eu cred ca totusi nu isi permite toata lumea sa schimbe masina la 5 ani, traim totusi in Romania, nu in Germania sa faci 200.000km in 3-4 ani si sa ii dai drumu la masina sa iti cumperi una noua ... Loganu a trecut de 6 ani, dar inca merge perfect si sunt sigur ca inca 4-5 ani in afara de rugina nu vor fi probleme... asa ca, de ce sa vinzi o masina in stare buna la 5 ani (care stii ca mai merge mult si bine) ?
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Originally posted by Cezar View PostAi perfecta dreptate, nu le-am tinut suficient cat sa vad exact costurile pe termen lung.
Totusi, nu cred ca mai cumpara nimeni masini pt 10 ani, ci pt un maxim de 5.
Romanii cumpara masina pentru minim 10 ani. Nu au bani pentru inlocuirea unui bun. Si nu vor avea in viitor.
Plus ca in 5 ani unii au abia 50k-75k la bord, nu 250k, ca nemtii. De ce sa vanda o masina cu 50-75k, sa cumpere un sh nemtesc cu "doar" 250-300 de mii de km reali la bord?
Comment
-
Sh poate fi si o masina de 1 an sau doi vechime, vanduta de cineva la ananghie. Deci merita pastrata 10 ani daca modelul te reprezinta.
Un Audi A4 2011 va insemna peste 10 ani mai mult decat un C4 din acelasi an.
Trebuie doar sa stii sa alegi sh-ul. Unii aleg un A4 sh pentru 10 ani, unii au 3-4 C4 sh in decurs de 10 ani. Cand ai restrans la maxin 3-4 modele de masini cercul doritelor tale, ai ajuns la maturitate.
Dar....daca fondurile ar fi nelimitate, poti avea o casa cu 100 de locuri in garaj.Last edited by mr.K; 9 October 2012, 23:25.
Comment
-
exact. multe arata bine , dar trebuie sa fim si realisti.
eu personal nu suport "jeepurile" . mi se par cocalarisme clasice. am mers cu x5 , q7 , grand cherokee , etc , dar nu le vad utilitatea. doar sa te uiti mai de sus cu 20 de centimetrii la altii ... pentru au o gramada de minusuri.
multi romani isi fac credite pe 5 ani pentru o masina , deci nu cred ca au de gand s-o schimbe inainte de achitare ...
si inca ceva. chiar si in germania nemtii nu-si schimba masinile personale din 3 in 3 ani. masinile de clasa mica sau compacta , pe benzina , au maxim 2 proprietari in 10 ani de obicei.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostEi, nu!
Romanii cumpara masina pentru minim 10 ani. Nu au bani pentru inlocuirea unui bun. Si nu vor avea in viitor.
Plus ca in 5 ani unii au abia 50k-75k la bord, nu 250k, ca nemtii. De ce sa vanda o masina cu 50-75k, sa cumpere un sh nemtesc cu "doar" 250-300 de mii de km reali la bord?
De aceea se vand loganuri de 3-4 ani, tot pe ca oamenii isi cumpara pt minim 10 ani
Eu vad asa: iti cumperi masina cu ideea de a o tine 10 ani, iar un procent de 70% (empiric sau mai bine spus scos din burta) isi vand toroapa dupa 3-4 ani.
Daca nu ar fi asa, piata SH ar fi efectiv moarta si cu preturi foarte mari.
Sa va dau exemplu: mai tineti minte pe vremea lui ceasca cand iti vindeai mizeria de berlina dupa 5 ani cu aceeasi bani cu care ai achizitionat-o?
De ce? Pt ca nu prea existau alternative.
Si daca extrapolam: atunci luai o masina pt minim 5 ani, si nu exista piata sh deloc. Acum o luam pt 10 ani si exista piata sh cacalau. Aici vb despre logan, nu masini importate.
Originally posted by Costi-bc View Postexact. multe arata bine , dar trebuie sa fim si realisti.
eu personal nu suport "jeepurile" . mi se par cocalarisme clasice. am mers cu x5 , q7 , grand cherokee , etc , dar nu le vad utilitatea. doar sa te uiti mai de sus cu 20 de centimetrii la altii ... pentru au o gramada de minusuri.
multi romani isi fac credite pe 5 ani pentru o masina , deci nu cred ca au de gand s-o schimbe inainte de achitare ...
si inca ceva. chiar si in germania nemtii nu-si schimba masinile personale din 3 in 3 ani. masinile de clasa mica sau compacta , pe benzina , au maxim 2 proprietari in 10 ani de obicei.
Mi-as lua asa ceva doar ca masina secundara, de plimbat in afara orasului, munte si alte tipuri de drumetii.
Altfel in oras este horror.
Comment
-
Pentru Logan exista piata sh pentru ca, detinatorii:
-si-au luat masina si ulterior au decis ca nu le e necesara
-nu-si mai permit ratele sau costurile de utilizare a masinii
-cei mai multi au fost dezamagiti de Logan si se reorieteaza spre altceva, cat mai pot obtine un pret decent pe masina
Nu cred ca motivul pentru care exista piata sh pentru Logan e rezultatul faptului ca romanii au mentalitate occidentala de a-si schimba masina la 3-4 ani.
Eu personal nu voi vinde Loganul, indiferent care va fi urmatoarea masina, pentru ca e prea mic pretul pe care-l pot obtine pe el. Asa ca va ramane ca masina de tavaleala pe vreme de iarna.
Comment
-
Da dar sa iei o masin SH este mai costisitoare decat una noua ( inscriere,bani,timp pierdut si multe alte alea ) si despre masinile din germania o mare porcarie si de ce:
In targurile de la nemtii masinile sunt numai de turci,sirieni,arabi,israelieni si asa mai departe care le bubuie de le ia draci si romani nostri le cumpara 250-1000 Euro le repara le baga diagnoza le sterge tot si ete masina care nu a avut avarii si este ca si nouaNiciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!
Comment
-
Nu se poate reduce intreg conceptul SH doar la atat. In opinia mea, in vremurile astea nu se mai merita sa cumperi masina noua, mai ales luand in calcul devalorizarea dupa 2-3 ani de folosire. Personal, prefer sa iau un SH la maxim 2 ani de la data fabricatiei, cu istoric si garantie.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Intrebare care istoric ??? Cu schimb de ulei la zi si etc
Asta poate sa o faca oricare
Daca intri pe asigurarile din germania te uimeste ceea ce vezi si iti spun k nu o sa iti mai trebuiasca masina de acoloNiciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!
Comment
-
Superb un break din asta. Daca de nou e greu sa ti-l permiti, de 2 ani vechime e acceptabil la pret.
Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
STARE ABSOLUT IMPECABILA,CARTE SERVICELast edited by mr.K; 10 October 2012, 12:49.
Comment
-
Coane, nu stiu cate masini (si ce masini) ai luat tu din Germania, dar eu stiu foarte bine cu ce se mananca subiectul asta si culmea e ca nu-s samsar. Masina pe care o am acum a costat 38.000 de noua, apoi la un an jumate valora 22.000 cu tot istoricul (carte, stampile, revizii la reprezentanta din Munchen), DVD-ul de navigatie, 2 chei, exact cum iei o masina de la dealer. Nu discut despre cazane cu basini "inghesuite" in scaune, ci MASINI.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment