If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Oricum e in proiect sa dispara loganul actual , va aparea logan 3 sau cine stie ce , si vor fi alte motorizari , si parerea mea proprie si personala pe care mi-o asum este ca motorul 1.4 MPI nu a mai fost produs de ani buni , este de generatie ~ `98 - 2000 si tot ce s-a pus pe logan au fost motoare ramase pe stocuri de prin turcia si alte tari , nemontat pe clio din varii motive, banuiesc ca nu au pus 1.4 100 cai pe logan pentru ca prefera sa il tina sub anumite limite, altfel e tot aia cu un clio
Clio e peste Logan?
BTW: ai fost super tare la faza ca motorele sunt din `98-2000.
Te-ai intrebat macar cate loganuri s-aui vandut de cand a aparut pe piata. Numai 1.4 sa zicem?
Last edited by CataLiNNN; 25 November 2010, 12:25.
1.4 8Va fost inlocuit in 2004 de 1.4 16V pe Clio. Asta nu inseamna ca nu s-a mai produs.
Doar nu aveau stocuri de cateva sute de mii de motoare undeva prin lumea asta larga, asteptand sa fie montate pe Logan.
In clasamentul, gandirea si viziunea celor de la Reno ei plaseaza clio peste logan. Gandeste-te ca pe clio ai clima automata (climatronic), exista cutie automata, comenzile sunt pe usi etc. Chestiile astea puteau f usor sa le puna pe logan, dar intentionat nu le pun pentru ca ei au o ierarhie a masinilor, si in momentul de fatza loganul nu ARE VOIE sa fie peste symbol ca dotari.
Poate in viitor se va schimba asta.
Clio e peste Logan?
BTW: ai fost super tare la faza ca motorele sunt din `98-2000.
Te-ai intrebat macar cate loganuri s-aui vandut de cand a aparut pe piata. Numai 1.4 sa zicem?
Am si specificat, parere propie si personala S-au vandut foarte multe , corect , dar la fel de multe au fost respinse de fabrica pentru a fi puse pe simbol , si da, simbol este peste logan la toate capitolele, mai putin la spatiu .
Si la design e mai jos Symbolul decat Loganul.
Important e ca ramane Symbolul ca alternativa pentru cei ce voiau musai un motor de 1.4 pe o masina accesibila ca pret.
Toate ca toate, am plecat azi de la servici putin in oras cu o octavia ultimul model , 1.4 80 de cai , credeti-ma , loganul e lux orice motorizare fata de aia ... si tot la servici mai avem o octavia tour 2004 1.9 90 de cai cu vreo 250000 km la bord si trage de te lasa masca , intre 2 si 3 mii urca bine de tot acul , deci 1.4 pe logan e insuficient , dar 1.4 pe octavia e de rasul curcilor
Oricum e inuman...
Au scos cea mai bine vanduta motorizare de la Dacia...
Motorul care a facut furori, motorul care a speriat toate motorizarile de la Dacia, motorul care fugea tare si consuma putin, motorul care avea cea mai mare fiabilitate (asta pt ca n-am vazut 1.6 cu 400000 km la bord).
Inuman...
Octaviane mi-ai scotocit o lacrima in coltul ochiului ... sunt totusi un posesor fericit al unui astfel de motor , pe o supernova ce-i drept , dar este monopunct, cel multipunct de pe logan este fara indoiala net superior (si am impresia ca e mai puternic chiar daca nu zic astia oficial) ca fiabilitate ...
asta imi aduce aminte de parerea de rau ca trebuie sa ne luam cauciucuri de earna obligatorius , ce am mai plans atunci ca ar fi trebuit sa renunt la matadoarele mele pentru 4,5 luni pe an
Trebuiau sa puna o turbina,cat de mica dar era ceva.cred ca unii ar fi platit 500-1000 euro pe turbo.Nu are de ce sa va para rau.Aveti 1,2 16v inlocuitorul 1,4 mp3,consuma mai putin si e mai nervos.1,6 8v nu inteleg de ce se incapataneaza sa il tina,mai ales ca i-au mai murit si cativa cai.Trebuia sa lase 1,2 16v si 1,6 16v +dci-urile.
Shot just south of Paris, France in Linas at l'Autodrome de Linas --Montlhéry, this 1.58 mile oval track, built in 1924, features banks as steep as 51 degree...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment