1.4 MPI A Disparut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by micutzu666 View Post
    Irinel 1,4nu sdi ci tsi. 1,2 iese cu 105 cp iar 1,4 cu 122.sdi a fost odata pe 1,9sdi motorizare scoatea doar 64 cp fiind fara turbo
    da tsi.scuze am gresit eu.1.4 tsi si-a luat matusamea o ocatvia 3 si are 125 cp,6 trepte

    Comment


    • #47
      Originally posted by DeLuXe View Post
      ce a zis canto in nici un caz nu e aberatie, din contra

      felicitari pentru maturitatea cu care ai tratat ambele posturi

      on-topic - o sa il plangem ... ca este un motor fiabil si de talpa lunga ... cine stie ce coji o sa monteze
      Corect,mandru ca detin printre ultimele 1.4 vandute,desi daca nu era taxa de poluare luam 1.6 16v

      Noi sa fim sanatosi,si la 1.6 sa ii scada din putere pana nu il mai cumpara nimeni.Deja o daca cu scaderea care au facut-o si vanzarile au scazut

      Comment


      • #48
        La 1.6 a scazut din putere si a crescut cuplul maxim de la 128 nm la 135 nm si asta e bine pentru reprize , va ganditi numai la liniute , oricum acea putere maxima o atinge doar la 5000 rpm. Sunt doar 2 cp scazuti , mare scula ala cu 87 de cp putere.

        Comment


        • #49
          Care 90 ?

          Comment


          • #50
            64kw... mai exact 87,04CP
            Last edited by GGI78; 19 November 2010, 21:32.

            Comment


            • #51
              cum zicea si Madi nu e mare scofala scaderea de la 87 la 85.
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • #52
                s-au tampit toti producatori de masini cu downgrade`urile lor.. Mama ei de Uniune Europeana cu normele ei de poluare, ne putem lua adio de la v8`urile de 6000+cmc. O sa ajunge sa conducem cutii de chibrituri pe baterii limitate la 10km/h
                "cati santeti?!?"

                Comment


                • #53
                  Originally posted by madi View Post
                  La 1.6 a scazut din putere si a crescut cuplul maxim de la 128 nm la 135 nm si asta e bine pentru reprize , va ganditi numai la liniute , oricum acea putere maxima o atinge doar la 5000 rpm. Sunt doar 2 cp scazuti , mare scula ala cu 87 de cp putere.
                  Si totusi cam mare diferenta de demaraj de la 11,5 la aproape 13 secunde.
                  Sigur ca pentru trafic si eu ma gandesc prima data la cuplu, mai bine prefer un 160 Nm si 70 cp, dar un plus de 7 Nm e aproape apa de ploaie. Si asa cutia te ajuta NU la Logan.

                  Comment


                  • #54
                    Daca aia 7 nm in plus sunt apa de ploaie de ce ai remapat 1.4 ? Ca sa se incadreze in euro 5 injectia e controlata draconic, turatia creste in asa fel incat sa se incadreze in norma de poluare.

                    Comment


                    • #55
                      Euro 5 tine si de catalizator. O evacuare eficienta la poluare, scade performantele motorului.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by micutzu666 View Post
                        cum zicea si Madi nu e mare scofala scaderea de la 87 la 85.
                        De fabrica declarati la 1.6 MPI avea 90 cp, iar in realitate 87 cp insa acum cu 85 cp declarati, in realitate cu siguranta mai scazi vreo 2-3 d-aia frumosi.

                        Originally posted by Octavian___32 View Post
                        Asta-i una.
                        Dar stai sa vezi disputa intre 1.6 mpi E4 si 1.6 16V E5

                        PS: deci eu odata cu norma Euro5 ma simt (indreptatit) mai tare . In sfarsit s-a facut dreptate
                        Oficial ma pot pune cu un 1.6 mpi scos din fabrica.
                        Anu' viitor deja vreau sa stau bine de tot/egal/sau sa-l bat pe 1.6 16v Euro 5 cu 1.4 full + GPL, uraaat)).


                        Originally posted by BIG View Post
                        s-au tampit toti producatori de masini cu downgrade`urile lor.. Mama ei de Uniune Europeana cu normele ei de poluare, ne putem lua adio de la v8`urile de 6000+cmc. O sa ajunge sa conducem cutii de chibrituri pe baterii limitate la 10km/h
                        Eu am MPI non-euro, oricum suntem cu 50 de ani in urma, trebuie sa recuperam fata de lumea civilizata.


                        1.4 MPI a fost, este si va fi cel mai bun motor, consuma cel mai putin, trage cel mai bine dintre toate motorizarile daca soferul este in toane bune si foarte optimist, in viteza nu se pune nimeni cu el...cand veti mai auzi un motor de 75 cp sa ia 200 pe cand un 16v sa se chinuie 195? Niciodata...mai tii minte Octavian topicul ala))?

                        Mi-ar fi placut 1.4 MPI Euro 5, era un vis prea frumos ca sa vad si eu un 15 secunde 0-100 + dotari si GPL, aia era).
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #57
                          pana nu avem un talon cu nr kw nu putem spune mare lucru.Vorbim vorbe
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • #58
                            Chestia e ca 1.4 a fost scos din motorizarile renault in ambele variante 8v si 16v, asa ca dacia s-a aliniat politicii renault.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by madi View Post
                              Daca aia 7 nm in plus sunt apa de ploaie de ce ai remapat 1.4 ? .....................
                              Pentru ca a fost ieftin.
                              Si cel putin dupa spusele lor, am crestere de vreo 10-11 Nm, adica ceva mai mult decat apa de ploaie.

                              Comment


                              • #60
                                off

                                Aualeu, of, of, maiculitza - branculitza, fratioare, muicaaa & ... si eu care am fost printre primii care mi-am cumparat Sandero (1.4 MPI) ... la vre-o saptamana de la lansare ... credeam ca am sa fiu in top vre-o cativa ani. Unde te-ai dus tu "vijeliosule", ....
                                )))))


                                Acum sa vad cat ma mai salveaza Loganul de 16' ...
                                Oricum vad ca motorul asta de acum e cica K4M 696 ... nu ca mosu' meu 690 ... ) ... o mai fi avand vre-un pumn de suruburi in plus banuiesc ..

                                O singura bucurie mai am ... la ambele masini nu am platit taxa de poluare ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google