Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reintoarcerea ... http://cautare.mobile.ro/automobile-...RT&tabNumber=1
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Daca in actele din Germania este euro 4, nu trebuie sa iasa si la noi.
      Exemplu Hyundai coupe din 2001, in acte era euro 3, dar dupa ce a trecut R.A.R-ul a iesit euro 2, adica taxa a fost de 8300 de lei. Asta se intampla in 2008. Nu cred ca este relevant cate masini am adus sau nu si ca sa fiu rau, daca te duci sa iti cumperi masina sh si te iei dupa vanzator (marea majoritate iti spun ca taxa este mult mai mica decat este in realitate) nu o sa fie bine cand te duci sa paltesti taxa. Faza tare, era un nenea care vindea in piata de masini o masina cu motor de 1.2 din 1998 si avea scrin in geama TAXA: 90 EURO
      Alt exemplu: imi cumapar o skoda octavia din 2002, 1.9 tdi cu filtru de paricule. Imi calculez taxa pe net, pe 4 sau 5 site-uri si imi iesea undeva pe la 750-800 de euro. Trec R.A.R.-ul cu ea si imi vine decizia de plata: 1350 de euro (poveste este din 2010).
      In piata de masini cand am fost cu un prieten sa vada de o skoda octavia, culmea exact ca a mea, era un nene care avea scris in geam TAXA 250 EURO si cand i-am zis ca eu in urma cu 2 luni platisem 1350 de EURO pe aceeasi masina si acelas motor ma intrebat daca am chef de cearta.
      Alt exeplu: cumpara o cunostinta o skoda octavia 1.6 din 2001 si il prosteste ala ca taxa este 150 de euro, trec R.A.R.-ul si ...... surpriza 900 de euro.
      Si oricum se stie ce masini sunt aduse la noi in tara, daca vrei sa iti iei o masina secound hand si te interesezi un pic, te razgandesti imediat.
      Last edited by Roco; 22 September 2012, 13:46.

      Comment


      • http://cautare.mobile.ro/automobile-...03&tabNumber=1 asta imi place
        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

        Comment


        • @ ROCCO -ca-s multi tzepari nu contesta nimeni , dar si cumparatorii din romania vor sa fie tzepuiti. se arunca ca gastele le cea mai ieftina masina si cred tot ce-i scris pe afis in loc sa gandeasca putin , sa analizeze actele masinii si sa-si faca singuri socotelile.
          Originally posted by Roco View Post
          Alt exemplu: imi cumapar o skoda octavia din 2002, 1.9 tdi cu filtru de paricule. Imi calculez taxa pe net, pe 4 sau 5 site-uri si imi iesea undeva pe la 750-800 de euro. Trec R.A.R.-ul cu ea si imi vine decizia de plata: 1350 de euro (poveste este din 2010).
          adica tu acum tot la concluzia ca ai filtru de particule pe skoda aia ai ramas ? e euro 3 si evident ca-i fara dpf. toate is.
          "Filtrul de particule (DPF) retine particule de funingine rezultate in urma arderii combustibilului diesel. Peugeot a introdus acest filtru, iar grupul VAG incepand cu 2004.
          Incepand cu 1 ian 2008 sau 2009(nu stiu sigur), in urma studiilor efectuate, s-a introdus obligativitatea acestui filtru pentru motoarele diesel euro 4 in tarile civilizate din europa. (Romania e in urma evident-se chinuie sa inventeze apa calda)
          DPF nu are nici o legatura cu standardul de poluare euro 4 sau euro 3, acestea referindu-se in principal la cantitatile de CO2 si NOx. Presupun ca a pune filtru de particule pe un diesel mai jos de euro 3 e cam imposibil, data fiind sensibilitatea acestora la infundare. "

          exemplul cu hyundai-ul coupe din 2001 nu-l cred ! daca ai vadea negru pe alb pe actele de germania euro3 , atunci faci contestatie la RAR si sigur i-l scotea euro3 si aici in romania. sigur era fabricat in 2001?

          ps: nu confundati prima inmatriculare cu luna si anul fabricatiei.

          @ kubala - e euro 3 . adica taxa e 1500 de euro !

          dar nu-i nimic scrii mare euro 4 in parbriz si o duci in targ si gusterii cred ca-i 380 de euro taxa pana pleaca de la RAR ...
          Last edited by Costi-bc; 22 September 2012, 14:22. Reason: Automerged Doublepost
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Sper ca nu sunt off-topic, dar doresc sa achizitionez o Dacia Logan special pentru tuning si am doua mari dileme: 1. De preferat sa fie masina noua, sau SH? 2. Doresc si tuning la motor. Ce tip de motor e pretabil la cele mai bune rezultate?
            Momentan atat. Numai bine!

            Comment


            • intrebarea mea e: de ce Logan ? daca vrei tuning la motor...
              daca chiar insisti pe logan eu ti-as recomanda un 1.5dcI de 85CP , preferabil ph1 (se gasesc mai multe modele de faruri,stopuri,etc.) , cauta bine, ceva cu pana in 50-60.000 km... la motoru de 85 de cai, cu chip-tuningul stage 2 de la dim-sport ajungi la 111cai, eu zic ca e suficient ...
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • @ Dacogetus - pentru un tuning adevarat , adica frane , suspensie , etc una noua e aceeasi cu una sh doar ca va costa mai mult.
                daca vrei tuning adevarat la motor ia un 1.6 16v si pune-i o turbina si alta cutie de viteze si faci o treaba...

                parerea mea.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • pe skoda stiu ca nu am avut filtru de particule, iar pe hyundai, este asa cum as zis. Contestatie s-a facut la vremea aceea si raspunsul a fost ca pana la jumatatea anului 2001 erau euro 2, iar dupa euro 3 (numai stiu exact luna, dar daca chiar vrei o sa caut actele sa iti arat). Legat ca vrem sa fim tapuiti, da asa e, noi cautam doar "castane",pacat ca nu exista de celemai multe ori.

                  Comment


                  • la skoda 1.9 tdi euro 3 atat era taxa.

                    la hyundai chiar is curios unde scria pe actele de germania euro3. nu d3 , d4 etc ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • M-am exprimat eu gresit, din acte reiesa ca este euro 3 hyundai-ul, daca vroiai puteai sa intelegi ce am vrut sa zic.

                      Comment


                      • eu nu inteleg de ce o tot dati cu d3, d4 ca alea sunt norme fiscale si nu au legatura cu normele de poluare...

                        Comment


                        • http://cautare.mobile.ro/automobile-...00&tabNumber=2

                          pret bun , masina ok ...

                          si ce mi-as lua eu , daca as avea cascaval ...
                          http://home.mobile.de/AUTORIESLING#des_164052090
                          Last edited by Costi-bc; 25 September 2012, 19:49.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • intreb si eu

                            se merita sa cumpar un Megane din 2006, diesel, uzat normal cu 1200 euro ?

                            nu sa il pastrez ci sa il marit mai departe

                            Comment


                            • 2006, uzat normal la 1200 euro?? E rupt pe genunchi, e licitatie, e rasturnat, ce are? Te referi la Megane 2?

                              Comment


                              • Da, ia-l, bibileste-l, rupe-l nitel si tu in gura dar nu prea mult sa nu se strice injectia la tine apoi vinde-l.
                                C-asa-i in tenis.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google