Dacia Duster In Flacari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Duster In Flacari

    internal combustionizer

  • #2
    Pai ce?Numai Ferrari sa ia foc?
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #3
      culmea si diesel... ciudat.
      internal combustionizer

      Comment


      • #4
        na mai ramas nimic a ars plasicul

        Comment


        • #5
          in video zice unul ca ar fi fost de la antigel care se prelingea pe nu stiu unde. bine ca stia ca masina are scurgeri de antigel, motorina sau ce-o fi fost si inca mai mergea asa cu ea.
          internal combustionizer

          Comment


          • #6
            Vorba lui D-fens....mai multe ferrari-uri am vazut arse in ultima perioada.
            Si nu toata lumea isi permite ferrari.
            Fara Semnatura.

            Comment


            • #7
              Se mai intampla si din astea, din cate stiu acu doi ani au fost rechemate in service un anumit model de skoda, nu mai stiu exact care.
              Eu personal la prima revizie a unui Caddy 2.0SDI productie 2007, am aflat ca mai trebuie sa astept inca 2 ore dupa masina pentru ca trebuiesc inlocuite furtunasele tur si retur ce intra in filtrul de motorina. Seria masinii aparea in lotul cu probleme. Binenteles s-au inlocuit acele furtunase destul de fragede cu unele mult mai groase si culmea, cele noi erau fabricate in Romania.
              Se pare ca nici bmw-ul nu a stat prea bine: http://www.ziare.com/bmw/modele/bmw-...masini-1118012
              Dupa cate belele am patit cu vw si opelul, pot spune foarte usor ca un golf 4 sau orice masina nemteasca fabricata inainte de 2006 este mult superioara modelelor de dupa 2006 - 2007 ca fiabilitate.

              Comment


              • #8
                Au facut ei ceva..
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Care "ei" Pacco?
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #10
                    Masina era unei firme de paza, probabil la instalatia electrica se facusere modificari pentru a se conecta toata aparatura de care aveau nevoie.
                    Antigelul folosit la racire nu are punct de inflamabilitate ridicat, fiind si diluat cu apa.
                    Probabil ca s-au facut declaratii pentru ca firma de asigurari sa achite despagubirile.
                    Doar nu aveau sa spuna de instalatia electrica.

                    Comment


                    • #11
                      @niki:posesorii autovehiculului adica firma de paza.Au umblat la ceva.Sunt de aceeasi parere cu mr. K
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        acum cateva luni (in vara) am salvat un logan diesel sa nu ia foc. pe o strada cu sens unic cel cu loganul opreste , se da jos si deschide capota. un mare nor de fum iesea de sub capota. omul s-a panicat , nu avea instinctor. noroc ca l-am gasit pe-al meu repede si am stins flacarile. deja ardea cu flacara sub capacul de plastic. masina a stat apoi acolo mai mult de o luna. nu numai duster-ul are asemenea probleme si nu cred ca-i de la instalatia electrica. mai plauzibila e varianta cu returul injectoarelor.

                        "Dupa cate belele am patit cu vw si opelul, pot spune foarte usor ca un golf 4 sau orice masina nemteasca fabricata inainte de 2006 este mult superioara modelelor de dupa 2006 - 2007 ca fiabilitate. "

                        mai fiabile is modelele proiectate inainte de 2000...
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          Aia de la pza stau cu orele cu motorul la ralenti in parcare sa se incalzeasca, daca a inceput regenerare de fap si avea ceva inflamabil sub masina atat i-a trebuit.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #14
                            chiar e echipat dusterul cu asa ceva, filtru activ de particule cu regenerare? intreb la modul serios, ca am auzit de asta doar la modelele de top de la renault.

                            fiind masina unei firme de paza, astia baga monitorizare gps, statii, etc. pe masini si fac modificari la instalatia electrica. cam de la asta cred si eu ca a luat foc. e putin ciudat ca imediat dupa ce-a luat foc, sa spuna nea` omu` ca stia deja de la ce a fost incendiul, anume scurgere de antigel. totusi masina era noua. greu de crezut. astepti intai o ancheta, ceva, dar na, e mai usor sa dea vina pe producator direct
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #15
                              de curand(o luna) si-a luat si un vecin de-al meu un duster alb 1.5 dci 110cp ma rog full sper sa nu-i ia foc ca am si eu masina in parcare )
                              I changed her oil , she changed my life
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google