1.4 MPI A Disparut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa vezi acum 1.4-uri cum halesc 1.6 Mpi-uri gata iesite din fabrica
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      la motoarele dci fiind mai "destepte" au dres problema usor si bine.Problema sunt benzinarele care sunt antice si aducerea acestora la noile standarde e mai dificila.1,4 si 1,6 ar fi trebuit sa dispara si sa fi pus 1,4 16 v.

      Comment


      • #33
        Nu e asa simplu. Costurile de productie sunt calculate la sange. Vorbim de profit nu detalii de folclor.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          Bineinteles,nu sunt eu cel care face calcule la francez.Daca ar fi dupa noi...Am vazut ca la 1,6 16 v scrie in dreptul lui ca merge si pe e 85.

          Comment


          • #35
            Originally posted by darksid3 View Post
            Sa vezi acum 1.4-uri cum halesc 1.6 Mpi-uri gata iesite din fabrica
            Asta-i una.
            Dar stai sa vezi disputa intre 1.6 mpi E4 si 1.6 16V E5

            PS: deci eu odata cu norma Euro5 ma simt (indreptatit) mai tare . In sfarsit s-a facut dreptate
            Oficial ma pot pune cu un 1.6 mpi scos din fabrica.

            Comment


            • #36
              1,6 16 v abia facea si inainte 10,5 s.Acum cu "imbunatatirile" astea sigur ramane sa miroase fumul de la 1,6 mpi ,mai ales daca are si steroizi.

              Comment


              • #37
                1.6 16V facea fara probleme in ~10,3 sec 0-100.
                Dar e curios lucru ca la 1.6 16V puterea a ramas la 105 cp (probabil ca pe etanol e atata..?) dar e mai puturos fata de 1.6 16V E4, biiiiine mai puturos.
                Si greutatile nu s-au schimbat, ba chiar s-au micsorat (cazul 1.6 16V) daca imi aduc io bine aminte.

                Comment


                • #38
                  problema e ca la noi nici nu stiu daca se gaseste de cumparat E85 , stiu ca majoritatea luau din ungaria .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    chiar daca a disparut din oferta, continua sa fie pe strazi in numar mare (dupa cum se vede si in sondajul cu motorizari). 1.4 a murit, traiasca 1.4!

                    Comment


                    • #40
                      Intra Loganu' in randul lumii odata cu marea Laguna 3, care avea motorizari Euro 4.

                      Comment


                      • #41
                        Offtopic: imi pare rau dar merita o replica...
                        Originally posted by AR-18-MOS View Post
                        Pe sistemul "Maxime si cugetari", o noua duda data.
                        Pentru cei care au deschis televizoarele mai tarziu, aflati ca cai putere ai motorului se modifica dupa cum calci pedala, si nu in functie de turatie. Poate-i explica cineva ca si la acceleratia pe cablu tot ECU comanda timpii de injectie, ca nu e pe carburator.
                        Bravo natiune! Halal sa-ti fie cu asemenea cugetatori.
                        Bine atunci sa explic altfel draga natiune "ca caii" nu sunt o unitate de masura standalone ci este o unitate de masura compusa ca d-asta iti zice ca la 1.6 mpi ai puterea maxima de 85 de cai la 5500 de ture si deasemenea ai si cuplul maxim incepand cu o anumtia turatie mai exact cu 3.000 de ture la noul 1.6
                        Un motor nu are 500 de cai ci poate sa scoata 500 de cai in anumite circumstante -> atentie mare.
                        De ce pe dyno la un 16valve berlina si un 16 valve duster, treapta a 1/2/3/4/5-a pedala la fund la cel cu acceleratia pe cablu se deschide corpul clapeta la maxim si la cel cu acceleratia electronica se deschide jumatate si lasa sa intre aer doar cat poate el sa duca(adica cat sa fie amestecul tocmai bun-> pentru o eficienta cat mai mare -> ceea ce duce la o norma de poluare mai scazuta), asta la 2000 de ture ca in 5500 sunt ambele deschise la fel?

                        Ontopic: era vremea motorului sa se duca, asta e... ma mir ca nu a disparut si 1.6 8v insa ... oricum cum loganul va fi in curand inlocuit era de inteles de ce ce s-a hotarat sa se scoata doar o motorizare si nu mai multe...
                        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                        Comment


                        • #42
                          Asta e, dar totusi se mai gasesc motore de 1.4 in magazine de piese auto la pret bun 3500 ron, si la acelas pret e si cel de 1.6....cred ca pana vor lichida stocul:P
                          sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

                          Comment


                          • #43
                            Sa nu ajungem sa il regretam...la aparitia loganului se vindea Solenza "pe sub mana"...se dadea spaga ca sa o primesti.
                            sigpic
                            Lgan PH 2 Alb glacier 1,2 16V

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Canto View Post
                              Offtopic: imi pare rau dar merita o replica...


                              Bine atunci sa explic altfel draga natiune "ca caii" nu sunt o unitate de masura standalone ci este o unitate de masura compusa ca d-asta iti zice ca la 1.6 mpi ai puterea maxima de 85 de cai la 5500 de ture si deasemenea ai si cuplul maxim incepand cu o anumtia turatie mai exact cu 3.000 de ture la noul 1.6
                              Un motor nu are 500 de cai ci poate sa scoata 500 de cai in anumite circumstante -> atentie mare.
                              De ce pe dyno la un 16valve berlina si un 16 valve duster, treapta a 1/2/3/4/5-a pedala la fund la cel cu acceleratia pe cablu se deschide corpul clapeta la maxim si la cel cu acceleratia electronica se deschide jumatate si lasa sa intre aer doar cat poate el sa duca(adica cat sa fie amestecul tocmai bun-> pentru o eficienta cat mai mare -> ceea ce duce la o norma de poluare mai scazuta), asta la 2000 de ture ca in 5500 sunt ambele deschise la fel?
                              Daca ziceai asta de la inceput, poate ca nu erai de rasu' curcilor. Dar asa nu ramane decat sa-ti recitesti elucubratiile de mai sus.
                              Adio si-un praz verde!

                              Comment


                              • #45
                                ce a zis canto in nici un caz nu e aberatie, din contra

                                felicitari pentru maturitatea cu care ai tratat ambele posturi

                                on-topic - o sa il plangem ... ca este un motor fiabil si de talpa lunga ... cine stie ce coji o sa monteze
                                Last edited by DeLuXe; 19 November 2010, 15:52.
                                sigpicMy ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google