Sa vezi acum 1.4-uri cum halesc 1.6 Mpi-uri gata iesite din fabrica
1.4 MPI A Disparut
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View PostSa vezi acum 1.4-uri cum halesc 1.6 Mpi-uri gata iesite din fabrica
Dar stai sa vezi disputa intre 1.6 mpi E4 si 1.6 16V E5
PS: deci eu odata cu norma Euro5 ma simt (indreptatit) mai tare . In sfarsit s-a facut dreptate
Oficial ma pot pune cu un 1.6 mpi scos din fabrica.
Comment
-
1.6 16V facea fara probleme in ~10,3 sec 0-100.
Dar e curios lucru ca la 1.6 16V puterea a ramas la 105 cp (probabil ca pe etanol e atata..?) dar e mai puturos fata de 1.6 16V E4, biiiiine mai puturos.
Si greutatile nu s-au schimbat, ba chiar s-au micsorat (cazul 1.6 16V) daca imi aduc io bine aminte.
Comment
-
problema e ca la noi nici nu stiu daca se gaseste de cumparat E85 , stiu ca majoritatea luau din ungaria .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Offtopic: imi pare rau dar merita o replica...
Originally posted by AR-18-MOS View PostPe sistemul "Maxime si cugetari", o noua duda data.
Pentru cei care au deschis televizoarele mai tarziu, aflati ca cai putere ai motorului se modifica dupa cum calci pedala, si nu in functie de turatie. Poate-i explica cineva ca si la acceleratia pe cablu tot ECU comanda timpii de injectie, ca nu e pe carburator.
Bravo natiune! Halal sa-ti fie cu asemenea cugetatori.
Un motor nu are 500 de cai ci poate sa scoata 500 de cai in anumite circumstante -> atentie mare.
De ce pe dyno la un 16valve berlina si un 16 valve duster, treapta a 1/2/3/4/5-a pedala la fund la cel cu acceleratia pe cablu se deschide corpul clapeta la maxim si la cel cu acceleratia electronica se deschide jumatate si lasa sa intre aer doar cat poate el sa duca(adica cat sa fie amestecul tocmai bun-> pentru o eficienta cat mai mare -> ceea ce duce la o norma de poluare mai scazuta), asta la 2000 de ture ca in 5500 sunt ambele deschise la fel?
Ontopic: era vremea motorului sa se duca, asta e... ma mir ca nu a disparut si 1.6 8v insa ... oricum cum loganul va fi in curand inlocuit era de inteles de ce ce s-a hotarat sa se scoata doar o motorizare si nu mai multe...
Comment
-
Asta e, dar totusi se mai gasesc motore de 1.4 in magazine de piese auto la pret bun 3500 ron, si la acelas pret e si cel de 1.6....cred ca pana vor lichida stocul:PsigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....
Comment
-
Originally posted by Canto View PostOfftopic: imi pare rau dar merita o replica...
Bine atunci sa explic altfel draga natiune "ca caii" nu sunt o unitate de masura standalone ci este o unitate de masura compusa ca d-asta iti zice ca la 1.6 mpi ai puterea maxima de 85 de cai la 5500 de ture si deasemenea ai si cuplul maxim incepand cu o anumtia turatie mai exact cu 3.000 de ture la noul 1.6
Un motor nu are 500 de cai ci poate sa scoata 500 de cai in anumite circumstante -> atentie mare.
De ce pe dyno la un 16valve berlina si un 16 valve duster, treapta a 1/2/3/4/5-a pedala la fund la cel cu acceleratia pe cablu se deschide corpul clapeta la maxim si la cel cu acceleratia electronica se deschide jumatate si lasa sa intre aer doar cat poate el sa duca(adica cat sa fie amestecul tocmai bun-> pentru o eficienta cat mai mare -> ceea ce duce la o norma de poluare mai scazuta), asta la 2000 de ture ca in 5500 sunt ambele deschise la fel?
Adio si-un praz verde!
Comment
-
Comment
Comment