If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu as merge pe Golf 4 , la Astra sunt probleme de natura electrica si altele. Ar mai fi o varianta si Ford Focus Break din aceeasi ani (00-03) si se gasesc pe la 2500 de euro.
La Astra daca vrei sa deschizi geamul iti pornesc stergatoarele , daca vrei sa pornesti dezaburirea la luneta , iti porneste aeroterma ....Daca intelegi unde bat .
De unde ai scos asta? Opel Astra G este foarte fiabil si l-as lua cu ochii închiși in detrimentul unui golf. Golf merg si ma joc la Tiriac...iar Focus 1, cat e el de fiabil si stabil/manevrabil (superior golf 4 datorita suspensiei spate independente) imi pare teribil de urat!
Toate 3 au dovedit in timp ca sunt fiabile, atat diesel cat si benzina. Mai stiu ca opel este foarte ieftin la întreținut...de restul nu știu!
Am pe cineva in familie cu Astra G si astea sunt simptomele . De Craciun este perfecta masina , cand pui contactul si se aprinde bordul , zici ca a venit Mos Craciun si te cuprinde un sentiment de fericire...
JohnQ reorienteaza-te . Nu gasesti ceva nemtesc sau japonez in bani aia ? Eu daca as avea bugetul ala mi-as lua o Honda Accord /Mazda 6 .
Cromatic gasesti la 2500 fara taxa platita , taxa este infima' la 1.6 este 200 de euro (sau 170) . Am pe cineva cu berlina si atat a platit , 2001 1.6 105cp parca .
Si eu am pe cineva in familie cu un 1.4 luat de nou in 2006. In afara de ulei si filtre nu a făcut nimic la ea. Am avut si eu de la firma un 1.7, birjarit. Mergea de o gaseau dracii. La fel si ale colegilor, erau 7 bucăți din 2008. Sunt masini mai bune decat Logan, Clio, Megane 2, etc
Masina care arata mai bina decat functioneaza.
Nu stiu de ce, dar spre deosebire de alte Peugeot-uri diesel, asta chiar nu e reusita. Stiu masina care a stat mai mult in service, cumparata de noua, incat proprietarul disperat a dat-o la schimb pe un Megane dci, care stim si ala cat e de fiabil, dar oricum, e peste 407-le ala.
la ce m-am gandit?
1. VW GOLF 4 Variant dupa 2000 - importat recent, taxa mediu ~200euro
2. Opel Astra Caravan dupa 2000 - tot pe acolo ajung la pret ca GOLF-ul, dar eu zic ca Golful este net superior...
http://www.autovit.ro/volvo-v40-C30746293.html un model peste cele enumerate de tine... Probabil pe alte site-uri se gasesc mai multe... Dar dintre cele 2 Astra e mai buna, sunt fiabile si nu au atata electronica in ele sa se defecteze, cum zic unii... Povesti din popor...
Am gasit sa cumpar un Logan Ambition 1.6 MPI 2008, 45.000 km, vopsea originala, cateva defecte inevitabile pentru bucuresti (tabla infundata, zgarieturi, vopsea putin sarita).
Se cumpara direct de la proprietar.
Se cumpara cu un set de anvelope de iarna (aproape noi, dar nu un brand de top). Cele de vara sunt cele cu care a venit, insa sunt imbatranite si nu le-as mai pune un sezon. Rezerva nefolosita.
Distributia nu este facuta (100 Euro).
Sunt nedumerit ca la acest rulaj nu este facuta distributia dar este schimbat TOT pe fata - discuri, placute, capete de bara, bielete si ce mai e consumabil pe acolo. Nu inteleg de ce ... la o masina de 45.000 km.
Per total merge bine, poate o sa mai dau o tura maine sa analizez la trecerile peste denivelari.
Am eu un prieten care vinde un Logan 1.4 din 2008 cu 17000 km reali si distributie schimbata acum 2 sapt! cam tot in jur de 3900 vrea sa o dea! am inchis paranteza!
Omul a zis ca a plecat in vara in concediu in Bulgaria si a dus-o la service sa ii schimbe tot ce e necesar, e aberant ca are schimbate inclusiv discurile de frana (nu am verificat ca era seara), capete de bara, etc.
Ca aspect masina pare de 45.000 km (uzura la interior), ma mai duc maine o data sa vad ce e cu ea, pe lumina, o sa ies cu ea la un drum de 20-30 km.
Raspunde la acceleratie OK, trage mai bine decat cea de 1.4 clar, o posibila problema e la frane, avand placutele si discurile schimbate de 4000 km totusi trebuia sa se rodeze zic eu... Frana nu raspunde la o calcare usoara, adica nu incetineste progresiv la calcare, dar daca bagi piciorul brusc in ea te da in nas.
Mai are o pierdere de ulei pe la furtunul de evacuare a gazelor, care este varza la prinderea in motor, probabil arunca vapori pe acolo.
Nu pare o masina batjocorita, totusi, ce ma sfatuti sa mai verific la ea?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment