Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plafonul de la l200 ii varza rau iar unu de dezmembrari+manopera in jur la 1000 euro doar plafonul.
    Plus inlocuit usa dreapta spate+revopsit eu as zice ca te costa reparatiile in jur la 2000-2500 euro+masina 1250 ajungi la aprox 3500-4000 euro.
    Acum am vazut ca trebe schimbata si capota fata si reparat aripa stanga plus revopsit toata masina total 5000-6000 euro.
    Acuma tu stii daca ti se merita sa o repari si sa platesti impozit de 1000 ron pe an pt ea (are motor de 2.5)
    Last edited by Nytro; 27 November 2012, 20:03.

    Comment


    • in mare cam asa , dar daca a fost pe cupola aia nu mai ai nici o baza pe ea. o secunda de lipsa de ungere in motor , sau sasiul stramb...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Originally posted by 827sam View Post
        Daca c5 isi pierde din stabilitate la 130 atunci loganul in care ne basim zilnic ce comportament mai are la 130?
        Uite gaseste pe cineva cu un C5 si pune-l sa te plimbe cu 90-100: niste viraje alea-alea si dupaia sa mareasca viteza la 130 sa vezi este oricum mult peste Logan dar se simte o schimbare dupa pragul acela de viteza...
        Originally posted by Nytro View Post
        Pai daca vrei masina sport de ce nu-ti iei honda s2000 ferrari etc.
        De ce compari mere cu pere???
        Vrei masina sport sau masina confortabila???
        Nu de alta dar cele 2 se bat cap in cap
        Nu eu sunt cel care am spus ca Citroen e bun la toate(fara aluzii) eu am venit doar cu proba contrarie
        Spre exemplu Mazda 6 are un comportament mult mai sportiv fara sa sacrifice asa mult confortul(totusi nu se compara confortul din Mazda cu cel din Citroen) insa ma simt mai sigur in Mazda ca vrei/nu vrei cel putin intr-o depasire tot trebuie sa maresti putin viteza... e doar o parere nu vreau sa ajungem la flame-uri...
        I changed her oil , she changed my life
        sigpic

        Comment


        • Asta depinde de politica firmei(marcii) mergi pe confort sau pe sportivitate sau intre oricum e bine ca avem de unde alege euro sa curga garla ca in rest gasim noi pe ce sa-i dam

          Comment


          • @teo: eu n-am spus ca-i c5-ul bun la toate. Cum ar putea fi o masina de 1.7t cu motor de 1.6 diesel buna la toate?
            Am spus doar ca, pt banii pe care ii cere, lipsa problemelor (indiferent ce vb poporul necunoscator) si confortul obtinut, este o masina (prin prisma mea, a celui ce cauta confort) exceptionala.
            Am una care le imbina (cica) pe toate: un mercedes de 3000 cmc, automata, 7 trepte, tot ce poftesti pe dansa.
            Dar stii care-i partea ciudata?
            Mi-a placut mai mult Citroenul...
            Curios, nu?
            Semn ca imi place mai mult partea confortabila, si nu ma intereseaza sportivitatea pe drumurile publice.
            Vreau sa ma dau tare? Ma duc pe circuit cu un kart de 125 cmc in 2 timpi si imi scot toti barzaunii din cap. 0-100 in sub 4 secunde, franare excelenta, viteza de abordare a virajului foarte mare, cum un o poti face cu o masina de sub 300 de cai.

            Eu asta vad intr-o masina, dar cum toti suntem diferiti, nu putem vedea lucrurile la fel, si nici nu trebuie pt ca altel nu s-ar mai naste discutii.

            Iar ca mijloc de transport (tot masina e si aia saraca), ce poate scoate pret / km cat mai mic + avantajele unei parcari facile. Iar aici, doar basinile mici de oras: Citroen C1 (este cea mai mica), Smart (Cea mai mica, dar gurmanda), Peugeot 1007 si alte sfecle dintr-astea.

            PS: in sfarsit cateva opinii pertinente din partea ta. Ai tot respectul meu. Insa doar o mica remarca: eu am mers cu citronelul cu viteza de croaziera 190-200, mai multe ore, si nu mi s-a parut instabila, dar cine stie, poate am fost imbatat de minunatia ei

            Comment


            • Originally posted by kubala7 View Post
              duminica era sa o patesc cu loganu la 140, la un mic viraj, nu poti sa zici ca era curba, foarte foarte mic viraj, era sa o pierd cu totul, [...]
              Si e de vina Loganul? Sau soferul semiconstient?
              Nu degeaba SMURD-ul s-a infiintat la Tg. Mures...
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • Da , intr-adevar fiabilitatea la motorarele diesel de la Citroen este no-comment si banuiesc ca nu ai mers cu 190-200 pe drumurile patriei insa asta e ce am simtit eu cand am mers cu ea : cand sare de 120-130 capata un comortament usor instabil care totusi iti da un sentiment de nesiguranta...
                Daca tie ti-a lacut Citroenul mai mult decat Mercul pana la urma e de inteles e ca si cum ai compara o anvelopa all season(Mercedes-ul) cu una de vara sau iarna (Citroen-ul): un all-season nu are cum sa ofere aceleasi performante nici pe asflat uscat si nici pe zapada cum face una dedicata , sper ca ma intelegi.
                Am fost plimbat acum mai bine de un an cu un Mitsu Evo IX ... numele spune tot : am fost pur si simplu uluit de masina aceea ce stabilitate are , manevrabilitate , putere uriasa si din momentul acela a devenit idealul de masina pentru mine chiar daca nu e cea mai confortabila(aproape deloc) insa pana la urma sunt tanar si pasionat de masini deci confortul nu e nici pe departe ceea ce caut de la o masina
                Deja a cam dat-o in off-topic , macar am spus cam tot ce am pe suflet
                I changed her oil , she changed my life
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Iar o dam in Sh vs nou?
                  Nu are cum sa castige o masina noua, decat daca se impune un plan de utilizare de minim 10-12 ani si multi multi km. Abia acolo se vede calitatea unui autoturism nou.
                  Dar asa, daca o pastrezi 2-3 ani, sa fie SH
                  Nu e musai valabil in toate cazurile.Ce m-ar impiedica sa pastrez Toyota de mai sus 8-10 ani ? Pe termen lung e drept ,e mai rentabila masina noua dar,din lipsa de fonduri ,romanii cumpara si SH tot pe termen lung.

                  Opulenta la pret decent
                  Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                  Comment


                  • Originally posted by Niki View Post
                    Si e de vina Loganul? Sau soferul semiconstient?
                    Nu degeaba SMURD-ul s-a infiintat la Tg. Mures...
                    e de vina masina, nu se poate sa iti iei zboru la 140 pe drum aproape drept, si cu vechea dacie mergea tata pe acolo cu 130 fara probleme, ca sa nu mai zic de Corsa D care la 150 e de 3 ori mai stabila decat Loganu...
                    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                    Comment


                    • Unii se vaita ca Loganul isi ia zborul la 140, in timp ce altii alearga cu minim 180 si mai au pedala...Ciudat!

                      Reveniti la subiect sau incepe "decernarea premiilor"!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • jagu ala merita dar problema sunt bani de intretinere.daca as avea un venit lunar constant nu ca acum in functie de vanzari,mai ca m'as baga la unul.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Putin pe langa subiect, am vazut ieri ca Renault are reduceri destul de mari la masinile noi, 1500 la clio, 2000 la megane si 2500 la fluence... Mi se pare foarte ok, la 12200 iei un megane 1.6 16v authentique (cat de cat dotat)...

                          si la subiect: http://cautare.mobile.ro/automobile-...DS&tabNumber=1 asta cum vi se pare ?
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • Scump! Audi au scazut la pret datorita excesului de oferta pe piata. Gasesti A4 din 2009 cu sub 100.000 km la 13.000 euro.

                            LE: Acum am vazut ca e A5, nu A4 Oricum, ideea ramane aceeasi.
                            Last edited by darksid3; 28 November 2012, 13:38.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by kubala7 View Post
                              Putin pe langa subiect, am vazut ieri ca Renault are reduceri destul de mari la masinile noi, 1500 la clio, 2000 la megane si 2500 la fluence... Mi se pare foarte ok, la 12200 iei un megane 1.6 16v authentique (cat de cat dotat
                              Pentru ca suntem la oferte SH, tu ce ai alege, meganul ala authentique nou si cat de cat dotat, sau asta? (l-am scos in 13.000, e posibil sa mai lase)! Eu stiu ce as alege
                              Last edited by PCH; 28 November 2012, 14:01.

                              Comment


                              • as alege asta http://cautare.mobile.ro/automobile-...10&tabNumber=1 am postat-o si pe pagina anterioara. 4000 de euro diferenta intre o masina noua vanduta de dealer in romania si una de 1 an si 5000km eu zic ca merita.
                                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google