If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@nytro
da-mi mie mondeo-ul ala si-ti dau la orice ora coaja cu 57000 si care e f bine intretinuta. si la 4 dimineata merg cu tine si facem actele. chiar daca are 250 de mii ce vorbim ?
@cezar:modelul w124 diesel 1995 cmc 75 cp.
Ma refeream sa o iei la 150 k km si sa o tii pana la 200 k km dupa aceea cum am mai spus gropi de bani.
Nu vorbesc de masini personale pe care le-am avut le-am dat in stare f buna revizii la timp doar piese de calitate etc-asa sunt eu am grija de masinile mele.
Chiar mecanici vechi caree repara dacii de 30 de ani cand aud cum merge masina mea zic ca nu se poate sa aiba km din bord ca i-am pus motor nou
@NDL-viseaza in continuare ca mai mult nu poti
Pai coaja ta face 4000 euro, aia e 10.000 euro.
Da diferenta si iti aduc eu una.
o dau mai bine pe un E30 sau pe o bicicleta. aia era vreo 7500, nu 10 mii.
la 6000 gasesti masini bune.
si cred ca un laureate dci din 2009 e putin mai mult de 4000
Intr-un fel e tot motor de cobra 2.2 dar mai cizelat.
Vezi ca lui NDL e diesel o sa-i pice injectorele daca era benzina acelasi an ii gaseam rapid un ursul la schimb
haoleu ! masina de manelisti ! incape acolo in spate si boxele si clapele ! si in martie ce faci ? te duci in Bulgarica dupa itp si asigurare ? poate ti-o confisca la granita ca firma pe care e inmatriculata nu si-a platit darile la statul bulgar ... am mai vazut cazuri ...
@ nytro - "amortizoare arcuri ambreiaj " deci motoru era bun ! cobra era buna rau , am auzit ...
Eu nu as compara sh-ul cu Logan nou...sunt sanse ca Loganul sa iasa in pantaloni scurti. Cu rabdare si putina atentie se gasesc masini foarte bune. Eu am luat Focusul ca nou, cu 40.000 km reali si garantie, ce vreti mai mult? Are peste 56.000 deja, fara nicio problema. O ruda si-a luat megane2 dci...o coaja. E varza din bara in bara, nu ii merg sistemele electronice, probleme cu blocul de lumini, amortizoare varza, etc....masina a fost o teapa, dar e "full". S-au aruncat direct in prima masina care le-a iesit in cale si daca ii intreb pe ei, acum probabil ar fii preferat masina noua Eu nu. Ca idee, Mazda 3 si Volvo s40 au fost facute de Ford pe aceeasi platforma cu Focus. Aceeasi marie dar cu alta palarie.
...sau Fordu a fost facut pe platforma lu Volvo )
Focusurile au pret bun pt ca lumea nu prea le cauta (vw, skoda, opel, astea sunt la mare cautare).
Daca ai grija o sa te duca mult si bine, frate-meu a dat Flocusul (luat de nou) la 110000 km "tipla", cumparatorul nu ii era prea in regula de ce are totusi asa de multi km (km facuti in mai putin de 3 ani), i-am zis ca daca vrea neaparat ii dam km inapoi sa fie la 60-70000
@costi-bc: ia uite ce spune wiki despre cobre (w123) - "Statistica ADAC referitoare la avarii a stabilit ca seria 123 era lider in clasa lui prin numarul redus de pane. In 1982 s-a stabilit, ca parte a unui studiu intre cititorii revistei Auto Motor und Sport, ca in cazul modelului 200D se ajungea la un kilometraj mediu de 852777 km pana la prima reparatie. Si printre taxiuri seria 123 a fost lider incontestabil de piata, mai ales ca firmele de taxi primeau pentru masinile noi un discount de 15-20% o practica neobisnuita la acea data."
@octavian: volvo pe platfoma lui ford. Volvo oricum sunt niste sarantoci ce si-au manageriat dintotdeauna prost afacerea...
@PCH tocmai asta se vrea scopul acestui thread sa educam oamenii sa se uite la aia si la cealalta care le indica adevarata uzura a masinii nu km care in proportie de 90 la suta sunt masluiti
Pentru ca masinile merg pe benzina iar tractoarele pe motorina (joke) ... Pentru ca e mai ieftina intretinerea, GPL nu cred, avem nevoie de portbagaj ... mai vedem, mai este timp...
P.S la cat umblam cu masina nu este o problema consumul, 90% din drum extraurban, 8-9000km pe an.... atunci merita diesel ? nu merita.
Daca ai nevoie de un portbagaj mare de ce nu-ti iei un break???
Indiferent de marca sunt mult mai stabile in curbe decat un SUV cu garda mare la sol
Un MCV de exemplu-fiabil, ieftin.
In general urasc SUV-urile le consider struto-camile camile comerciale.
A nu se confunda cu masinile 4x4
Pt mine cel putin o masina 4x4 are obligatoriu reductor nu are il consider masina de fite
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment