1.4 MPI A Disparut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Mi-am imaginat (mai mult ca sigur) o prostie.
    Intr-o depasire cu acceleratia electronica, schimb intr-o treapta inferioara, trag de volan sa ies, dar ca sa nu polueze prea mult, ma lasa sa ma ciocnesc cu camionul din contrasens. Oare asa o fi? (va rog sa tineti cont de ironie)
    Influenteaza drastic la depasiri?

    Comment


    • #62
      Ati vazut ce ciudat este la 1,6 16v. Cu bioetanol e mai sprinten decat cu benzina.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #63
        Prietene,depasirea trebuie sa o calculezi dupa ce masina ai sub tine, ca d-aia fac prostii accidente avand impresia ca 75 de cai remapat e megaavion ce te scoate din orice depasire efectuata necalculat.
        Inca o data , depasirea se face tinand cont de ce masina conduci , daca o pisti pentru a se comporta intr-o situatie dupa placul tau s-ar putea sa ai surprize si sa te pupe inamicul de pe banda cealalta , asa ca faza ca se simte sau nu intr-o depasire e pur teoretica , datele sunt altele deci ar trebui sa se simta , dar totul depinde de leguma dintre volan si scaun .
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #64
          samy0388: cred ca nu ai prins ideea.

          Nu zicaem de 1.4mpi, motorizarea asta oricum nu mai exista deci nu e nici cu acceleratie electronica. Credema stiu cum se face o depasire cu 1.4. Ma refeream la 1.6_16V de ex. care e cu putin mai puternic sau la dieseluri.
          Sunt de acord cu tine cand spui ca treaba se va stie sigur doar cand vom avea un membru cu astfel de logan si ne va spune cum e in depasiri, dar nu sunt de acord cu tine cand spui ca defapt leguma e baza, fiindca pot apasa eu pedala-n-metal din timp, dar daca softul nu vrea sa accelereze cum vreau eu...
          Nu am mai condus masina cu astfel de acceleratia, recunosc ca nici macar nu am auzit de asa ceva, motiv pentru care am intrebat, poate altii stiu cum e.

          Comment


          • #65
            Pai da , ai dreptate ,daca apesi pe metal si nu pleaca in depasire stai linistit pana ai si 3 km vizibilitate si esti sigur ca nu vine nimic si ca realizezi depasirea in deplina siguranta . Am condus 1.6 16v si crede-ma ca e suficient de puternic pentru logan ,3 oameni in el si incarcat cu bagaje pana la refuz tragea pe serpentine ca 1.4 gol , nu mai zic de drum intins ...
            Nu cred ca daca tu apesi pedala nu se va tura ... TOTUL depinde de sofer, de cum calculeaza depasirea, de ce treapta foloseste, de ce viteza are, de ce conditii meteo sunt , de ce greutate duce in spate , de cat de responsabil este de vietile celor de langa el ... la fel cum conteaza si presiunea din pneuri asa conteaza si aia 5 cai pe care scriptic i-a pierdut
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #66
              diferentele nu vin, sau sunt foarte mici din cauza acceleratiei care acum e pe potentiometru. 1.6 16v euro5 are alt soft, alt avans alt catalizator , de aici diferentele astea mari de timpi intre 16v euro4 si euro5.

              Despre acceleratia electronica nu va faceti probleme, TOATE masinile au asa ceva in afara de logan si alte cateva low-costuri gen aveo, albea etc. Pana si loganul dci o are tot electronica (pe potentiometru).
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • #67
                Dupa ce am citit topicul asta ,,deduc ca motorul meu euro 4 de pe ph 1 este si va fi cel mai tare motor din gama logan..deci o sa il pastrez mult timp si la depasiri o sa va spulber pe toti cei cu ph 2.....ca si alea am inteles ca sunt mai puturoase decat ph1..... si ph2 euro 5 1.6 16V..ca de 1.6 ,, 1.2 si dci numai vorbesc ca ii fac praf pe loc
                Cat despre Motorul 1.4....Rest In Peace RIP

                Comment


                • #68
                  Nu inteleg ce e atat de ras,,,,ai privit cumva datele tehnice date de dacia pentru 1.6 16v euro5?
                  Normal ca e mai puturos euro5 1.6 16v. O diferenta de 1.1s 0-100 (10.2s euro4, 11.3s euro5) mi se pare destul de mult.
                  La fel si pe 0-1000m, euro4 avea 31.9s iar euro5 33.4s.
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by crull View Post
                    Daca toti s-au plans de 1.4 asta, ba ca e martoaga, ba sufocat, puturos, anemic, lesinat etc.

                    Originally posted by darksid3 View Post
                    Sa vezi acum 1.4-uri cum halesc 1.6 Mpi-uri gata iesite din fabrica

                    Originally posted by Octavian___32 View Post
                    Dar stai sa vezi disputa intre 1.6 mpi E4 si 1.6 16V E5
                    Oficial ma pot pune cu un 1.6 mpi scos din fabrica.
                    Originally posted by @nvidia View Post
                    1,6 16 v abia facea si inainte 10,5 s.Acum cu "imbunatatirile" astea sigur ramane sa miroase fumul de la 1,6 mpi ,mai ales daca are si steroizi.
                    Originally posted by madi View Post
                    La 1.6 a scazut din putere si a crescut cuplul maxim de la 128 nm la 135 nm si asta e bine pentru reprize , va ganditi numai la liniute , oricum acea putere maxima o atinge doar la 5000 rpm. Sunt doar 2 cp scazuti , mare scula ala cu 87 de cp putere.
                    Originally posted by bossake View Post
                    Nu inteleg ce e atat de ras,,,,ai privit cumva datele tehnice date de dacia pentru 1.6 16v euro5?

                    Nu am privit datele tehnice date de Dacia..ci rad doar de ce sa scris pe acest thread...Deci o sa fie numai liniute pe strazi intre logane si loganisti

                    Comment


                    • #70
                      Io unul astept 1.4 TSI pe Logan.

                      Comment


                      • #71
                        Asteapta.....
                        Intalniri Logan Club Constanta:
                        In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                        Ptr detalii : 0723.955.045

                        Comment


                        • #72
                          1.4 tsi pe logan? de ce ar pune asa ceva pe logan ? loganul nu este decat un produs al francezilor care face profit , li se rupe lor ca e inalt sau ca are forma de frigider . E mare ? are motor ? are roti ? are un aer conditionat acolo sa usuce transpiratia de pe roman ? inseamna ca are tot succesul sa faca profit , si cam atat
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #73
                            Si Dacia asteapta sa devina fiabile motoarele 1.4 TSI, ca au o rata marisoara la spargeri.
                            Motoare mai fiabile ca cel de 1.4 MPI si 1.6 MPI sunt greu de gasit pentru Logan.
                            Oricum viitorul va fi al motoarelor cu capacitate mica (taxe mai mici) si putere multumitoare.
                            Ce nu inteleg e faptul ca Dacia nu a pus mai devreme motorul de 1.4 16V de pe Clio si pe Logan, cred ca pe Clio e din 2004.
                            Nici o firma care se respecta ca producator auto low cost, nu isi permite sa scoata din motorizare 1.4. Probabil greseala va fi indreptata in viitor, urgent, romanilor nu le place 1.2-ul si pentru unii RCA si alte taxe locale la 1.6 reprezinta mai mult decat vor sa cheltuie.

                            Originally posted by samy0388 View Post
                            1.4 tsi pe logan? de ce ar pune asa ceva pe logan ? loganul nu este decat un produs al francezilor care face profit , li se rupe lor ca e inalt sau ca are forma de frigider . E mare ? are motor ? are roti ? are un aer conditionat acolo sa usuce transpiratia de pe roman ? inseamna ca are tot succesul sa faca profit , si cam atat
                            Ca motorizare de varf. Oricum, deocamdata Renault are 1.4 TCE. Cand vanzarile la Dacia vor scadea, vor veni si motorizari mai moderne, stai fara grija. Acum suntem in situatia aia, toata lumea care avea de luat Logan si-a cam luat. Tot asa si TV, si masini de spalat etc. De acum se va face diferenta, vrei sa mai vinzi masini, atunci ofera cam in acelasi buget si alte motorizari.
                            Last edited by mr.K; 25 November 2010, 12:05. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #74
                              Oricum e in proiect sa dispara loganul actual , va aparea logan 3 sau cine stie ce , si vor fi alte motorizari , si parerea mea proprie si personala pe care mi-o asum este ca motorul 1.4 MPI nu a mai fost produs de ani buni , este de generatie ~ `98 - 2000 si tot ce s-a pus pe logan au fost motoare ramase pe stocuri de prin turcia si alte tari , nemontat pe clio din varii motive, banuiesc ca nu au pus 1.4 100 cai pe logan pentru ca prefera sa il tina sub anumite limite, altfel e tot aia cu un clio
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #75
                                Ideea ca 1.4 a disparut nu le va placea romanilor traditionalisti si fara fente in cap de sh la 150 de CP, care s-au nascut si au trait cu ideea ca exista un singur motor pe lume, ala de 1.4 de pe Dacia 1300-1310.
                                Lumea moderna se bazeaza pe motorul de 1.4, ma rog in alte forme, mai moderne:
                                VW Golf VI 1.4 TSI
                                Megane 1.4 TCe
                                Opel Astra nou 1.4 Turbo Ecotec Cosmo
                                Fiat 1.4 litri T-Jet.
                                Ford Focus 1.4
                                Kia C'eed 1.4 109 CP
                                Acum nu spun ca 1.4 de pe Logan ar trebui sa fie un motor din cele de mai sus, dar un 1.4 16V Euro 5 era decent de pus.
                                Last edited by mr.K; 25 November 2010, 12:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google