Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eh, latitude ala in standard are cam de toate (ionizator de aer si difuzor de parfum care au aparut abia pe generatia asta de S klasse :P). Optionale sunt pielea un sistem audio mai marfa decat ala de baza. La nemti (si la VW, nu doar la BMW si MB) primestio 4 roti in standard si ceva aer intre ele, restul costa.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • "Si in gunoiul din tulcea au gropi, fara scuza ca ar avea si tramvai. Cu toatea astea loganurile si renaulurile cu PDG trec mai repede si mai comod peste gropi decat BMWurile cu efficient dynamics." - la capitolul asta cel mai bun e loganul.
      Insa doar in calitatea de a trece calea ferata sta o masina?

      Echipament Standard Lat: ESP+6 airbag-uri;
      4 jante aluminiu 17”;
      Aer conditionat cu reglare automata;
      Card acces demaraj "maini libere";
      Ionizator&difuzor parfum;
      Geamuri si oglinzi electrice;
      Oglinzi rabatabile electric;
      Proiectoare de ceata;
      Radio CDMP3 Arkamys, Bluetooth;
      Senzor lumina si ploaie;
      Tapiterie mixta piele material textil;
      Sistem de asistenta la parcare fata si spate;
      Tempomat – limitator de viteza;
      Volan piele.
      Last edited by Cezar; 3 October 2013, 17:12. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Am zis acel Latitude vs un Mb c klasse nou standard si nu neaparat Mb si orice japoneza etc.Ideea era ca are dotari la care altii doar viseaza sau la preturi astronomice.Compara-l apoi cu acel Latitude
        si scuze dar la ce " dotari" vine c klasse standard si ce motor,e un fel de logan full + cateva nimicuri. Ca sa il iei cat de cat echipat si un motor pe masura platesti cu varf si indesat
        Last edited by Allyn_y; 3 October 2013, 17:22.

        Comment


        • Standard Mercedes C:
          Indicator interval revizii 'Assyst'
          Incuiere centralizata
          ADAPTIVE BRAKE
          Airbag-uri cortina (windowbag)
          Airbaguri fata
          Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager dreapta fata
          Airbag pentru genunchi pentru sofer
          Program Electronic de Stabilitate (ESP)
          Sistem avertizare pierdere presiune in roti
          Avertizare uzare placute de frana
          Sistem blocare portiere spate pentru evitarea deschiderii accidentale
          Imobilizator
          Triunghi de avertizare in capota portbagajului
          Asistent la franarea de urgenta (BAS)
          Lampa de ceata spate
          Sistem separat de blocare pentru portbagaj (independent de inchiderea centralizata)
          Lumini de frana adaptive
          Lumina ambientala/avertizare in capota portbagajului
          A treia lampa de frana, cu tenta inchisa
          Plasa pentru portbagaj
          Asistent iluminare
          Filtru particule diesel
          Functia ECO start-stop
          Ajustare raza de actiune faruri
          Frana de parcare actionata cu piciorul
          Exterior
          Praguri inscriptionate cu "Mercedes-Benz"
          Sistem evacuare cu terminatii cromate
          Blocuri optice spate cu LED-uri
          Priza de aer cu grilaj negru
          Banda ornamentala pe usi neagra stralucitoare
          Asistent iluminare
          Oglinzi exterioare ajustabile electric si incalzite
          Geamuri cu tenta verde
          Sistem stergatoare parbriz cu senzor ploaie
          Luneta incalzita, cu temporizator
          Capota spate deblocabila din telecomanda
          Lampa de ceata spate
          Roti & sasie
          Suspensie AGILITY CONTROL

          Lumini de citit si spoturi de lumina pentru consola centrala in oglinda retrovizoare
          Centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
          Panou de instrumente cu trei afisaje si trei ceasuri analogice
          Avertizare nivel lichid
          Termometru temperatura exterioara
          Iluminare interioara
          Pedalier responsiv in caz de impact
          Cotiera rabatabila pentru locurile fata
          Turometru
          Parasolare
          Geamuri fata si spate actionate electric cu inchidere confort
          Sistem separat de blocare pentru portbagaj (independent de inchiderea centralizata)
          Compartiment depozitare intre scaunele spate
          Computer de bord cu afisaj multifunctional
          Indicator ''status'' centura spate
          Climatizare automata (THERMATIC)
          5 tetiere
          Scaune fata reglabile electric
          Sistem ISOFIX ancorare scaun copil in spate cu inele de prindere speciale

          Pt lat:

          4 jante aliaj usor 17"
          A.B.S. + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta), aprindere automata a avariilor la deceleratie puternica
          Aer conditionat cu reglare automata separata stanga/dreapta si senzor toxicitate
          Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager)
          Airbag-uri laterale torace-bazin pentru locurile din fata, airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
          Bancheta spate cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3
          Card deschidere/inchidere si demaraj "Maini libere"
          Centuri fata cu reglare pe inaltime, cu dubla pretensionare si limitator de efort integrat
          Centuri laterale spate in 3 puncte, si limitator de efort integrat si cu pretensionare, mai putin pentru centura centrala spate
          Computer de bord si tablou de bord cu afisaj in limba engleza
          Consola centrala fata cu spatiu de depozitare sub cotiera
          Cotiera spate cu 2 spatii de depozitare pentru pahare
          Deschidere automata a usilor si pedala frana retractabila in caz de soc
          E.S.P (Control dinamic al traiectoriei) & ASR (Sistem anti-patinare)
          Eleron spate in ton cu caroseria
          Functia " Follow me home"
          Geamuri electrice fata si spate cu sistem anti-prindere; geamuri si parbriz cu tenta
          Imobilizator electronic codat, C.A.R. (Inchiderea automata a usilor la demaraj)
          Inchidere centralizata si demaraj cu card
          Ionizator & difuzor parfum (primele doua cartuse gratuite, arome Blue Ocean si Mango)
          Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria, electrice si degivrante, asferica pe partea soferului si cu semnalizatoare integrate
          Oglinzi retrovizoare rabatabile electric
          Pachet "Drumuri dificile"
          Parasolare geamuri laterale spate si luneta
          Plafoniera fata cu iluminare centrala, 2 spoturi de lectura si plafoniera spate cu iluminare centrala
          Proiectoare de ceata
          Radio CD si MP3 140W cu 6 difuzoare, si satelit de comanda la volan, Bluetooth
          Scaune fata cu reglare manuala pe inaltime/longitudinal/inclinare si reglaj manual lombar pentru sofer
          Senzor de lumina si de ploaie
          Sistem de asistenta la parcare fata si spate
          Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterale spate
          Tapiterie mixta piele/textil de culoare gri carbon
          Tempomat (dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza
          Tetiere fata reglabile fata/spate si pe inaltime si 3 tetiere spate
          Volan imbracat in piele, reglabil pe inaltime si in profunzime
          Last edited by Cezar; 3 October 2013, 17:16. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • da, latitude 2.0 diesel e 24800 si C klasse 2L CDI e 33400. Cam e diferenta de pret, unde doar scaunele ncalzite fac 400 de euro in plus fata de baza.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Deci...care are mai multe dotari? Cine sta mai bine la siguranta?
              Pretul se reflecta in orice: nu exista ieftin si bun!

              Comment


              • Originally posted by einstein1984 View Post



                Si in gunoiul din tulcea au gropi, fara scuza ca ar avea si tramvai. Cu toatea astea loganurile si renaulurile cu PDG trec mai repede si mai comod peste gropi decat BMWurile cu efficient dynamics.

                Ia-ti tractor, daca compari o masina prin prisma lipsurilor tipice tarilor din lumea a treia.

                Vezi ca schimbi elemente de directie si suspensie de doua ori mai des, la Renault si Logan, comparativ cu clasa premium, in acelasi "gropi". Dar cu siguranta, exista undeva un prieten al unui prieten al vreunui var care a schimbat capatul de bara la 15.000km, la Audi si BMW
                Last edited by darksid3; 3 October 2013, 17:23.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • E diferenta de pret, evident, pt ca una este intr-un fel, alta in alt fel.
                  Eu n-am insistat sa le compar, pentru ca una e low-cost cu aere de premium, una chiar e premium.
                  C-classe-ul desi e o masina mai mica are mult mai multe dorati. Lat in standard are doar 4 airbaguri, cam ca loganul cu optiunea de inca 2
                  Nu mai zic de aspect si calitatea materialelor ce este la 20 de ani lumina de Renault.
                  De felul in care merge, schimba treptele si ruleaza iar nu mai zic, pt ca nu se poate compara Renault cu asa ceva.

                  Evident ca este mai scumpa, pt ca primesti mult mai mult in schimb.

                  Comment


                  • Nu te supara, dar rahaturi gen "Centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
                    Panou de instrumente cu trei afisaje si trei ceasuri analogice
                    Avertizare nivel lichid
                    Termometru temperatura exterioara
                    Iluminare interioara
                    Pedalier responsiv in caz de impact
                    Cotiera rabatabila pentru locurile fata
                    Turometru
                    Parasolare
                    stop de ceata"
                    Nu sunt dotari, sunt chestii care le avea in mare si Dacia 1300.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • E ca si cum ai zice: "pai mai frate, dar la saorma cu de toate te saturi. Astia ce pana mea mananca doar gourmet, sunt nebuni?"
                      Cam asa si cu Renault vs Mercedes.

                      Pai nu te supara, dar nu citesti tot:
                      "ADAPTIVE BRAKE
                      Airbag-uri cortina (windowbag)
                      Airbaguri fata
                      Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager dreapta fata
                      Airbag pentru genunchi pentru sofer"
                      Last edited by Cezar; 3 October 2013, 17:23. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • [QUOTE=darksid3;1518244]Ia-ti tractor, daca compari o masina prin prisma lipsurilor tipice tarilor din lumea a treia.

                        [QUOTE]

                        Am deja Logan, dar e pe benzina, merci.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Eu nu le-am pus la numaratoare sa iasa multe, ci le-am pus ca utilizatorul sa le citeasca si sa traga concluzii singur. Eu mi-am facut deja o idee despre care masina e mai buna.
                          Un Mercedes am avut, un lat am testat.
                          N-am nimic cu nicio masina, pt ca nu vand si nici nu castig de pe urma unei idei. Ci doar am dat curs unei invitatii de a dialoga: "care-i mai buna".

                          Comment


                          • Ideea e simpla: Merita sa dai aproape 19.000 euro pe un Renault, chiar si 2013, comparand cu ce masini mai exista ca variante, in aceeasi gama de pret? Cu siguranta NU!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              E ca si cum ai zice: "pai mai frate, dar la saorma cu de toate te saturi. Astia ce pana mea mananca doar gourmet, sunt nebuni?"
                              Cam asa si cu Renault vs Mercedes.

                              Pai nu te supara, dar nu citesti tot:
                              "ADAPTIVE BRAKE
                              Airbag-uri cortina (windowbag)
                              Airbaguri fata
                              Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager dreapta fata
                              Airbag pentru genunchi pentru sofer"
                              Ce e adaptive brake? BAS poate?
                              Airbaguri se mai pun si pe Latitude, si tot iese mai ieftin. Vreo 2 metri cubi de spatiu ai in optional la C klasse? La renault sunt standard :P
                              In mod straniu, sunt si omanei care vor o masina mare cu dotari suficiente la un pret decent. Nemtii nu prea indeplinesc ultimul criteriu.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Mai pe scurt, ce are Mercedesul si nu are Renault:
                                - suspensie
                                - siguranta
                                - performante motor
                                Ce are Mercedesul si are si Renault:
                                - probleme la motor (doar ca la Mercedes le rezolva si nu le baga sub pres).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google