Nivelul Tuningului In Romania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nivelul Tuningului In Romania

    Hai sa vedem care-i parerea forumistilor despre tuningul romanesc.
    Ma refer aici la lucrarile facute la diverse firme. O medie a calitatii, promtitudinii, preturilor... Cam cat sunteti voi de multumiti de ce ati primit in schimbul banilor care i-ati dat.

    Eu sunt de parere ca merge inspre jalnic, comparand cu masini facute in strainatate si vazant opere de arta autohtone de la diversi tuneri care pretind a fi varful...si evident lucrarile facute la masina mea... In continuare sunt de parere ca detaliile fac diferenta si nu am fost tare mirat sa constat pe un logan cu un body dragut, ca sub capota gasesti o tiganeala la drumul mare unde se prinde spoilerul... evident ca si pragurile au inceput sa se dezlipeasca pe la colturi...
    53
    foarte bun
    1.89%
    1
    bun
    13.21%
    7
    mediu
    54.72%
    29
    rau
    7.55%
    4
    mediocru
    22.64%
    12

  • #2
    atat ai platit , atat primesti !
    noi in general vrem ieftin... pai... omul ala vrei sa lucreze o luna la kitul tau si apoi sa ti-l vanda cu 1000 lei??

    Comment


    • #3
      Era o chestie generala. Evident ca cel putin la noi, cat platesti atat primesti.
      Dar din cate masini mi-a fost mie dat sa vad, in care s-au bagat bani multi, de cele mai multe ori a fost o improvizatie de 2 lei. Evident mascata mai mult sau mai putin. Exclud kiturile comercializate de diversi, dar facute de mare clasa in strainatate de diversi tuneri.
      Ma refer strict de lucrarile facute la noi.

      @silviu_cos: de unde ai dedus ca e vorba de 1000 de lei sau 1000 de euro, numa tu stii...

      Comment


      • #4
        nu era vorba de tine , am spus in general !

        Comment


        • #5
          tuningul romanesc ?
          coditze de rechin , spoilere cat mai mari , stikere ,multe stikere , la fel si cruciulite.

          Comment


          • #6
            Calitatea este sub mediocra, prelungiri din targ vorba lui Cata spoilere mari codite de rechin si alte tiganeli. In comparatie cu ce se face afara suntem terminati dar aici isi spune cuvantul si ban-ul, calitate=pret pe masura, iar noi de abia bagam cativa litrii de benzina!

            Comment


            • #7
              Eu cred ca tuningul merge pe drumul cel bun.Asa erau si aia afara acu citeva zeci de ani cind au inceput tuningul.Avem imaginatie,unii au bun gust altii au ceva bani dar uitam ca suntem romini.Cei ce sunt in stare sa faca ceva nu au bani sa inceapa o afacere si cei ce au inceput se lovesc de o gramada de probleme si lasa calitatea la urma.Cind insira aia la televizor preturi la piesele de tuning mie mi se facea rau si ziceam ca nu e adevarat.Cind am inceput sa caut piese am vazut ca aveau dreptate.Noi avem o problema ca incercam sa facem cit mai multe cu cit mai putini bani ca daca nu se vede nu facem.Prin liceu am fost in situatia cind montam tot felul de chestii pe masini si incercam sa le fac profesional dar m-am lovit de ,,clasicul rominesc,, si am incetat sa mai fac lucrari auto,acu parca as incerca dar nu dispun de spatiu si de bani in ustensile asa ca daca fac ceva o sa fac pentru mine cu cit mai putini bani ca nu dispun.


              Mergem inainte si cind schimbam mentalitatea ca natie atunci va fi bine.Trebuie sa luam unii de la altii cite ceva si sa ne facem o cultura in asa ceva.
              sigpicPasionat de MCV si natura

              Comment


              • #8
                Originally posted by CataFOF View Post
                tuningul romanesc ?
                coditze de rechin , spoilere cat mai mari , stikere ,multe stikere , la fel si cruciulite.
                cataline eu sunt de parere ca astea se faceau acum 4 ani
                oricum, la fel cum astea erau la moda si isi faceau toti , de 3 ani incoace la noi tuning inseamna, jos bandouri, jos manere, jos garda, jos embleme/sigle, jos lucasuri, cat mai clean/shaved, cat mai lasata, jante nici mari nici mici.... toata o culoare .

                dar noi aici vorbeam de tuning.....
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Cred ca e la nivelul genunchiului broastei.E adevarat ca sunt cativa pionieri care chiar au facut ceva.Problema sunt banii.Fara multi bani nu poti sa faci nici macar un schimb decent de cauciucuri sau de jante.Inca se mai practica lipitul de stikere cu diferite marci,benzi cromate si alte brizbrizuri.Cati sunt cei care pot sa-si permita un kit de ambreiaj,suspensie frana ,came ,draci ,laci,etc?Prea putini.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca m-am exprimat putin gresit si nu m-ati inteles. Nu ma refer la stikere, prelungiri din vitan, finale cu leduri si alte avioane care sunt facute prin china sau republica moldova. Tiganeli sunt si dincolo.
                    Ideea era in felul urmator. Mergi la firma X, iti lasi masina sa-ti faca din fibra un eleron... mergi la firma Y sa-ti comande un set de jante si etrieri brembo sa ti monteze... mergi la firma Z sa-ti faca un bodykit, la fel lasi masina acolo si te intorci dupa o saptamana sa o iei.... mergi la firma ZZ sa-ti colanteze exteriorul in portocaliu mat.... etc..
                    Ma refeream la genul acesta de lucrari cat de multumiti sunteti de ce primiti in schimbul banilor care ii dati. De specialistii de la noi, autohtoni nu de pietari. Orice revista auto deschizi e imposibil sa nu gasesti o multime de anunturi de genul "execut elemente de fibra... vopsesc elemente cromate.... etc"

                    Comment


                    • #11
                      Am votat mediocru. Nu de alta, dar am constatat ca: desi materialele utilizate par a fi de calitate, mana de lucru inca nu e suficient de profesionista, lasand loc si la remarci de genul "ai o bula de aer acolo, dar nu se vede decat daca te uiti atent". Acelasi profesionalism care lasa loc de dorit te face sa te gandesti de doua ori inainte de a-ti lasa masina chiar in service-urile concesionarilor, dara-mi-te intr-o curte sau garaj unde se face "tiuning". Nici nu-ti vine sa dormi noaptea, nestiind ce se intampla cu masina ta.
                      Iar putinele exceptii in materie de ateliere cu adevarat profesioniste nu fac altceva decat sa confirme regula.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        Asta e altceva.Sunt astfel de firme unde sa lasi masina si sa o iei mai tarziu "altfel".Unii sunt multumiti,altii nu prea.Se lucreaza tipic romanesc.Materialele sunt slabe calitativ iar oamenii slab pregatiti.Nu prea avem mecanici dar sa mai facem si alte chestii de electrica ,tinichigerie etc.Caz in Roman in care au infoliat cu nu stiu ce desene capota si dupa nici doua luni s-a dus dracu ,ca a inceput sa se exfolieze.A trebuit sa o dea jos .De doua ori a facut operatia si tot prost au lucrat.Lucrarea era facuta la Iasi parca .Nu prea avem meseriasi pentru asa ceva.E riscant sa-ti lasi masina intr-un service sau atelier in Romania timp de o saptamana. Majoritatea care au bani si au masini scumpe nu fac la noi astfel de operatiuni ci se duc in Germania,Ungaria etc.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #13
                          si de ce unguru poate si noi nu ?
                          in afara de faptu ca suntem un neam de tepari ,de las`o ba ca merge asa ...mai bine ca asta nu se poate,dar vrem aceeasi bani ca am muncit .Tot de aia unguru a fost in stare sa gaseasca pamant liber pentru fabrica Mercedes si sa il dea pe gratis , cand romanasii nostrii fomisti isi puneau comision pe comision ca sa le vanda pamant la astia de la Mercedes ca doar au bani ,sa mai mulga si romanul un pic .
                          Asta inseamna orice serviciu facut la noi in tara ,orice lucrare facuta , muls de bani de pe client , nu conteaza daca e multumit sau nu, tu stii ca ai muncit trebuie sa-ti iei banul .
                          Last edited by Cristi_Xp; 7 February 2011, 10:54.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Ca sa completez exemplul lui CristiXP, in vreme ce noi nu mai stim cum sa-i fugarim pe toti cu toate taxele si impozitele si accizele, ungurii atrag tot ce se poate, ca sa faca si ei ceva destept din pustietatea aia de tara. De-aia dau pamantu' de-a moaca, de-aia vand casele ieftin (de au ajuns romanii sa se mute in Ungaria), fiindca au o alta filozofie de a face bani din impozite mici si multe, ca sa nu aduca poporul in foame. Ei fac - cumulat - intr-o saptamana aproape doua autostrazi Turda-Gilau.

                            On-topic: amic de-al meu, a dus masina pentru colantat (taxi) in galben. S-a dus dupa masina si a constatat ca e alba ca zapada. Scuza mecanicilor: i-a pacalit lumina artificiala din atelier... Bou sa fii si mai bine taci dracu din gura decat sa scoti asa o cretineala. Masina azi e galbuie, din cauza efectului radiatiilor UV.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Pigoo View Post
                              cataline eu sunt de parere ca astea se faceau acum 4 ani
                              oricum, la fel cum astea erau la moda si isi faceau toti , de 3 ani incoace la noi tuning inseamna, jos bandouri, jos manere, jos garda, jos embleme/sigle, jos lucasuri, cat mai clean/shaved, cat mai lasata, jante nici mari nici mici.... toata o culoare .

                              dar noi aici vorbeam de tuning.....
                              procentajul este sigur cu mult mai mare in favoarea celor cu cruciulite si nike pe luneta.
                              noi suntem mici ma , noi nu facem tuning , facem tiganeli.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google