Modul eficient de folosire al ambreiajului

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sinx-ul mai usor, te rog.
    Valabil si pt ceilalti. Multumesc pt intelegere.
    Last edited by Cezar; 9 November 2009, 21:07.

    Comment


    • #32
      Daca o sa cititi tot ce am scris nu am depasit limita bunului simt si am incercat sa subliniez faptul ca nu intotdeuna instructorul este principalul vinovat pentru ceea ce nu invatam. Dupa cum am mai zis... am avut un instructor relativ incompetent si multa vreme am incercat sa dau vina pe el pentru ceea ce nu stiam... insa timpul a trecut si mi-am dat seama ca singrul mod in care poti invata este exersand... gresind... platind. Daca am spus 2-3 vorbe in care am criticat atitudinea lui fata de instructori si nicidecum abilitatile lui am gresit cu ceva? Tot ce am vrut sa spun este ca nu instructorul este de vina si nu il poti condamna ca nu te lasa sa zbori cu 130km/h...
      sigpic

      Comment


      • #33
        Multam oameni buni. Nu vreau sa jignesc pe nimeni de aceea continui in modul meu pacifist de a pune problema. Cel mai mult imi regasesc rezolvarea in ceea ce a spus Sonykel si Blanarucristi, dar nu il ultimul rand si in cuvintele celorlalti, inclusiv in cele lui sinx. Faptul ca sinx e mai dur - e alegerea lui si pot spune ca am mai vazut multi oameni asa, oameni influentati de viata lor de pana acum - si in multe situatii chiar au iesit mult mai castigati decat cei mai blajini. Chiar nu am de ce sa ma agit sa il conving pe om. Eu vreau doar sa inteleg daca exista vreo regula in folosirea eficienta a acelei pedale nebune La varsta mea si din experienta de viata acumulata pana acum am inteles ca de multe ori e mai bine sa folosesti o oarecare diplomatie - nu zic mai mult .

        Ca urmare pentru ca vad ca lucrurile se precipita, eu zic ca putem pune capat vietii scurte a acestui thread pentru ca tot ce se putea spune s-a spus si eu am tras invatamintele - pur teoretice, e adevarat. Am sa incerc sa le pun in practica si daca pe cineva va interesa deznodamantul - ma gasiti pe forum.

        Multam inca o data tuturor.
        Last edited by Y C S; 9 November 2009, 21:20.

        Vorba multa, saracia omului

        Comment


        • #34
          Originally posted by Cristi_LCD View Post
          Intrebare intrebatoare? Cati in scoala de soferi ati fost pusi de instructor sa trantiti frana brusca de la viteza peste 100 km/h?
          Asta e intrebare capcana,nu?

          Comment


          • #35
            Pedala ambreiajului se foloseste numai in urmatoarele patru cazuri:

            1. La pornirea de pe loc a autoturismului, eliberand progresiv pedala.

            2. La stapanirea autoturismului pentru deplasare foarte inceata, mai inceata de cat se poate realiza in treapta 1 sau in marsarier, adica in timpul unor manevre, cand maneta schimbatorului este in treapta 1 ori in marsarier. Comanda se face, fie prin apasarea, fie prin eliberarea pedalei, in limite mici, undeva in zona mijlocuui cursei pedalei, asa fel ca deplasarea autoturismului sa fie atat de inceata cat cere realizarea corecta a manevrei.

            3. La orice comanda cu maneta schimbatorului. Maneta nu se manipuleaza pana ce pedala ambreiajului nu este complet apasata.

            4.In timpul opriri din mers cu frana de serviciu, pedala de acceleratie nu este apasata si motorul franeaza. Inainte de momentul stoparii conducatorul apasa complet pedala ambreiajului.Aceasta comanda asigura conducatorul ca motorul nu se va opri odata cu autoturismul.Dar, apasarea pedalei ambreiajului, inainte de franare sau in cursul franarii este o greseala care anuleaza efectul franei de motor. Precizarea este utila pentru a nu crede ca franarea sau oprirea sunt conditionate de apasarea pedalei ambreiajului, chiar daca pornirea se comanda obligatoriu , eliberand pedala. Scopul decuplarii ambreiajului in situatia descrisa aici, este evitare opririi motorului in momentul stoparii. Pe drumuri cu aderenta normala, numai apasarea pedalei franei este comanda franarii , indiferent de treapta in care se afla schimbatorul.

            ILIE CIOLAC. "Exercitiile conducerii autoturismului".

            Comment


            • #36
              Cromatic - esti cel mai tare. Am sa caut cartea pentru ca mi se pare geniala definitia - scurt si la obiect. Nu zic ca daca citim invatam sa conducem - dar cu siguranta pe mine ma va ajuta sa fac progrese mai rapid.
              Mersi - apreciez efortul de a cauta definitia si a o copia pe forum. Numai bine!

              Vorba multa, saracia omului

              Comment


              • #37
                Cu placere, pentru putin.
                Uita-te aici.

                Comment


                • #38
                  eu stiam ca ambreiajul se foloseste numai pentru punerea in miscare a autovehicolului.
                  vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google