Nu prea ma pricep, dar vad ca are numai pana la marimea 21, cred ca una de 26 se preteaza mai bine la un adult.
"Relatia" Voastra Cu Ciclistii, In Trafic
Collapse
X
-
Mie imi plac biciclistii care circula morti de beti, intre comune, pe drumul national. Daca iti cade in fata masinii, ghici cine va fi cercetat pentru vatamare/omor din culpa.
99% dintre biciclisti nu stiu ca-si risca viata cand nu respecta regulile de circulatie.
Ar putea fi interzise bicicletele pe drumurile europene/nationale, dar au mai fost interzise si carutelefara efect. Scuze exista, motive de asemenea, in final raman doar accidentele si mortii in urma.
Cand ai dat coltul, nicio scuza nu te invie.
Comment
-
Originally posted by bGy View Post
Astept parerea lui FOF, Doc...
Comment
-
Nu va cumparati biciclete cu roti groase(balon mare la cauciuc), daca circulati doar prin oras, o sa munciti la pedale cu 50% mai mult decat pentru o roata de viteza, subtire.
Doar daca urmariti sa mergeti in padure sau sa coborati scarile prin bloc sau la metrou merita roti groase.
Bicicleta de treking nu fuge(am eu), este doar pentru plimbare mixta oras si ceva drum denivelat.
Comment
-
Si daca dai la pedale cu 50% mai mult, o fi rau?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
trebuie sa zic si eu acelasi lucru -alea nu sunt biciclete de oras. daca vreti sa mergeti cu ele si in oras, nu va impiedica nimeni. daca vreti sa mergeti cu ele pe munte 1 data sau de 2 ori pe an, ati dat banii degeaba. uite aci cube de oras, pentru amatori : D
Comment
-
Hmm...stai sa ma gandesc bine. Daca am un MTB de 8-9Kg cu care ma dau pe munte, asta inseamna ca nu pot sa ma dau si urban? Sau de ce ar trebui sa dau acum 2500 ron pe o bicicleta 15kg pentru ca are in denumire Town?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Inaltimea Marime recomandata
160 - 165 cm 14-16 / S
165 - 170 cm 16-17 / M
170 - 175 cm 17-18 / M
175 - 180 cm 18-19 / M-L
180 - 185 cm 20-21 / L
185 - 190 cm 20-21-22 / L-XL
190 cm > 22 / XL
P.S. Nu exista bicicleta marimea 26...aia e dimensiunea rotii.
@PCH daca depasesti 85 de kg furca de pe fata se va strica foarte repede. Dar oricum orice bicicleta de entry lvl se poate upgrada dupa aia in functie de necesitati si buget. Sa ingropi din prima o mie si ceva de euro nu mi se pare afacere sa iei una mai rasarita.
@Revulsin eu am 3 seturi de cauciucuri la MTB: 1 de noroi + pamant uscat (pentru concursuri, ture etc), 1 de pamant uscat + asfalt (pe care il folosesc daca nu stiu traseul si nu a plouat afara ) si un set de oras. Dureaza fix 5 minute sa le schimb.
Comment
-
Fiecare merge cu ce vrea si poate, nu trebuie sa spui tu acuma ca nu e bine sa mergem cu X/Y.
PCH, bicicleta aia e buna de poteci prin padure, oras, ceva usor oricum. La munte nu stiu la ce faci referire, daca e sa mergi pe acolo tot asa pe poteci ceva usor da, e ok.
Eu sincer nu mi`as lua una noua, m`as orienta spre una Sh cu piese mult mai bune decat in oferta aia pusa de tine.
http://www.dirtbike.ro/bazar , uite aici un site, ai pe alese, daca ai vreo nedumerire pune link aici cu ce iti sare la ochi.
Comment
-
- mie nu imi plac benzile astea noi de biciclete: prea inguste, si iei toate canalele, trecerile la intersectii si mai ales la giratorii direct prin sens sunt o mare idiotenie. Te expui ca biciclist de numa'.
- in germania (nu indraznesc sa compar, dar macar autoritatile sa nu se mai tot umfle atat in pene ca "investesc" in piste de biciclisti. 2 galeti de vopsea e investitie la ei?") - pistele erau pe trotuar, trecerile prin intersectii erau paralele cu trecerile de pietoni, ca biciclistul sa nu se expuna unei posibile neacordari de prioritate. Si acum sa fim seriosi e ciudat ca atunci cand mergi bara la bara si faci 1 km in juma de ora sa mai dai prioritate la biciclisti in sens (nu ma considerati misogin si eu merg mult cu bicicleta dar la intersectii o iau frumos de coarne si ma bag pe trecerea de pietoni).
- categoria de biciclisti care ma dispera/si sunt fraieri e: cei care vor sa faca la stanga, incep sa falfaie din maini sau se opresc in mijlocul drumui - se expun degeaba cand pot sa treaca civilizat pe la treceri pietonale.
- repet in germania: treceri de biciclisti paralele cu cele de pietoni, pentru a-i proteja si pentru a nu influenta traficul
- nu mai vorbesc ca in sibiu acu 2 ani se reusise o fluidizare a traficului (cu ingustari de trotuare etc pentru adaugare benzi in intersectii), care dupa introducerea pistelor de biciclete a fost data peste cap (gen din 3 benzi pe sens - si alea chinuit obtinute dupa modificari facute cu cateva luni inainte - facem iar 2 ca deh...trebuie si pista de bicicleta). imediat s-a simtit modificareaLast edited by pilifida; 23 November 2012, 14:57.sigpic
Comment
Comment