Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Originally posted by Costi-bc View Postsi marmota ... http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine
acelasi motor e si pe volvo s40 de exemplu , sau mazda 3 , citroen/pejo ...
desigur ca-s mai bune la citroen
"The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is only a DLD by name, since it is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is derived from Ford's own 1.8 8v Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s. However, Ford considers it part of the DLD family, as evidenced by the official "DLD" name."
The Endura-D was heavily revised and updated with a variable-vane turbocharger and a Delphi high-pressure common rail injection system and relaunched in 2001 as the DuraTorq TDCi, with the original engine being rebadged 'DuraTorq TDDi'.
Deci, cum ziceai?
Care motoare au avut cele mai multe probleme? Si despre ce motor vb aici? cel de 1.4, 1.6 hdi? Sau 1.8?
Ce mai zice marmota? Ca folia asteapta runda a 2 a.
Touche.
Originally posted by kubala7 View Postda, 1.6 HDi de pe Peugeot 308, geniale, fiabile, si foarte ieftina intretinerea ... in alta ordine de idei maine merg cu varu-meu sa vedem un 316i break din 2002, proprietarul zice ca are 190.000km, vedem ...
Momentan nu mai am, insa masinile lor mi-au placut tare mult.
Si uite cum un posesor de masini nemtesti, viseaza la un citroen.
Oare cine e indoctrinat si nu vede de nas?
Comment
-
bun, a luat cazan, dar sa zicem ca lua alta masina in exact aceeasi stare, opel astra, sau logan,(sa fie nevoit sa schimbe exact aceleasi piese pe care le-a schimbat la 308) tot aceeasi bani ii dadea pe piese ?Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
pai legat de motor a schimbat termostat-250lei (de logan benzina de origine e 35 de lei, iar diesel 90) , 2 senzori, nu stiu exact ce senzori, atata stiu ca din cauza unuia nu mai pornea, deci era legat de aprindere, iar celalat nu stiu, au fost si aia 400 in total, 2 amortizoare 600 de lei , si inca ceva la ambreiaj nu stiu exact ce si nu vreau sa zic vreo prostie care a fost tot vreo 200 de lei. toate astea in aprox 5 luni. cu transport, cu manopera, a ajuns undeva la 2000 de leiPe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
cati bani ai ? eu unu' iti recomand un Touran FSI, daca ai banii necesari sa iei una acceptabila, nu coptaturi.
la asa ceva ma refer http://cautare.mobile.ro/automobile-...DS&tabNumber=1Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Originally posted by kubala7 View Postpai legat de motor a schimbat termostat-250lei (de logan benzina de origine e 35 de lei, iar diesel 90) , 2 senzori, nu stiu exact ce senzori, atata stiu ca din cauza unuia nu mai pornea, deci era legat de aprindere, iar celalat nu stiu, au fost si aia 400 in total, 2 amortizoare 600 de lei , si inca ceva la ambreiaj nu stiu exact ce si nu vreau sa zic vreo prostie care a fost tot vreo 200 de lei. toate astea in aprox 5 luni. cu transport, cu manopera, a ajuns undeva la 2000 de lei
Termostat - 180 lei
Amortizoare fata - 190 lei bucata
Daca ia piese scumpe e treaba lui...
Acum, ca sa schimbi amortizoarele inseamna ca masina aia a mers o caruta de km. Eu am avut un citronel c4 cu 170.000 km si nu a avut probleme cu amortizoarele. De fapt, cu nimic.
La preturile ce le-ai dat tu (cam mari, dar nu sunt banii mei sa plang dupa ei), costul pieselor era de 1450. Restul de 550 a fost pt manopera. Si sa ma scuzi, dar pt 2 senzori, un rahat de cilindru, 2 amortizoare si un termostat sa dai 550 lei, e cam mult.
Deci, nu te mai plange ca PSA costa, ci plange ca nu stii sa-ti administrezi monetarul.
PS: pretul pieselor le gasesti pe autokarma.ro. N-am cautat prea mult, ca sigur gasesc si mai ieftin.
Buna treaba sa recomanzi o masina mare pe benzina...
Comment
-
vs
Si asta doar din ce spun ei.
Un diesel se simte mult mai bine pt mers afara, iar motorizarea 1.9 tdi nu este pretentioasa deloc.
Comment
-
Am fost sa vedem acel 316i, aia sigur nu a fost o masina ingrijita care sa merite banii, interiorul total neingrijit, scaunele patate in ultimul hal, arse cu tigara, geamul electric din dreapta nu functiona, la exterior arata binisor, in afara de rugina de la ambele aripi de pe dreapta, si cateva zgarieturi, daca interiorul a fost total neingrijit, ne-am gandit ca si motorul a fost la fel, revizii nefacute la timp, consumabile de proasta calitate etc. (ca prin minune proprietarul pierduse cartea de intretinere). Asa ca am renuntat, nici nu a mai fost nevoie de test-drive. Am pierdut vremea de pomana.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
Comment