Yamaha YZF R6 - Pareri Pro/contra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Honda Hornet te zboara...Ducati Monster la fel.
    De celelalte nu stiu, ca nu am mers.
    PS: casca Arai iti recomand.

    Comment


    • #17
      eu stiu ce ziceti voi... va inteleg perfect. Garaj nu am si nici nu cred ca o sa am in viitorul apropiat... naked nu imi plac... poate as inclina putin spre ducati monster... oricum ma mai documentez inainte... si ma bucur ca sunt cativa loganisti care imi impartasesc pasiunea... si mai ales ca ma ajutati cu sfaturi...

      si inca o intrebare... care este diferenta intre naked si sport? in afara de cea estetica... din ce am cautat si eu si am putut sa imi dau seama este diferenta si la putere... in medie astea naked au cam 70 de cp pe cand cele sport au in jur de 120.
      Last edited by sinx; 15 April 2009, 00:33. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • #18
        Cu astea naked, mai mult de 200 nu poti....Iti zboara efectiv roata fata de pe sosea, sa nu mai zic de vibratii.

        Comment


        • #19
          intre timp m-am documentat mai bine si am aflat ca intre naked si super sport diferentele nu sunt numai la carena... sunt diferente la unghiul de la furca, la inaltimea ghidonului, la suspensii... nu exista doar aspectul estetic... cele naked sunt pentru strada in timp ce sport sunt pentru curse... sau copie dupa cele de curse... la cele sport stai practic sprijinit pe maini in schimb ce la cele naked (la majoritatea) stai intr-o pozitie mai aproape de verticala. m-am uitat peste cateva modele de nakea si imi place suzuki sv650s.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Succes cu motocicleta mult dorita ! dar......mare atentie, au dreptate prietenii tai, mare grija....
            cu respect ovi
            sigpic
            Maică, ce mafioți de treabă !!!

            Comment


            • #21
              Gandeste-te ce vrei sa faci cu motorul: vrei sa ai acceleratii puternice sau viteza de deplasare crescuta.
              Daca vrei acceleratii puternice- ducatti monster 600 cmc , orice motor de enduro/cross peste 400 cmc ( in 4 timpi), honda XLV Transalp ( preferata mea, pt ca este extrem de fiabila, f inalta, si f confortabila la drum lung), Honda ntv 650 DEAUVILLE ( sunt destul de greu de gasit).
              Acum daca are 60 cai, sa nu crezi ca va fi cu mult mai prejos unei supersportive de 120.
              De ce? Pt ca asta de 60 are rapoartele astfel facute, inca atinge o viteza maxima de pana in 200 ( cam tras de coada).
              ex: honda cbr 600, in tr 1 prinde 105 km/h, in timp de honda transalp 60, deci ca si feeling la viteze mici, vor fi apropiate.

              Comment


              • #22
                Originally posted by sinx View Post
                De ceva vreme nu imi pot scoate din cap acest model de motocicleta... imi doresc una asa cum nu mi-am dorit niciodata nimic... stiu ca s-ar putea sa fie ultimul lucru de care ma bucur si totusi ma atrage ca un magnet... as dori sa stiu daca exista pe forum posesori de motociclete, eventual de R6. As dori sa aflu cam tot ce se poate despre motociclete, echipament, acte, etc. Orcine este bine-venit cu o parere, un sfat, o impresie. Imi doresc modelul albastru ca cel din imagine... cea rosie este acelasi model, difera doar culoarea.
                mult succes al donat organe. cati ani de mers pe moto ai?
                daca ai sub 4 ani de mers....mai bine nu ti-o iei.
                sau cumpar-o ca asa functioneaza selectia naturala.sunt satul de dinastia care fac scoala isi iau r6 r1 si merg in slapi si bermude c anu au mai avut bani si de echipament.

                Originally posted by laur200445 View Post
                R6 e o motocicleta foarte tare.Totusi nu o recomanda pentru incepatori(si eu sunt incepator) mi se pare foarte naravasa ca sa zic asa,are acceleratia foarte sensibila care iti poate juca feste in unele momente.
                corect laur.oricat de cu capul pe umeri ai fi...tot te mananca sa ii dai span.



                Originally posted by sinx View Post
                Initial m-am gandit sa iau un chopper intrucat ala este mai bland si iti mai iarta din greseli
                daca vrei o mobra care chiar iarta multe greseli, incearca un ducati monster 600 sau 620<dupa 2002- e pe injectie>. ducati, desi blamate si huiduite d emulti, iti permite multe prostii pe care le vei face ca incepator.
                cei drept nu e carenata si nu o sa agati pizde cu ea.dar banuiesc ca iti iei motor doar din placerea de a merge cu pletele in vant nu sa treci pasarici in carnetel.
                eu am avut 2 experiente foarte placute cu monster-ul comparativ cu bandit-ul cu care era sa ma curat.
                urca-te pe un monster, mergi cu el si vezi cum iti place. iti recomand sa incerci un 620 pe injectie, cele de 600 pe carburatie sunt mai ciudatele la turatii mici.
                cu 3000 de euro iei un 620 tipla, in care nu bagi bani .
                plus de asta e o motoreta usor de intretinut. nu trebuie sa desfaci jumatate din ea ca sa ajungi al bujii.
                si cu restul de 3000 de euro iti iei echipament de plangi si eventual si tobe de carbon.

                daca ai carnet da-mi un tzar si iti fac cunostinta cu baietii ducatisti din bucuresti cu care sigur te vei intelege bine si care sunt foarte saritori. cred ca e cea mai unita comunitate de bikeri din oras.

                daca chiar nu vrei italiana. incearca un f650 e cam pe locul 2 in clasamentul meu de motociclete ok.

                p.s. eu daca as avea bani mi-as lua ducati monster negresit. dar nu am nici macar 1000. asta e poate o s ama fac mare si o sa am si eu bani de unul. pana atunci o sa-mi iau o janghina la vreo 1000 de euro cu care sa ma tarai prin oras.

                Originally posted by sinx View Post
                intre timp m-am documentat mai bine si am aflat ca intre naked si super sport diferentele nu sunt numai la carena... sunt diferente la unghiul de la furca, la inaltimea ghidonului, la suspensii... nu exista doar aspectul estetic... cele naked sunt pentru strada in timp ce sport sunt pentru curse... sau copie dupa cele de curse... la cele sport stai practic sprijinit pe maini in schimb ce la cele naked (la majoritatea) stai intr-o pozitie mai aproape de verticala. m-am uitat peste cateva modele de nakea si imi place suzuki sv650s.
                vezi ca sv-ul nu e chiar asa docila cum pare. cam rupe capatani.
                Last edited by NerviiMei; 17 April 2009, 15:21. Reason: Automerged Doublepost
                Fuarte Nervos !!!

                Comment


                • #23
                  Sinx: cat si cu ce motoare ai mers pana acum?
                  Io pt inceput nu m-as baga la asa un bolid (e mirific ce-i drept).

                  Comment


                  • #24
                    inca un sfat, incearca sa-ti iei o motoreta care sa nu poti sa o dai pe o roata din gaz.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #25
                      CBR de 125/250. Sau tot ce e sub 600, in rest pe toate le ridici de nas.
                      Daca iti place f650, incearca modele dupa 2000 ( mai exact cele GS), pt ca nu mai au motoarele Rotax de pe Aprilia.
                      Attached Files
                      Last edited by Cezar; 17 April 2009, 19:40.

                      Comment


                      • #26
                        nu am ce sa fac cu una de 125/250... chiar daca as putea sa trec peste aspectul lor nu pot trece peste performante. Sa nu mai zic de cum se aud aceste motoare... vad eu cum fac pana la urma... o sa renunt la super sport si o sa trec la naked intrucat mi se par mai prietenoase... atat ca pozitie de condus, ca putere, ca suspensii...
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Cezar View Post
                          Daca iti place f650, incearca modele dupa 2000 ( mai exact cele GS), pt ca nu mai au motoarele Rotax de pe Aprilia.
                          incorect cezar. motorul tot rotax este, doar ca in 99 au ranuntat la a 5-a supapa si au pus in locul ei o bujie si au trecut si la injectie in loc de carburatie.

                          in rest este acelasi motor.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Octavian___30 View Post
                            Sinx: cat si cu ce motoare ai mers pana acum?
                            Io pt inceput nu m-as baga la asa un bolid (e mirific ce-i drept).
                            pai de la 12 ani am inceput cu mobra... pe la tara, pe ici pe colo... dupa aia am avut un cz sport, dupa aia o jawa 350.Am mai mers cu un bandit al unu prieten, cu un sv1000s de 2-3 ori. Am mers ani de zile insa nu am permis si nici nu am mers in trafic. mergeam pe camp, ma mai duceam pe malul baltii... etc. nu am cazut niciodata cu ele desi jawa aceea era destul de mare. nu sunt chiar incepator dar nici nu pot spune ca am avut moto pana acum.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              sinx, scuze ca am fost cam cinic...da eu am o mare boala pe chinezarii cu vitezane care isi iau mot sa agate si sa mearga cu ele in slapi si tricou desi nu au decat cele 30 de ore de mers pe mobra pe care le-au facut in scola.
                              tu ai un avantaj, ca ai b-ul.
                              dar ia-ti ceva docil si manevrabil, mai ales pentru bucuresti.
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment


                              • #30
                                eu doar am zis ca imi place si mi-as dori o R6. Am zis sa cer si ceva pareri si dupa cum ai observat am spus ca inclin spre o naked la indemnul celor de pe acest forum. Am citit zeci de pagini de pe alte forumuri dedicate, m-am interesat, m-am documentat. Nu sunt atat de pornit spre a merge in tricou si slapi. Dupa cum vezi mai sus... am si scris ca moto costa cam 3500 euro si vreo 2500 euro costa echipamentul meu si al prietenei, deci pun mare pret pe siguranta. Fara echipament nici nu ma urc pe ea intrucat am vazut ce se poate intampla. Nici cu echipament nu esti foarte protejat insa ofera un grad ridicat de protectie impotriva arsurilor provocate de cazaturile pe asfalt.
                                Motivul pentru care imi doresc motocicleta este cat se poate de simplu. M-am plictisit de viata asta de kkt si am zis sa schimb ceva intrucat masina nu-mi mai ofera satisfactii. Am avut mai multe optiuni, de fapt inca le mai am:
                                1. Motocicleta: a) sport
                                b) chopper
                                c) naked
                                2. ATV + remorca: sa leg remorca dupa Logan, plec dimineata la munte, il aleg pe acolo o zi intreaga si ma intorc seara. Singurele costuri pe care o sa le am o sa fie benzina dus-intors + ce consuma atv-ul plus ceva bani de mancare si maruntisuri. Problema este ca un ATV pentru 2 persoane si sa fie 4x4 costa undeva la 5000-6000 euro. Nu vreau linhai sau mai stiu eu ce alta chinezarie. Singura varianta ramasa este un ATV bun second hand... dar si aici este cu dus si intors...
                                3. Imi mai iau inca o masina de 2000-3000 euro, un BMW 325 sau ceva asemantor, pe care sa il alerg seara, mai ies cu baietii buni;), in care sa bag bani, etc. Problema este taxa de prima inmatriculare. Nu as vrea sa o inmatriculez nici la bulgari intrucat nu este sigur 100%.
                                4. O masina decapotabila, gen madza mx5 1995, fiat barcheta 98-99, etc. Sa fie ieftina si sa arate binisor. Din nou ma lovesc de aceeasi problema: taxa.
                                5. Bag banii in Logan... il fac asa cum as vrea eu, interior, exterior, muzica, etc. Acum stau si ma gandesc ca asa cum m-am plictisit de masina acum asa o sa ma plictisesc si dupa ce bag banii in ea numai ca in acest caz nu mai pot scoate in vecii vecilor banii pe masina.

                                In alta ordine de idei am stat si m-am gandit, m-am sfatuit cu prietena si am ajuns la concluzia ca ne-ar placea un ATV. Numai ca atv-ul este 6000 euro + echipamente -> mai mult decat ne putem permite in momentul de fata. Nu vreau sa muncesc dupa aceea numai pentru atv-ul ala. Deoarece prima varianta ne depaseste cu mult am zis sa optam pentru cea de-a doua, o motocicleta. Imi doresc si vara asta o sa fac ceva, din ce am enumerat mai sus. Numai ca intre timp, adica de 1 sapt a mai aparut inca o varianta care s-ar putea sa le anuleze pe celelalte si anume un apartament. Sa vad... imi doresc tare mult un atv sau o moto numai ca ma avantajeaza mai mult un apartament care sa fie al meu si sa nu mai stau cu chirie, care si asa ma omoara cu zile.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google