Originally posted by micutzu666
View Post
1.4 MPI A Disparut
Collapse
X
-
Originally posted by DeLuXe View Postce a zis canto in nici un caz nu e aberatie, din contra
felicitari pentru maturitatea cu care ai tratat ambele posturi
on-topic - o sa il plangem ... ca este un motor fiabil si de talpa lunga ... cine stie ce coji o sa monteze
Noi sa fim sanatosi,si la 1.6 sa ii scada din putere pana nu il mai cumpara nimeni.Deja o daca cu scaderea care au facut-o si vanzarile au scazut
Comment
-
La 1.6 a scazut din putere si a crescut cuplul maxim de la 128 nm la 135 nm si asta e bine pentru reprize , va ganditi numai la liniute , oricum acea putere maxima o atinge doar la 5000 rpm. Sunt doar 2 cp scazuti , mare scula ala cu 87 de cp putere.
Comment
-
s-au tampit toti producatori de masini cu downgrade`urile lor.. Mama ei de Uniune Europeana cu normele ei de poluare, ne putem lua adio de la v8`urile de 6000+cmc. O sa ajunge sa conducem cutii de chibrituri pe baterii limitate la 10km/h"cati santeti?!?"
Comment
-
Originally posted by madi View PostLa 1.6 a scazut din putere si a crescut cuplul maxim de la 128 nm la 135 nm si asta e bine pentru reprize , va ganditi numai la liniute , oricum acea putere maxima o atinge doar la 5000 rpm. Sunt doar 2 cp scazuti , mare scula ala cu 87 de cp putere.
Sigur ca pentru trafic si eu ma gandesc prima data la cuplu, mai bine prefer un 160 Nm si 70 cp, dar un plus de 7 Nm e aproape apa de ploaie. Si asa cutia te ajuta NU la Logan.
Comment
-
Originally posted by micutzu666 View Postcum zicea si Madi nu e mare scofala scaderea de la 87 la 85.
Originally posted by Octavian___32 View PostAsta-i una.
Dar stai sa vezi disputa intre 1.6 mpi E4 si 1.6 16V E5
PS: deci eu odata cu norma Euro5 ma simt (indreptatit) mai tare . In sfarsit s-a facut dreptate
Oficial ma pot pune cu un 1.6 mpi scos din fabrica.
Originally posted by BIG View Posts-au tampit toti producatori de masini cu downgrade`urile lor.. Mama ei de Uniune Europeana cu normele ei de poluare, ne putem lua adio de la v8`urile de 6000+cmc. O sa ajunge sa conducem cutii de chibrituri pe baterii limitate la 10km/h
1.4 MPI a fost, este si va fi cel mai bun motor, consuma cel mai putin, trage cel mai bine dintre toate motorizarile daca soferul este in toane bune si foarte optimist, in viteza nu se pune nimeni cu el...cand veti mai auzi un motor de 75 cp sa ia 200 pe cand un 16v sa se chinuie 195? Niciodata...mai tii minte Octavian topicul ala))?
Mi-ar fi placut 1.4 MPI Euro 5, era un vis prea frumos ca sa vad si eu un 15 secunde 0-100 + dotari si GPL, aia era).
Comment
-
-
off
Aualeu, of, of, maiculitza - branculitza, fratioare, muicaaa & ... si eu care am fost printre primii care mi-am cumparat Sandero (1.4 MPI) ... la vre-o saptamana de la lansare ... credeam ca am sa fiu in top vre-o cativa ani. Unde te-ai dus tu "vijeliosule", ....
)))))
Acum sa vad cat ma mai salveaza Loganul de 16' ...
Oricum vad ca motorul asta de acum e cica K4M 696 ... nu ca mosu' meu 690 ... ) ... o mai fi avand vre-un pumn de suruburi in plus banuiesc ..
O singura bucurie mai am ... la ambele masini nu am platit taxa de poluare ...
Comment
Comment