Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Numai dupa toroape inutil de scumpe va uitati.

    Asta este singura masina pe care mi-as lua-o in banii astia.

    Si ar mai fi varianta asta, care sta de vreo 3 luni la vanzare. A inceput cu 11 500, iar acum vad ca a lasat pretul mai jos. Nu inteleg care-i treaba... Ori o avea ceva, ori nu cauta lumea asa ceva.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Vitriolenstein, iti trimit avansul ala despre care am vorbit?
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • Nu raspund la provocari!
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Numai dupa toroape inutil de scumpe va uitati.

          Asta este singura masina pe care mi-as lua-o in banii astia.

          Si ar mai fi varianta asta, care sta de vreo 3 luni la vanzare. A inceput cu 11 500, iar acum vad ca a lasat pretul mai jos. Nu inteleg care-i treaba... Ori o avea ceva, ori nu cauta lumea asa ceva.
          Problema este ca lumea fuge de motoare de 2000 cm3, ca vezi Doamne impozitul ....asigurarea....si consumul....toate sunt mari, motiv pentru care se baga la Logan 1,2 16v si cand pleaca in concediu cu masina constata ca nu trage, ca are consumul mare comparativ cu asteptarile capacitatii motorului si multe altele.
          real power..... diesel power by

          Comment


          • Impozitul la un motor de 2 l (ca e rotunjit), in realitate 1980 cc~ nu e chiar asa mare (nici un plin cu benzina nu faci), mai ales ca e o suma anuala.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Era un banc in urma cu vreo 3 ani (inainte sa apara Cayenne diesel), "I: de ce sunt asa de rare in Romania, Cayenne-urile? R: pentru ca inca nu a iesit varianta diesel."
              Nu e vorba de taxe aici, ci de consum. Lumea prefera sa-si ia masini din grupul VAG, 2.0 TDI, care consuma 12-13 in oras si 7-8 in afara, dar nu stiu ca 2.0 turbo, benzina, consuma cu 2 litri mai mult, iar taxele sunt aceleasi. Iar cand pica injectoarele, turbina, volanta, etc la diesel, s-a cam dus economia aia de 2 litri la suta de km.
              Ma rog... sunt eu subiectiv, stiu.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • te rog nu le spulbera visul ca 2.0 tdi consuma 5 % !!!!
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • de masinuta asta ce ziceti?......http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C22406729.html
                  sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                  Comment


                  • Originally posted by vitriol View Post
                    Numai dupa toroape inutil de scumpe va uitati.

                    Asta este singura masina pe care mi-as lua-o in banii astia.

                    Si ar mai fi varianta asta, care sta de vreo 3 luni la vanzare. A inceput cu 11 500, iar acum vad ca a lasat pretul mai jos. Nu inteleg care-i treaba... Ori o avea ceva, ori nu cauta lumea asa ceva.
                    despre ce "toroape scumpe" vorbesti? seat-ul ala din 2010 e super. atunci loganul ce mai e?! stii cat consuma un gti?! ce sa fac cu el? sa merg in bucuresti prin gropi cu a treia?!

                    Comment


                    • Originally posted by vitriol View Post
                      Era un banc in urma cu vreo 3 ani (inainte sa apara Cayenne diesel), "I: de ce sunt asa de rare in Romania, Cayenne-urile? R: pentru ca inca nu a iesit varianta diesel."
                      Nu e vorba de taxe aici, ci de consum. Lumea prefera sa-si ia masini din grupul VAG, 2.0 TDI, care consuma 12-13 in oras si 7-8 in afara, dar nu stiu ca 2.0 turbo, benzina, consuma cu 2 litri mai mult, iar taxele sunt aceleasi. Iar cand pica injectoarele, turbina, volanta, etc la diesel, s-a cam dus economia aia de 2 litri la suta de km.
                      Ma rog... sunt eu subiectiv, stiu.
                      haide bre ca exagerezi
                      13% am eu consum la clio pe oras in situatia in care nu menajez deloc consumul. Cum sa consume un diesel asa ? Ala consuma linistit 5-6 afara .7-8 consuma un 2.0t afara , si vreo 15-20 in oras deci exagerezi .Nu se compara never ever un 2.0 turbo la consum cu un 2.0 teddy ...
                      2.0 teddy chiar e motorizare economica,pe cand 2.0 turbo e gaura in buget...de la 2.5 in sus se schimba placa ca deja vorbim de motoare in 6 cilindri...
                      Last edited by Cristi_Xp; 10 January 2012, 21:29.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by vyalli View Post
                        s-au tot postat skode pe aici. mi-as lua una.. octavia 2 arata f bine. ca la cele noi le-au facut designul cu fundul. dar 1800 benzinar..are ceva consum. as opta tot pt diesel

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          despre ce "toroape scumpe" vorbesti? seat-ul ala din 2010 e super. atunci loganul ce mai e?! stii cat consuma un gti?! ce sa fac cu el? sa merg in bucuresti prin gropi cu a treia?!
                          Eu am glumit atunci cand am zis toroape, nici nu m-am uitat la toate masinile care au fost postate.
                          Un GTI consuma 13-15 l/100km, in oras, si 10-12 l/100km in afara. Am un prieten cu un Leon FR (acelasi motor ca pe GTI) si atat ii consuma.

                          Originally posted by Cristi_Xp View Post
                          haide bre ca exagerezi
                          13% am eu consum la clio pe oras in situatia in care nu menajez deloc consumul. Cum sa consume un diesel asa ? Ala consuma linistit 5-6 afara .7-8 consuma un 2.0t afara , si vreo 15-20 in oras deci exagerezi .Nu se compara never ever un 2.0 turbo la consum cu un 2.0 teddy ...
                          2.0 teddy chiar e motorizare economica...de la 2.5 in sus se schimba placa ca deja vorbim de motoare in 6 cilindri...
                          Am avut pe mana de mai multe ori, un A6 2.0 TDI. Consumul in oras a fost intre 12 si 13, iar in afara intre 7 si 8.
                          Un 1.9 TDI 131 cp, cu care mai merg din cand in cand, consuma 12 in oras si 8 in afara.
                          Am mai mers vreo 2 saptamani cu un A4 1.8T, 163cp, consum in oras 12.7 l/100 km. In afara consuma intre 8 si 9, depinde de talpa.
                          Eu povestesc din ce am vazut cu ochii mei, nu din ce aud de la lume.

                          Ca sa revenim: mi-as lua 2.0 turbo, benzina, fara sa clipesc. Daca mai e si DSG, atunci tacamul e complet.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • pai in primul rand ... compari cilindree diferita . 1.8t nu e totuna cu 2.0t . Ia pune tu 1.8t pe caroserie de a6 si zi-mi dup-aia consumu.Eu vorbesc de un 2.0 tdi pe un passat/a4 etc ,comparat cu un 2.0 turbo la care ca sa scoti consumul ala descris de tine
                            nu depasesti 2500-3000rpm .Am mers cu 2.0 t , care lua benzina de 50 lei in 30 km de mers in oras fara sa sar de 3000 rpm.Te amagesti degeaba cu consumul ala is convins ca 13 ala la a6 n-a fost in aceleasi conditii ca 12,7 ala cu 1.8t ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • @ vitriol 13-15 in oras mi se pare un consum "linistitor" in oaras te linisteste clar la 80 lei/ 100km. mergi sambata cu el

                              Comment


                              • Cristi_xp, nu compar 1.8t cu 2.0t, fac o comparatie care este vecina cu nebunia, benzina vs diesel, unde, dupa cum stii, nu se va ajunge niciodata la un consens.
                                Am bagat 1.8t in ecuatie tocmai pentru a-mi sustine "pledoria" in favoarea benzinei. Comparatia a fost intre 2.0t si 2.0tdi.

                                NDL, eu vorbeam despre ce mi-ar placea mie si ce mi-as lua eu. Nu stiu cum ai ajuns tu in "problema" asta.
                                Last edited by vitriol; 10 January 2012, 22:19.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google