Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pretul de achizitie este mare si nu are dotari nici pe variantele full pe care le poti avea pe un Focus mai ieftin. Fiecare alege ce-i place, nu asta e problema! Eu doar imi spun parerea!

    Cine spune ca este pentru oameni in varsta?! Sincer, esti PRIMUL si SINGURUL care afirma asta si are probleme in a intelege la ce ma refer cand spun ca este mai tineresc. Pentru ca nu iti pare tie tineresc, nu inseamna neaparat ca asa si este. Mergi cu o octavia, cu un golf si apoi cu un focus. Incearca motorizari "adevarate" si nu 1.4 sau 1.6 benzina/diesel si un drum virajat. Apoi discutam, sigur vei intelege la ce ma refer. Berlina de la Focus (asa cum am si eu), intr-adevar, este o masina mai serioasa care atrage nu doar pustani, daca ne referim doar la aspect, cum cred ca asta faci tu, dar FOCUS nu inseamna neaparat masina mea. Sunt multe alte variante de motorizari si caroserie.

    p.s. sunt milioane de oameni care compara cele doua masini, fiind normal, ele sunt cele mai reprezentative din clasa compacta.
    Last edited by PCH; 9 October 2013, 10:48.

    Comment


    • Acum ce facem, introducem in discutie Focusul RS?
      Nu uita ca si eu am Focus, fix ca al tau, doar ca e cocosat.

      Comment


      • Vezi ca nu stii gama de motoare?! Sunt si cu 115, 125, 133, 136, 145, 160, cai putere..nu neaparat st. Diferit intre masina ta si un st este doar motorul

        Nu vrei sa facem schimb?
        Last edited by PCH; 9 October 2013, 10:54.

        Comment


        • Hai nu-mi spune ca un 1.8 diesel e vreo scula...

          Sau noi vorbim despre Focusul nou, cu motorizarile noi, desi noi avem focus vechi?
          Si vrei sa trag concluzii despre cat de tineresc este vechiul ford, uitandu-ma la noul ford?
          Eu despre Fordul pe care il am in posesie vorbesc, asta ca nu ma apuc sa vorbesc din reviste si ce au spus altii despre noul focus.
          Last edited by Cezar; 9 October 2013, 10:54. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Eu nu vorbesc de nici unul. Colegul de pe pagina anterioara spunea ca este golf 5 referinta. Eu nu am facut decat sa completez si sa fiu de acord cu ce a spus Costi-bc:
            "eu nu inteleg ce vedeti la golfu 5 de 5000 si ceva de euro. poate doar semnul de vw sa va placa ...
            e sub concurenta directa la toate capitolele , arata oribil (parere personala) si are cel mai mare pret (din aceasta clasa)".

            Atat, nu am voie sa fiu de acord cu el pentru simplul fapt ca am Focus? (luat dupa ce am citit 5 luni pareri despre diferite masini si ajuns la concluzia ca este ce trebuie) Mie sincer imi place si Opel Astra, pasiune am doar pentru anumite modele BMW. Grupul VAG este exclus din optiunile mele atunci cand vine vorba sa-mi iau masina!
            Last edited by PCH; 9 October 2013, 11:00.

            Comment


            • Faptul ca VAG are un pret mai mare e un fapt castigat in timp, nu doar pentru ca sunt romanii mari amatori. Si in Danemarca VAG are preturi mai mari.
              O fi vreun si motiv obiectiv, ca nu totul se bazeaza pe subiectivism, nu?
              VAG nu produce masini pentru cocalari. Iar in Danemarca oamenii isi cumpara masina ce si-o doresc, ca bani exista, nu trag matza de coada.

              Comment


              • Marketing....

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                Comment


                • Marketingul exista in promovarea oricarei masini, nu doar la VAG.

                  VAG a facut masini foarte bune din gama de pret mediu pana prin 2000, masini bune face si acum.

                  Eu stiu ca pe acest forum exista un curent de denigrare al VAG si de ridicare in slavi a altor marci inrudite cu Logan, dar obiectiv privind, Golf e sinonim cu o devalorizare mai mica decat a altor modele. Si nu e marketing, ci urmare a exploatarii a zeci de milioane de Golfuri vandute.

                  Comment


                  • Fiabilitatea Golfului a cam devenit istorie, de la Mk V, incoace. Pe cand, cea a Focusului, nu.
                    Si pana la urma mie mi se pare foarte misto, ca o masina teoretic mai slaba din multe puncte de vedere, dar totusi de valoare apropiata Golfului, sa aiba un pret sensibil mai mic.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • Fiabilitatea Golfului a cam devenit istorie, de la Mk V, incoace.
                      Pana la Golf 5 erau foarte bune, acum sunt bune.
                      VAG a facut masini foarte bune din gama de pret mediu pana prin 2000, masini bune face si acum.
                      Si probleme au fost cu motoarele tsi si cu 2.0 tdi, probleme acum rezolvate.

                      Eu n-am comentat de Focus, ci doar de VAG in general, mi-am zis parerea de ce e vazut asa de sus: pentru ca au fost buni dom'le, ce o tot dam dupa visin. Golf 3 e masina fara moarte. Si inca sunt buni.

                      Personal, imi place Focusul 2 sedane iar la Focus 3 cam toate variantele. Mai ales Focus ST. A fost un test pe o superspeciala la Raliul Iasului cu un ST si va spun ca masina a scos un timp apropiat de cele ale primilor clasati.
                      Last edited by mr.K; 9 October 2013, 11:25.

                      Comment


                      • Devalorizare mai mica la Golf? Te referi la unul luat de nou? Nu cred....toate se devalorizeaza fix la fel.

                        mrk si restul, nu a spus nimeni ca VW, in speta GOLF nu ar fii o masina foarte buna. O stie toata lumea, in clasa compacta Golf si Focus sunt la bataie

                        Ca aspect, eu prefer hatch oricand berlinei, cand vine vorba de Focus.
                        Last edited by PCH; 9 October 2013, 11:26.

                        Comment


                        • Deja totul s-a transformat in ''ceva versus ceva'', nu mai bine revenim la subiectul thread-ului?
                          sigpic

                          Comment


                          • E Cafenea, si vorbim despre masini, asa ca e ok, zic eu.

                            Ford Focus a fost cel mai bine vandut automobil din lume in 2012, cu un total de peste un milion de unitati comercializate la nivel global sub acest nume, a anuntat Ford, citand date ale firmei de cercetare Polk.
                            Asta zice ceva, nu? Focusul nou place.

                            Pe de alta parte:

                            Volkswagen a anunţat oficial că uzina proprie din Wolfsburg a produs exemplarul Golf cu numărul 30 de milioane.
                            Ford se poate apropia cu Escort, de aceste performante. Dar VAG mai are si Beetle.
                            Last edited by mr.K; 9 October 2013, 11:47.

                            Comment


                            • Volkswagen e net superior Ford din multe puncte de vedere! de la fiabilitate la calitatea materialelor! miloanele de exemplare vandute stau marturie! in rest hibe au toate masinile!
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Pe anul acesta, pana in August, Golf este lider de vanzari masini noi in Europa, pe doi, culmea, FORD FIESTRA, si pe 3 noul Clio! In top 10 nu vad Logan sau Duster :|, Focus este al 7-lea, noul bmw seria 3 este pe 10, Qasqai fiind pe 8, iar Astra J pe 9.


                                Care sunt punctele alea de vedere? Exemple! Net superior...doar la pret, ca in rest...
                                Last edited by PCH; 9 October 2013, 11:55.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google