If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la eleron nu am ce sa spun. nu sunt fan, dar e normal sa fie acolo daca are 350 cp si tractiune spate. eu am ce am cu cele de pe masini de 70-100 cai si cu tractiune fata.
stiu ca am mai pus asa ceva, dar chiar imi place. nu e cam ieftina ?
B997NDL , la pretul ala nu ieftina , iar la km mai pune 50/100.000 ca sa ii afli pe cei reali. Si in final , ce vrei de la o replica de A4 ? Sa aibe pretul de A4 ?))
O verisoara de-a mea are Exeo sedan 2.0TDi full, in Spania, a dat pe ea vreo 18.000euro, avea 5-6000km la bord... Nu e doar replica de A4, e foarte frumoasa, interiorul facut cum trebuie, materiale exact ca in A4.
nu cred ca in trei ani a facut 200-250 de mii km. mai las-o. nu mai dormea, doar conducea ? aratami un audi la banii aia macar din 2008
In Germania si Franta, media de km pentru o masina combi, diesel, este de 100.000 pe an.
Verifica si tu site-urile de licitatii si vezi exact ce se intampla.
Dar daca tie iti place sa scrie pe bord 50.000, se face cu 50.000.
Ca sa iti dai seama de uzura, uita-te te rog la volan si explica de ce un volan fara piele, dupa doar 150.000 este lucios mai accentuat pe partea stanga, decat pe dreapta, in conditiile in care in Germania exista foarte multe autostrazi.
Mie unul nu-mi place Exeo asta sa ma bati. Un audi mai vechi, sub alta sigla, dar mai scump. Pe bune ca n-am sa inteleg. Cred ca si vanzarile lui au fost uriase...
a mea dupa 59 000 aproape ca nu mai are volan. cat sa tina si ala ?
vorba lui costi bc, daca era sedan era chiar tare. si nu cred ca intretinerea e ca la audi. masina de 3 ani.. ideea e ca nu mai sunt bani, de aia o da si el asa.
B997NDL , a mea de la 30.000km a inceput sa ii naparleasca volanu , unchemiu la fel... Acum are 70.000km (ma prinde grav de la urma ,si e si cu 1 an mai noua ca a mea ) si volanu e ...MUCi . Singurul plus la Exeo este ca e un A4 mai nou ca an , atat . Hibe si bube nu ar trebui sa mai fie din moment ce s-au rezolvat la A4 cand a fost generatia lui .
Legat de Eclipsu ala , a fost defacut si facut din bara in bara cu simt de raspundere zic eu , cautati si topicu pe 4ciuning...
Doar ca la Audi nu se descuameaza. Deci, despre vb noi aici?
Ca a pus Dacia cea mai proasta imitatie de piele si apoi extrapolam ca poate si la Exeo e la fel?
Voi nu vedeti ca e lucios?
Chiar asa va place sa va mintiti?
Dar ca de obicei vorbim ca sa ne auzim. Cumparati-o si vb dupa, macar sa avem pe ce tema sa discutam.
Dacă e să fii deontologic până la capăt, din aceste poze, rezultă că e mai lucios pe partea stângă pt că pe acolo intră mai multă lumină, pe dreapta fiind mai puţină lumină. Habar n-am câţi km o avea, nici nu mă interesează, doar am făcut o observaţie de moment.
Domnu Cezar , eu ce am zis mai sus legat de Exeo ? Sa ii mai puna 50-100.000km si aia sunt reali.
Legat de faza asta , imi aduc aminte acu ceva ani . Era tata la spalatorie cu o masina de servici si apare unu haules baules cu un golf 4 , 2002 (asta prin 2005-2006 se intampla) , si avea 120.000km masina . Era de la Top Cars Pipera omu , si i-a zis tata ca arata bine , are km putini .....etc ... la care ala ii zice sa stea linistit ca are 400.000km masina si e data inapoi sa o vanda mai repede....
Ontopic , doar 106.000km , trebuie sa va pregatiti de schimbat ambreiajul + volanta si atat...
Cezar are dreptate: Daca stii unde sa te uiti, la ce sa te uiti, faci diferenta intre o masina hartanita si una decenta. De regula scaunele, volanul, schimbatorul, sunt locuri care tradeaza etatea si gradul de uzura al unui autoturism.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu e relevant, pe volan a putut fi Husa (se poarta), Pe scaune huse (eu pe a mea am de cand am cumparat-o), iar maciulia de la schimbator se poate schimba... deci dupa astea te poti insela foarte usor.
asta in romania. afara nu acopera aia tapiseria cu jeguri de huse sau volanul. si asta-i si avantajul daca te duci tu acolo sa-ti iei masina. dai mai mult , dar stii pe ce (desigur sa nu te incurci cu turci/polonezi/etc) ...
un prieten si-a adus audi a4 din afara si a dat mai multi euro decat media celor de aici de pe autovit. cu 150k reali %. in 3 ani si 100k a schimbat un bec xenon , bateria si alte nimicuri.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment