Nivelul Tuningului In Romania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In Romania vorbim de "ciuning", de fapt.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Parerea mea de posesor de masina autohtona putin modificata este ca daca vrei sa intrii in hora asta trebuie sa te gandesti bine inainte nu sa preferi lucruri ieftine si de duzina care intr-un timp foarte scurt o sa cedeze.
      Dupa cum bine stiti am un kit exterior facut de baietii de la Baia Mare de la ProStreet Tuning, Kit exterior pe care am platit la vremea respectiva in aprilie 2008, 3400 Ron, dar a meritat toti bani astia avand in vedere ca dupa aproape 3 ani de cand este montat pe masina nu s-a crapat, nu s-a deformat sau mai pe scurt se comporta si acum la fel ca si in prima zii.
      La motor am ales o resoftare facuta la DimSport de care de asemenea sunt foarte multumit si nu am nimic sa reprosej si care dupa cum a fost facuta reclama s-a dovedit ca este reala si in momentul in care am masurat masina pe un stand dinamometric rezultatul a fost cel care a fost amintit in reclama.
      deci in concluzie vorbind despre lucruri concrete care le am eu pe masina mea am tras urmatoarea concluzie:
      - Daca vrei sa faci ceva de calitate care sa dureze nu trebuie sa te zgarcesti la bani.
      Si eu am prieteni care puteau sa-mi faca un kit exterior poate la un sfert din banii care i-am dat eu si de asemenea puteam sa-mi fac o resoftare care nu ma costa nimic, dar sunt sigur ca rezultatele in ambele cazuri nu erau aceleasi.
      Poate o sa ziceti ca in situatia in care faceam aceste lucruri la prieteni si nu aveam rezultatul dorit nu am prieteni adevarati , dar daca sunteti cinstiti o sa recunoasteti ca de cele mai multe ori pretul mai mare platit pe un nume cu renume inseamna si experienta acumulata in timp si rezultatele acestei experiente.
      Ideal ar fi sa sa stim noi fiecare sa ne facem ce dorim cu mainile noastre sa nu mai apelam la nimeni firme specializate sau prieteni, dar din pacate nu toti avem cunostiintele necesare, timpul sau uneltele necesare si atunci de preferat este sa gandim de 10 ori inainte sa ne apucam de treaba.
      P.s.
      Aceste randuri pe care le-am scris reprezinta parerea mea stricta si personala asupra celor observate de mine pe parcursul micilor modificari pe care le-am facut la masina mea din 2008 pana in prezent, nu caut sa fac reclama sau sa jignesc pe nimeni.
      Bafta tuturor in alegerea pe care o faceti!!!
      sigpicFast&Furious
      Team CSR
      Logan Club CLUJ

      Comment


      • #18
        Nimeni nu mai are nici o parere???
        sigpicFast&Furious
        Team CSR
        Logan Club CLUJ

        Comment


        • #19
          Originally posted by rares.13rrs View Post
          Cred ca m-am exprimat putin gresit si nu m-ati inteles. Nu ma refer la stikere, prelungiri din vitan, finale cu leduri si alte avioane care sunt facute prin china sau republica moldova. Tiganeli sunt si dincolo.
          Ideea era in felul urmator. Mergi la firma X, iti lasi masina sa-ti faca din fibra un eleron... mergi la firma Y sa-ti comande un set de jante si etrieri brembo sa ti monteze... mergi la firma Z sa-ti faca un bodykit, la fel lasi masina acolo si te intorci dupa o saptamana sa o iei.... mergi la firma ZZ sa-ti colanteze exteriorul in portocaliu mat.... etc..
          Ma refeream la genul acesta de lucrari cat de multumiti sunteti de ce primiti in schimbul banilor care ii dati. De specialistii de la noi, autohtoni nu de pietari. Orice revista auto deschizi e imposibil sa nu gasesti o multime de anunturi de genul "execut elemente de fibra... vopsesc elemente cromate.... etc"
          nu mi plac deloc chestiile de genu asta..ma duc la un service, dau bani, imi fac ce fac, am 'spe mii de cai, am lista cu ce mi s a pus pe masina si vin sa ma dau smecher peste tot ca uite ce bolid am, da habar n am cum functioneaza un motor...adevaratele modificari care conteaza sunt cele pe care le faci cu mana ta si iti ies aproape perfect si poti sa zici " da, se putea mai bine, da am facut o eu"..pe oamenii astia ii respect eu, nu pe cine are bani, isi ia marca X si baga bani in ea de nu mai stii ce e doar ca sa se laude..tuningu in primu rand e pasiune si sunt cateva loganuri facute cu gust, cum a zis si fofu tiganite, ca bara de mcv si vopsit integral nu inseamna tuning, da sunt si de doua ori mai multe kitchuri...da sunt de 100 de ori mai multe kitchuri daca vorbim de masina facuta de mana lu Dumnezeu, aia nemteasca, veche de decenii, da ce conteaza...
          am votat mediocru, pentru ca si aia care fac tuning maret pe bani adevarati sunt kitchosi si habar n au ce se poarta de cele mai multe ori..vremea kiturilor imense s a dus de mult...
          sigpic

          Comment


          • #20
            Vroiam sa postez si eu, dar se pare ce GEO a fost "la subiect"
            Asa am votat si eu,mediocru
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • #21
              Geo in mare parte de acord cu tine doar ca sunt unele lucruri pe care nu le poti face singur sau nu te pricepi. De exemplu eu sunt hent-careu in ceea ce inseamna electrica-electronica (daca leg 2 fire sigur ia masina foc). Ar mai fii partea de engine-tunning pe care nu o poti face acasa, sau o poti face doar partial.
              Problema pe care o ridica colegul care a deschis acest topic se referea exact la chestiile astea, pe care nu le poti face acasa si te duci la o firma de "ciuning". Problema este ca acolo nu exista specialisti. De exemplu daca mergi la o firma care se vrea de tunning si le zici ca vreai sa alezezi blocul sa planezi chiuloasa sa faci orice modificare de hard o sa se uite aia la tine ca la ozn-uri. Diferenta dintre ei si un mecanic oarecare e zerooo. E usor sa vina unu cu niste piese si tu sa le montezi pe masina, dar sa ii calculezi ce piese ii trebuie greu domne.

              Cred ca mai multe detalii legate de un tunning adevarat ar putea sa ne dea vgroza, sa ne spune exact cum au lucrat baietii la el, dar si acolo o sa fie o doza destul de mare subiectivism.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Din pacate tuningul in Romania a decazut mult , a fost in floare intre anii 2005-2007 , inca si in 2008 s-a mentinut destul de bine , dar dupa 2008 s-a prabusit aproape total , in ziua de azi in foarte putine orase daca se mai organizeaza un show tuning , multe cluburi de tuning au disparut , aici vorbind de tuning ca lumea nu de kitch cum isi fac marea majoritate a taranilor din ziua de azi . Noroc ca s-a bagat la noi King of Europe si au adus ceva nou si spectaculos ca altfel eram chiar la pamant

                Comment


                • #23
                  urmariti cu atentie acest filmulet apoi faceti o referire a asupra tuningului din Romania si va veti da singuri seama

                  Boxenstop Finale 2010 Zwickau www.emscoastcustoms.com


                  ps. aici nu e thread de laude.....
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Salieri View Post
                    Din pacate tuningul in Romania a decazut mult , a fost in floare intre anii 2005-2007 , inca si in 2008 s-a mentinut destul de bine , dar dupa 2008 s-a prabusit aproape total , in ziua de azi in foarte putine orase daca se mai organizeaza un show tuning , multe cluburi de tuning au disparut , aici vorbind de tuning ca lumea nu de kitch cum isi fac marea majoritate a taranilor din ziua de azi . Noroc ca s-a bagat la noi King of Europe si au adus ceva nou si spectaculos ca altfel eram chiar la pamant
                    Haidii bre ce dracu? Sunt pe ici pe colo masini care se apropie de ADEVAR dar per ansamblu, nu exista tuning la noi.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      @Salieri: cam in aceiasi perioada s-a prabusit si economia. Tunning fara bani nu prea se poate.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        Da , ai dreptate Cristi , poate ne redresam cu economia in curand .

                        darksid3 in Bucuresti erau cateva masini facute cu gust care au participat si la *******Day

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google