If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu as cam da pe un M1....cu toate ca nu imi sare inima (ca atunci cand vad un 3, 5, 6, 7, etc) .....mai am si avantaj ca sunt intre pitzipoance, le agati mai usor, mai intrebi ce ulei folosesc, etc.....deci seria 1 RULZ!
Prea mic, prea bun, prea ca la tara
Niste multi cai as vrea sa am si io pe 1.3 tone, daca se poate si xdrive sau chiar quattro, sau numai tractiune spate cu diferential blocat. Am eu grija sa nu ies in decor, nu va impacientati
e foarte usoara pe puntea spate, daca e90 are ceva fund mai lung, seria 1 se termina brusc, ca elefantul
La seria 3, repartitia masei pe punti este de 50/50 si degeaba. Iarna, chiar si cu anvelope de iarna e chinul dracu'. Seria 1 nu stiu ce repartitie are, dar e clar ca tot varza e. Astea sunt masini pentru tari cu infrastructura cel putin normala, nu ulite cu borduri tip Romania unde la fiecare pala de zapada se inchid pseudoautostrazile.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
In seria 1 stai foarte bine si in spate si in fata, am avut ocazia sa conduc masina lu nasa-mea weekendu trecut, tot 120d dar cu cutie automata , nu am mai vrut sa ma dau jos din ea si sa urc in logan
Eu de cate ori am stat intr-o masina scumpa, ma dureau urechile. Se auzea zgomotul banilor ce se scurgeau prin devalorizare, secunda de secunda. La Logan se aude, dar mai incet, pic, pic, pic... pana nu mai curge nimic, ca nu mai are de unde sa scada valoarea la un moment dat.
Sa fereasca Domnul sa ai probleme cu o cutie automata, ca ramai lefter.
Eu nu prea cred. cat mai poti cere dupa 2 ani pe un laureate diesel care costa 10200 ? vreo 4000-4500 ?!
La modul relativ, pierzi cam la fel la masini.
Dar la modul absolut, cat mai ceri pe un 320d (ca tot iti place) care are pret de pornire de nou pe la 34.000 euro, dupa 2 ani?
Sa vezi cum e la Bentley si Aston Martin...
Hai sa nu comparam merele cu perele. Cine are 30.000 + pt o masina, si nu e cocalar, nu-l intereseaza prea tare devalorizarea.
Cine isi ia de la gura ca sa aiba masina aia, atunci ii urez succes in prevenirea ulcerului.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment