Am vazut poze cu exteriorul si cu interirorul pe site-ul Dacia. Da, putem spune ca incep sa faca progrese la finisajele interioare, in special plansa de bord. In poze da bine, cel putin asa pare. Sunt curios de calitatea plasticelor folosite, nu cred ca au facut progrese prea mari aici. Cu exteriorul ma abtin. Sau n-am pareri nici pro nici contra... E o masina pentru familii cu mai multi copii, o masina de mers in concedii, mai mult, dar nu numai.
Revenind la interior, ma opresc putin la vitrina de bord. Total diferita fata de modelele anterioare, un aspect total schimbat ceea ce e benefic. Dar o mica nemultumire, in privinta pozitionarii display-ului, nu cel central de sub sistemul audio, ci cel cu kilometrajul, temperatura apei si nivelul de carburant si ce o mai sti el sa afiseze, incastrat intr-un mod total neinspirat in dreapta vitrinei, in loc sa fie amplasat intre cele doua cadrane, cel al turometrului si cel al vitezometrului. Dar poate asa au considerat designerii ca sunt mai originali si poate ca nu e o problema prea mare, in afara de aspect. Si culoarea iluminarii bordului as zice ca lasa de dorit. Se pare ca portocaliul a devenit emblematic pentru brandul Dacia, ca de la Logan incoace nu mai scapam de culoarea asta. Nu de alta, dar se pare ca majoritatea romanilor nu mai agreeaza culoarea in cauza, din considerente politice. Si in acest caz proiectantii se pare ca n-au auzit si de alte culori, un albastru, un verde, rosul sua diverse combinatii ar da mult mai bine pe plansa si pe panourile de comanda si nu cred ca ar mari cu mult pretul masinii. In sfarsit, au scos butoanele pentru geamuri de pe plansa central si le-au amplasat pe usi. Am vazut patru butoane pe usa soferului si un buton pe usa din dreapta. Banuiesc ca si pe usile din spate este cate un buton, in functie de varianta de echipare. Si joystick-ul oglinzilor exterioare a fost repozitionat undeva pe bord in stanga volanului, un alt aspect pozitiv, sau nu, mie personal imi convenea si amplasarea acestuia intre scaune, deoarece putea fi manevrat cu mana dreapta. Dar nci manevrarea acestuia cu mana stanga n-ar trebui sa fie un dezavantaj, pana la urma, mai ales ca nu stai toata ziua cum mana pe el. Pana la urma mai trebuie sa si conduci, nu?
In rest, sa o vedem la drum, pe soselele carpite ale patriei dupa care vom mai discuta si alte aspecte, desi nu cred ca vom vedea prea multe de-astea pe la noi si nu din cauza pretului ci mai mult, a categoriei de clienti careia i se adreseaza, la noi masinile de familie nu sunt foarte cautate, sau daca sunt, atunci le prefera pe cele SH, ca "dau mai bine". Parerea unora. Poate, odata cu aparitia noului membru al familiei "Dacia" isi vor schimba parerea...
Revenind la interior, ma opresc putin la vitrina de bord. Total diferita fata de modelele anterioare, un aspect total schimbat ceea ce e benefic. Dar o mica nemultumire, in privinta pozitionarii display-ului, nu cel central de sub sistemul audio, ci cel cu kilometrajul, temperatura apei si nivelul de carburant si ce o mai sti el sa afiseze, incastrat intr-un mod total neinspirat in dreapta vitrinei, in loc sa fie amplasat intre cele doua cadrane, cel al turometrului si cel al vitezometrului. Dar poate asa au considerat designerii ca sunt mai originali si poate ca nu e o problema prea mare, in afara de aspect. Si culoarea iluminarii bordului as zice ca lasa de dorit. Se pare ca portocaliul a devenit emblematic pentru brandul Dacia, ca de la Logan incoace nu mai scapam de culoarea asta. Nu de alta, dar se pare ca majoritatea romanilor nu mai agreeaza culoarea in cauza, din considerente politice. Si in acest caz proiectantii se pare ca n-au auzit si de alte culori, un albastru, un verde, rosul sua diverse combinatii ar da mult mai bine pe plansa si pe panourile de comanda si nu cred ca ar mari cu mult pretul masinii. In sfarsit, au scos butoanele pentru geamuri de pe plansa central si le-au amplasat pe usi. Am vazut patru butoane pe usa soferului si un buton pe usa din dreapta. Banuiesc ca si pe usile din spate este cate un buton, in functie de varianta de echipare. Si joystick-ul oglinzilor exterioare a fost repozitionat undeva pe bord in stanga volanului, un alt aspect pozitiv, sau nu, mie personal imi convenea si amplasarea acestuia intre scaune, deoarece putea fi manevrat cu mana dreapta. Dar nci manevrarea acestuia cu mana stanga n-ar trebui sa fie un dezavantaj, pana la urma, mai ales ca nu stai toata ziua cum mana pe el. Pana la urma mai trebuie sa si conduci, nu?
In rest, sa o vedem la drum, pe soselele carpite ale patriei dupa care vom mai discuta si alte aspecte, desi nu cred ca vom vedea prea multe de-astea pe la noi si nu din cauza pretului ci mai mult, a categoriei de clienti careia i se adreseaza, la noi masinile de familie nu sunt foarte cautate, sau daca sunt, atunci le prefera pe cele SH, ca "dau mai bine". Parerea unora. Poate, odata cu aparitia noului membru al familiei "Dacia" isi vor schimba parerea...
Comment