Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts


  • Cred ca pretul mai poate fi redus cu 500 de euro.

    Comment


    • supertare masinuta ! de ce ai mai lua logan ?!

      Comment


      • Ca sa sustii piata autohtona , sa te uiti la ea cum rugineste ca proasta )) , si din alte motive ;))

        Comment


        • Fordul ala inca are numere rosii-a fost adus din Germania.
          Un neamt nu isi masina diesel doar ca sa se laude cu ea vecinului cum face romanul.
          Un neamt foloseste la ceva masina aia.
          Deci este imposibil ca masina sa aiba 78 000 km daca neamtul s-a hotarat sa o vanda.
          O masina diesel devine profitabila abia dupa 200 000 km.
          In Germania masinile diesel fac pe an o medie de 40 000 km.
          Deci 5 ani cu o medie de 40 000 km pe an masina aia are in realite vreo 200 000 km.
          Stai sa ma hotarasc o masina cu 200 000 km posibil cu filtrul de particule posibil dus iar daca nu e mai mult de 50 000 km nu mai duce si costa 2000 euro unul nou deci 10 000 euro cost real sau o masina cu 3 pistoane turbo 90 cp full fara piele si 0 km.
          Totusi oricat de buna e tinuta fordurilor pe curbe eu PERSONAL prefer loganul

          Comment


          • Ok, nu e buna aia.
            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

            Dupa cum se vede, cam asta e pretul.
            O fi mai bun un Logan nou in 3 pistoane si mai scump? Sunt sigur ca exista oameni care vor spune ca da.
            Totusi oricat de buna e tinuta fordurilor pe curbe eu PERSONAL prefer loganul
            Nu vad motivul. E ca si cum ai prefera sa mananci paine uscata cu apa in loc de o friptura suculenta. Daca n-a facut un legamant precum calugarii, oricine ar prefera friptura.
            Last edited by mr.K; 28 December 2012, 15:16.

            Comment


            • Mondeo e prea mare pentru a o folosi in oras. In rest o masina super...bine punctat la final mrk!

              Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

              Comment


              • Unde gasesti loc de parcare pentru Logan, gasesti si pentru Modeo, ca doar nu-i S Klasse.
                Iar in trafic, se descurca si astia cu dubele...

                Comment


                • Unde parcam Loganul nu mai parchez cu Focusul, dar Mondeo Sa vezi placere in parcarile mall-urilor sau hypermarchet-urilor cand parcheaza aia in jurul tau si trebuie sa iesi cu spatele si nu ai loc...o placere. Nu am zis ca e de nefolosit, e un pic mai greu cu ea, inclusiv pe stradute. Trebuie skill, si nu il au toti, da-i lui eu4yas asa ceva pe mana sa vezi spectacol....

                  Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                  Comment


                  • Cred ca m-am facut inteles gresit.
                    Eu spuneam ca in locul fordului respectiv cu 200 000 km adus in tara de vreun samsar as prefera un logan nou.
                    Scuze ca am generalizat.

                    Comment


                    • @ Duratec/S-Klasse/Focus

                      Cred ca vorbesti aiurea. Diferenta intre logan si focus cred ca este undeva la 10-15 cm, latime si lungime (fara sa ma fi documentat)......
                      Ceea ce nu imi pare a fi ceva grandios.
                      Dar normal, tu ai impresia ca esti in vreun S-Klasse!

                      Mai jos ai dimensiunile loganului, pune-le si tu pe ale tale:

                      L (lungime) = 4288
                      l (latime) = 1740/1989 (+ retrovizoare)
                      9! 9! 9!
                      sigpic

                      Comment


                      • http://cautare.mobile.ro/automobile-...VE&tabNumber=1 am fost ieri cu un taxi modelu asta pe GPL, masina avea +300.000km , arata, si functiona impecabil, nu troncanea nu batea, era impecabila, a fost cat de cat grijita, la interior confort la care nici logan 4 (cand va aparea) nu o sa ajunga. , chiar imi place modelul asta
                        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                        Comment


                        • Originally posted by Nytro View Post
                          Cred ca m-am facut inteles gresit.
                          Eu spuneam ca in locul fordului respectiv cu 200 000 km adus in tara de vreun samsar as prefera un logan nou.
                          Scuze ca am generalizat.
                          aia si cu 400 de mii era mult peste logan. si nu arata ca una cu sute de mii

                          Comment


                          • Un ford cu 400.000 este similar unui logan cu 150.000.
                            Insa cat e diferenta de pret?

                            Si sa nu-mi spui ca te-ai gandit sa compari o masina de 400.000 cu una noua...

                            @nytro: ai perfecta dreptate, ele se comercializeaza cu numarul ala de km +/-.

                            Comment


                            • @NDL ai perfecta dreptate aia si cu 400 000 km e cu mult peste logan...la intretinere.
                              Nu stiu cate masini ai avut tu vreodata insa iti spun un lucru eu nu ma gandesc sa cumpar masina sh cu peste 150 000 km o fi nemtesc japoneza indiferent.
                              Intretinerea lor chiar nu merita azi schimbi telescoape maine pivoti poimaine ambreiaj raspoimaine senzorul de turatie etc.
                              Masinile peste 150 000 km sunt gropi de bani din care nu o sa scoti in veci cati bani ai investit.
                              Nici chiar mercedes cobra-am avut una din 90 cu 300 000 km la care i-am schimbat pe rand amortizoare arcuri ambreiaj (doar kitul de ambreiaj-sachs m-a costat 700 euro)

                              Comment


                              • In 90 nu se mai faceau cobre, nu?
                                Poate ai avut modelul dupa cobra, ce nu a fost asa de reusit.

                                Si da, cam ai dreptate, dupa un anumit nr de km incep sa cada mai multe, insa 150.000 nu prea cred. Eu am avut masini rulate binisor si la teste, cap-coada, inclusiv amortizoare si toate anexele au scos procentaj neasteptat de bun.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google