Eh, latitude ala in standard are cam de toate (ionizator de aer si difuzor de parfum care au aparut abia pe generatia asta de S klasse :P). Optionale sunt pielea un sistem audio mai marfa decat ala de baza. La nemti (si la VW, nu doar la BMW si MB) primestio 4 roti in standard si ceva aer intre ele, restul costa.
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
"Si in gunoiul din tulcea au gropi, fara scuza ca ar avea si tramvai. Cu toatea astea loganurile si renaulurile cu PDG trec mai repede si mai comod peste gropi decat BMWurile cu efficient dynamics." - la capitolul asta cel mai bun e loganul.
Insa doar in calitatea de a trece calea ferata sta o masina?
Echipament Standard Lat: ESP+6 airbag-uri;
4 jante aluminiu 17”;
Aer conditionat cu reglare automata;
Card acces demaraj "maini libere";
Ionizator&difuzor parfum;
Geamuri si oglinzi electrice;
Oglinzi rabatabile electric;
Proiectoare de ceata;
Radio CDMP3 Arkamys, Bluetooth;
Senzor lumina si ploaie;
Tapiterie mixta piele material textil;
Sistem de asistenta la parcare fata si spate;
Tempomat – limitator de viteza;
Volan piele.
Comment
-
Am zis acel Latitude vs un Mb c klasse nou standard si nu neaparat Mb si orice japoneza etc.Ideea era ca are dotari la care altii doar viseaza sau la preturi astronomice.Compara-l apoi cu acel Latitude
si scuze dar la ce " dotari" vine c klasse standard si ce motor,e un fel de logan full + cateva nimicuri. Ca sa il iei cat de cat echipat si un motor pe masura platesti cu varf si indesatLast edited by Allyn_y; 3 October 2013, 17:22.
Comment
-
Standard Mercedes C:
Indicator interval revizii 'Assyst'
Incuiere centralizata
ADAPTIVE BRAKE
Airbag-uri cortina (windowbag)
Airbaguri fata
Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager dreapta fata
Airbag pentru genunchi pentru sofer
Program Electronic de Stabilitate (ESP)
Sistem avertizare pierdere presiune in roti
Avertizare uzare placute de frana
Sistem blocare portiere spate pentru evitarea deschiderii accidentale
Imobilizator
Triunghi de avertizare in capota portbagajului
Asistent la franarea de urgenta (BAS)
Lampa de ceata spate
Sistem separat de blocare pentru portbagaj (independent de inchiderea centralizata)
Lumini de frana adaptive
Lumina ambientala/avertizare in capota portbagajului
A treia lampa de frana, cu tenta inchisa
Plasa pentru portbagaj
Asistent iluminare
Filtru particule diesel
Functia ECO start-stop
Ajustare raza de actiune faruri
Frana de parcare actionata cu piciorul
Exterior
Praguri inscriptionate cu "Mercedes-Benz"
Sistem evacuare cu terminatii cromate
Blocuri optice spate cu LED-uri
Priza de aer cu grilaj negru
Banda ornamentala pe usi neagra stralucitoare
Asistent iluminare
Oglinzi exterioare ajustabile electric si incalzite
Geamuri cu tenta verde
Sistem stergatoare parbriz cu senzor ploaie
Luneta incalzita, cu temporizator
Capota spate deblocabila din telecomanda
Lampa de ceata spate
Roti & sasie
Suspensie AGILITY CONTROL
Lumini de citit si spoturi de lumina pentru consola centrala in oglinda retrovizoare
Centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
Panou de instrumente cu trei afisaje si trei ceasuri analogice
Avertizare nivel lichid
Termometru temperatura exterioara
Iluminare interioara
Pedalier responsiv in caz de impact
Cotiera rabatabila pentru locurile fata
Turometru
Parasolare
Geamuri fata si spate actionate electric cu inchidere confort
Sistem separat de blocare pentru portbagaj (independent de inchiderea centralizata)
Compartiment depozitare intre scaunele spate
Computer de bord cu afisaj multifunctional
Indicator ''status'' centura spate
Climatizare automata (THERMATIC)
5 tetiere
Scaune fata reglabile electric
Sistem ISOFIX ancorare scaun copil in spate cu inele de prindere speciale
Pt lat:
4 jante aliaj usor 17"
A.B.S. + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta), aprindere automata a avariilor la deceleratie puternica
Aer conditionat cu reglare automata separata stanga/dreapta si senzor toxicitate
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale torace-bazin pentru locurile din fata, airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Bancheta spate cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3
Card deschidere/inchidere si demaraj "Maini libere"
Centuri fata cu reglare pe inaltime, cu dubla pretensionare si limitator de efort integrat
Centuri laterale spate in 3 puncte, si limitator de efort integrat si cu pretensionare, mai putin pentru centura centrala spate
Computer de bord si tablou de bord cu afisaj in limba engleza
Consola centrala fata cu spatiu de depozitare sub cotiera
Cotiera spate cu 2 spatii de depozitare pentru pahare
Deschidere automata a usilor si pedala frana retractabila in caz de soc
E.S.P (Control dinamic al traiectoriei) & ASR (Sistem anti-patinare)
Eleron spate in ton cu caroseria
Functia " Follow me home"
Geamuri electrice fata si spate cu sistem anti-prindere; geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat, C.A.R. (Inchiderea automata a usilor la demaraj)
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Ionizator & difuzor parfum (primele doua cartuse gratuite, arome Blue Ocean si Mango)
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria, electrice si degivrante, asferica pe partea soferului si cu semnalizatoare integrate
Oglinzi retrovizoare rabatabile electric
Pachet "Drumuri dificile"
Parasolare geamuri laterale spate si luneta
Plafoniera fata cu iluminare centrala, 2 spoturi de lectura si plafoniera spate cu iluminare centrala
Proiectoare de ceata
Radio CD si MP3 140W cu 6 difuzoare, si satelit de comanda la volan, Bluetooth
Scaune fata cu reglare manuala pe inaltime/longitudinal/inclinare si reglaj manual lombar pentru sofer
Senzor de lumina si de ploaie
Sistem de asistenta la parcare fata si spate
Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterale spate
Tapiterie mixta piele/textil de culoare gri carbon
Tempomat (dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza
Tetiere fata reglabile fata/spate si pe inaltime si 3 tetiere spate
Volan imbracat in piele, reglabil pe inaltime si in profunzime
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View Post
Si in gunoiul din tulcea au gropi, fara scuza ca ar avea si tramvai. Cu toatea astea loganurile si renaulurile cu PDG trec mai repede si mai comod peste gropi decat BMWurile cu efficient dynamics.
Ia-ti tractor, daca compari o masina prin prisma lipsurilor tipice tarilor din lumea a treia.
Vezi ca schimbi elemente de directie si suspensie de doua ori mai des, la Renault si Logan, comparativ cu clasa premium, in acelasi "gropi". Dar cu siguranta, exista undeva un prieten al unui prieten al vreunui var care a schimbat capatul de bara la 15.000km, la Audi si BMWLast edited by darksid3; 3 October 2013, 17:23.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
E diferenta de pret, evident, pt ca una este intr-un fel, alta in alt fel.
Eu n-am insistat sa le compar, pentru ca una e low-cost cu aere de premium, una chiar e premium.
C-classe-ul desi e o masina mai mica are mult mai multe dorati. Lat in standard are doar 4 airbaguri, cam ca loganul cu optiunea de inca 2
Nu mai zic de aspect si calitatea materialelor ce este la 20 de ani lumina de Renault.
De felul in care merge, schimba treptele si ruleaza iar nu mai zic, pt ca nu se poate compara Renault cu asa ceva.
Evident ca este mai scumpa, pt ca primesti mult mai mult in schimb.
Comment
-
Nu te supara, dar rahaturi gen "Centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
Panou de instrumente cu trei afisaje si trei ceasuri analogice
Avertizare nivel lichid
Termometru temperatura exterioara
Iluminare interioara
Pedalier responsiv in caz de impact
Cotiera rabatabila pentru locurile fata
Turometru
Parasolare
stop de ceata"
Nu sunt dotari, sunt chestii care le avea in mare si Dacia 1300.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
E ca si cum ai zice: "pai mai frate, dar la saorma cu de toate te saturi. Astia ce pana mea mananca doar gourmet, sunt nebuni?"
Cam asa si cu Renault vs Mercedes.
Pai nu te supara, dar nu citesti tot:
"ADAPTIVE BRAKE
Airbag-uri cortina (windowbag)
Airbaguri fata
Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager dreapta fata
Airbag pentru genunchi pentru sofer"
Comment
-
Eu nu le-am pus la numaratoare sa iasa multe, ci le-am pus ca utilizatorul sa le citeasca si sa traga concluzii singur. Eu mi-am facut deja o idee despre care masina e mai buna.
Un Mercedes am avut, un lat am testat.
N-am nimic cu nicio masina, pt ca nu vand si nici nu castig de pe urma unei idei. Ci doar am dat curs unei invitatii de a dialoga: "care-i mai buna".
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostE ca si cum ai zice: "pai mai frate, dar la saorma cu de toate te saturi. Astia ce pana mea mananca doar gourmet, sunt nebuni?"
Cam asa si cu Renault vs Mercedes.
Pai nu te supara, dar nu citesti tot:
"ADAPTIVE BRAKE
Airbag-uri cortina (windowbag)
Airbaguri fata
Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager dreapta fata
Airbag pentru genunchi pentru sofer"
Airbaguri se mai pun si pe Latitude, si tot iese mai ieftin. Vreo 2 metri cubi de spatiu ai in optional la C klasse? La renault sunt standard :P
In mod straniu, sunt si omanei care vor o masina mare cu dotari suficiente la un pret decent. Nemtii nu prea indeplinesc ultimul criteriu.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment