacia probabil si-au dat seama de situatia creata de noua taxa de poluare prin blocarea practic a pietii second-hand in ceea ce priveste masinile fabricate cu E3> E4 pe care foarte multi romani le-au cumparat pana in 2006 si care acum sunt suprataxate excesiv ...In aceasta situatie omeni nu isi mai pot vinde masinile pentru achizitia altor masini noi ....
                              Last edited by adonis33; 21 December 2013, 11:10. Reason: Automerged Doublepost
                              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google