1.4 MPI A Disparut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Il prefer pe Loeb mascariciului asta. Tot asa cum il prefer pe O'Sullivan la snooker decat pe cei care fac trickshot cu orice fel de bile.

    Comment


    • #92
      Originally posted by cris_iasi View Post
      Il prefer pe Loeb mascariciului asta.
      Mascarici nemascarici manevreaza bine masinuta aia , 660 cuplu si 650 cp la roata
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #93
        nu mai plangeti fratilor dupa o motorizare antica si de demult .In loc sa va bucurati ca probabil preturile masinilor vor ramane aceleasi , si se poate opta pentru motorul 1.2 16v , taxe mai mici,asigurare mai mica , impozit mai mic , e euro 5, consumul este mult mai mic .Plus ca este de generatie foarte veche . Din punctul meu de vedere ,cum am mai zis si in primele pagini nu vad de ce au lasat 1.6le ,si nu l-au inlocuit cu 1.4 16v ,dar probabil o sa o faca pe viitor .Iarasi instictul de autoconservare .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #94
          Originally posted by CataLiNNN View Post
          Defapt,nu puneau gpl pe 16v,logic !
          Asa ca l-au lasat pe rasnitele de 1.4 + 1.6.Mai bine taceai. )
          Rasnita? Da' tu ce-ai? Vezi ca 1.4 cu GPL a fost cel mai criticat, cel mai handicapat 1.4 ca performante din fabrica si vad ca tot mai face furori.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #95
            vad ca nici pe site-ul renault.ro nu mai exista la symbol motorizarea 1.4.
            sigpic

            Comment


            • #96
              Originally posted by @nvidia View Post
              Trebuiau sa puna o turbina,cat de mica dar era ceva.cred ca unii ar fi platit 500-1000 euro pe turbo.Nu are de ce sa va para rau.Aveti 1,2 16v inlocuitorul 1,4 mp3,consuma mai putin si e mai nervos.1,6 8v nu inteleg de ce se incapataneaza sa il tina,mai ales ca i-au mai murit si cativa cai.Trebuia sa lase 1,2 16v si 1,6 16v +dci-urile.
              Domnu, tu ce vrei să spui că motoru de 1,4 cântă mp3-uri ? hâc
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • #97
                Candva canta.Acum nu mai canta deloc.acum aveti 1,2 cu 16 volti,asta e "ielectric".A mai ramas 1,6 mp3.

                Comment


                • #98
                  .... marketing curat, Coane Fanica !
                  Pot sa jur ca, din calcule, motorul de 1.4 adaptat la E5 depasea marja de toleranta a preturilor de productie preconizate ... sau, tot in acelasi registru, s-a gasit mai avantajos pastrarea unui singur MPI (1.6) deoarece noul 1.2 (va dati seama cate calcule s-au facut pentu punerea lui in productie) nu-si mai gasea segmentul de piata dedicat iar mentinerea a 2 motorizari cu performante oarecum identice nu aduce decat costuri suplimentare. Aici discutiile pot continua la infinit ...

                  Imaginea Dacia e deja facuta, tinta - castigarea de piata chiar in conditii de criza economica asa ca nu le ramane decat sa mentina "fatza" prin apelul la o asa zisa noua abordare a aceluiasi concept, fapt bine justificat fata de cumparatori (inlocuire motor - cu pretentii sau calitati mai nu stiu cum, un nou lifting - vezi Logan III, etc, etc ...)

                  Sunt foarte curios de noua strategie Dacia deoarece urmatorul pas pe care il intuiesc este apelul catre furnizori de componente (spare-parts) super low-cost daca pot zice asa ...

                  Comment


                  • #99
                    toti producatorii din industria auto fac presiuni asupra furnizorilor sa reduca pretul subansamblelor, ca deh, cica ar fi criza mondiala...
                    ps: sa-i fie tarana usoara, ce mult l-am urat . cum o batut el toate recordurile imaginabile si inimaginabile, cum consuma el cel mai putin si-ti rupea spatele in depasiri...gata, l-o luat dracu, nu mai aveti cu ce sa va laudati, dacia si-a ingropat "bestia"...acu sa va faceti club de posesori de raritati, maine-poimaine va vad cu stickere in luneta "masina de epoca"...
                    pps: asta n-a fost pentru toti posesorii de 1.4mpi, ci doar pt o foarte mica parte de fantezisti care cred ca daca au spart sitele in toba si au scos filtrul, o masina de 200 de cai e rahat cu prune pe langa monstrul de 75 de cai. in sfrait, s-a facut lumina si pe strada "tractoristilor" cu dci85 remapat si-a celor cu 16volti remapat, care n-au avut nici consumul, nici viteza maxima, nici acceleratia devastatoare si nici prestanta unui motor pur-sange, fir-ar a drecu cu valvele lor cu tot si cu turbine si cu egere-uri...)
                    Last edited by Seba; 27 November 2010, 01:27.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      toti producatorii din industria auto fac presiuni asupra furnizorilor sa reduca pretul subansamblelor, ca deh, cica ar fi criza mondiala...
                      Yep ! asa este peste tot ....

                      Totusi, nimanui nu-i place sa nu fie luat drept "un cumparator" si gata ... la ora actuala lipsa de grija (si in fond, de comunicare) post-vanzare e cea mai deranjanta.
                      Asadar, daca frantzuski nu-si schimba optica ... incep sa vad deja alternative auto (noi) cu preturi de intretinere asemanatoare !

                      Oare cum se zice Logan in chineza spre exemplu ) .. in cativa ani cred ca o sa aflam toti ..

                      Cat despre disparitia lui 1.4 ... statistica ... un fleac, .. o sa se descuce clientul pana la urma (asta nu o spun cu ton de regret ci tocmai in sensul celor afirmate mai devreme).

                      PS: ... apropo, nu mai sunt sentimental la capitolul masini, de orice fel ... de cand i-am vazut pe unii care (le) conduc ...
                      Last edited by raduroane; 27 November 2010, 01:40.

                      Comment


                      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        nu mai plangeti fratilor dupa o motorizare antica si de demult ......................
                        Daaaaaa, bine ca au lasat 1.6 mpi care odata cu Euro5 a devenit o gluma buna
                        1.4 era/este slab, puturos, etc, acum de 1.6 mpi ce se mai poate spune?

                        Comment


                        • se incadreaza la euro 5 ma gandesc ca e mai usor sa micsorezi capacitatea motorului sa fie euro 5 decat sa faci cercetari si sa faci cinestie ce modificari importante la motor..parerea mea..

                          Comment


                          • M-am uitat pe sait la Dacia. Motorul de 1,4 MPI există totuşi pe varianta cu GPL, adică merge şi pe benzină, nu ?
                            Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                            sigpic

                            Comment


                            • Money.ro oferă informații clare, din surse de calitate, cu privire la actualitățile și schimbările eonomice, financiare și politice de la nivel local, regional și global.


                              asta e asa, pentru fanii masinilor germane "indestructibile si cele mai tari masini care este".

                              Comment


                              • A innebunit lupul .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google