Magazin Virtual IT ARENA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Magazin Virtual IT ARENA

    Sa va povestesc ultima mea patanie in materie de cumparaturi in Romania si service de electronice in Romania. Am achizitionat un laptop Samsung care era ok ca pret configuratie bunicica si pret decent de la IT ARENA. I-am ales pentru ca aveau cel mai mic pret pentru acest produs si erau in zona biroului meu. Toate bune si frumoase, pana ajung cu laptopul la birou, ii dau drumul isi face Windows-ul niste update-uri (e cu licenta) si ma duc la alt pc sa lucrez ca pe noul laptop nu aveam inca nici un program. Intre timp vine si Canto colegul nostru de forum sa ia niste piese si in timp ce stateam de vorba incepe sa se auda un sunet ca un tziuit de inalta frecventa destul de tare. Ne dam seama intr-un final ca e de la laptop... dupa un pic de studiu am constatat ca este vorba de o bobina pe miez de ferita din interiorul aparatului care intr-un anumit regim de functionare face zgomot..nasol! A doua zi ma duc la IT ARENA si le prezint minunea, zgomotul se manifesta ceva mai slab dar se aude fara probleme, le spun ca dupa un timp de functionare face si mai tare si ei spun: "Nu, noi nu auzim nimic!" si " Nu e vina noastra ca v-ati ales Samsung, ca astia nu au experienta in laptopuri"! I-am rugat sa imi aduca inca un astfel de laptop si o sa se convinga mai mult ca sigur ca altul nu mai face acel zgomot (e imposibil sa fie un zgomot normal) sau sa imi returneze banii. Nu au vrut sa aleaga niciuna dintre solutii, iar eu pentru ca am cumparat pe firma produsul nu ma pot folosi de legea care spune ca mi se pot returna banii in 10 zile de la cumpararea online si nici nu ma pot adresa OPC.
    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

  • #2
    Asta este Romania.
    sigpic

    Comment


    • #3
      ce raspuns sec ai primit...
      este loterie curata cand cumperi ceva, fiecare da buleala in felul lui
      sigpic

      Comment


      • #4
        De ce sa nu te poti adresa OPC?
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #5
          te-ai dezarmat prea usor. asa e la noi, daca te duci cu bun simt si ai sa vorbesti calm nu ai sa rezolvi nimic niciodata. cu siguranta ca stiau de problema si s-au facut ca ploua, au facut pe nestiutorii pt a-ti baga tie pe gat laptopul. ei au facut o incercare, daca intalnesc un tip cu bun simt il aburesc si ii spun celebra replica "asa fac toate". daca faceai scandal, tipai, urlai, ii amenintai cu opc ul si cu presa, cu siguranta datele problemei se schimbau si ajungeai sa negociezi cu ei. am patit si eu o chestie de genul asta cu o rama foto digitala si cand am vorbit calm ma tratau cu indiferenta si nesimtire, dar dupa ce m-am zburlit si am inceput scandalul lucrurile au iestit cum ar fi fost normal sa fie. si dupa ce mi-au dat banii inapoi, unul de la magazinul de unde am cumparat mi-a spus ca stia ca lotul ala de rame foto este cu probleme. deci la noi se cauta fraieri mereu si oriunde...
          sigpic

          Comment


          • #6
            sa te c... pe opc nici cu ala nu rezolvi nimic... vorbesc din experienta personala, doar cu scandal si urlete se rezolva totul.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              Salut,
              First - samsung are ditai service-ul ar trebui sa sari este dorel de unde ai achizitionat obectu cu pricina si sa te duci direct la service samsung.
              Second - lucrez in it, incerc sa gasesc o " ceva " lege care sa te ajute.

              Third - Deck computers srl face samsung - ar trebui sa te duci la ei cu toata hartogaria ( factura + certif de garantie ) si or sa te ajute.
              Asa este cand este firma la mijloc, mai dificil cu opc.
              Mergi pe varianta Deck.
              Last edited by um2802; 18 May 2010, 11:48. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                daca te duceai cu tupeu, si le ziceai ca le spargi ochelarii, ti-l schimbau

                Comment


                • #9
                  Cu cat te duci cu scandalu mai mare, cu atat sansele de a face ceva sunt mai mici.
                  Acum depinde si ce fel de dorel este de partea opusa a tejghelei.

                  Comment


                  • #10
                    Nu sunt adeptul scandalului de la inceput, pentru ca sunt constient ca nu e neaparat vina lor, ca ei nu prea stiu nimic despre produse decat daca au mai fost nu stiu cate reclamatii, dar cum Samsung nu prea au vandut probabil... Ma deranjeaza ideea ca vorbind frumos si venind direct si clar cu explicatia problemei tehnice sunt prostit in fata si mi se spune ca "Nu se aude, eu nu aud nimic!" Si ceea ce ma deranjeaza si mai tare este ca nu poti vorbi direct la service, adica ei nu dau relatia unde il trimit iar cei care "fac service" la ei si preiau initial produsul nu stiu cata treaba au cu domeniul si cat inteleg ce le spun.

                    ANPC, respectiv OPC nu se ocupa decat de protectia "consumatorului", care este persoana fizica, iar eu am cumparat pe firma laptopul si pot eventual sa ma adresez in instanta - va dati seama ca numai de asta nu am timp acum.

                    Mi-a mai zis cineva de Deck computers si o sa incerc sa dau de urma aparatului poate pot vorbi direct cu cineva de acolo mai in teme daca nu se rezolva altfel.

                    @mumus sa sti ca eu am mai rezolvat cu OPC-ul din Bucuresti si au fost chiar foarte promti in conditiile in care am facut reclamatie pe email si am atasat toate documentele cu pricina. Era vorba de o cofetarie unde avusesem o discutie legata de calitate unor produse vechi cu care mi-am luat teapa si vanzatoarele nu au vrut nici sa imi spuna cum se numeste societatea. In 2 zile am fost sunat de patronul cofetariei care si-a cerut scuze si m-a invitat sa imi returneze integral suma platita pe produse si sa ma asigure ca nu se va mai repeta problema. Ulterior m-au sunat si de la OPC au zis ca nu au mai gasit sortimentul reclamat la vanzare in schimb au dat o amenda de 1000 ron pentru alte nereguli. Ma gandesc ca patronul m-a chemat ca sa vada care e "ala" de a facut reclamatie )
                    Last edited by Soran; 18 May 2010, 13:11.
                    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                    Comment


                    • #11

                      Atata timp cat ai toate actele la el + ca e luat de cateva zile nu ar trebui sa ai probleme.
                      Noi nu am lucrat cu Deck, deci nu pot sa-ti dau nici un feedback legat de service sau firma.
                      Oricum importator oficial Samsung = Deck computers.

                      Comment


                      • #12
                        Sa va dezvalui finalizarea acestei situatii. Deck computers este trecut ca service pentru partea de garantie produse SAMSUNG insa mi-au comunicat la telefon ca ei nu repara laptop-uri. Am ajuns intr-un final la Elko si prin ei la www.shark.ro service-ul care s-a ocupat de laptop. Aici am avut intr-un final onoarea sa vorbesc cu domnul Paul Marinescu si sa ii explic problema in realitate. Nu a durat mai mult de o ora sa desfaca de fata cu mine laptopul sa constatam ca ferita de la bobina respectiva era sparta si sa o inlocuim cu o bobina identica de pe alta placa de baza de laptop, asta ca sa nu mai astept o placa de baza noua etc... Toata nebunia asta, nervii si incurcatura ar fi putut fi evitate daca cei de la IT ARENA ar fi avut un omcompetent care sa priceapa ce i-am spus eu de la inceput sau mi-ar fi dat de la inceput relatia la service-ul respectiv ca sa rezolv direct problema!
                        Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                        Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                        Comment


                        • #13
                          Bine ca ai rezolvat problema.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google