Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De acord cu intretinerea dar nu sunt de acord cu defectele de fabricatie nerecunoscute de producator care-ti fac viata un calvar - "da-l in masa, il aburim cum putem 2 ani cat e garantia si dupa aia sa scoata banu daca vrea masina" DACA TE RESPECTI ca producator NU PROCEDA ASA... La 1,2 TSI prima generatie montat pe Skoda nici in ziua de azi fabrica nu recunoaste ca acel motor are o problema de proiectare la_lantul de distributie si mai sunt si altele dar n-are rost sa intram in detalii.

    Comment


    • Originally posted by darksid3 View Post
      Dragilor, cine isi ia bmw se presupune ca are bani sa-l intretina. Si daca iei o Octavia, doar ca exemplu, nu inseamna ca ai bani de întreținerea ei si nu ai de un bmw similar in clasa. Diferențele nu-s asa mari. Daca nu-ti permiti intretinerea bmw-ului, nu-ti permiti nici Octavia.
      Oricum, cele doua nu pot fi comparate.
      Intretinerea nu inseamna defecte de fabricatie... Intra pe forumul marca si ai sa vezi . Nu ca Octavia ar fi usa de biserica si o putem compara cu "ALLMIGHTY BIEMDABALU" , dar iar e relativa treaba ....
      Ce producator de masini din ziua de azi mai face masini , si nu au defecte de fabricatie ?

      Comment


      • @ PCH, crede-ma ca si eu gandeam la fel ca tine. Ma amuzau romanii care ridicau in slavi masinile din VAG si credeam ca testele din reviste sunt "subventionate" de VW. Totul s-a naruit dupa munca in service. Acolo mi-am luat o "palma" de la realitate, am avut ocazia sa interactionez cu foarte multe masini, de tot felul, prilej cu care perceptia mea asupra "multimii auto" s-a intors la 180 de grade. Daca inainte imi placea Renault si nu agream Volkswagen (si rudele lui), acum e invers. Si asta nu e decat un exemplu.

        E drept ca fiecare paduri are uscaturile ei, si aici pot da exemple de probleme la: Golf 4 cu 1.4 (electrica), Golf 5 cu 2.0TDI si DSG (volanta) sau Audi A4 B7 sau Passat 2.0TDI (injectoare). Cu toate astea, sunt masini facute sa reziste, cu toata constrangerea economica de care se loveste fiecare producator in parte.

        P.S. La faza cu acelasi sasiu pe Focus 1.4 si Focus ST, permite-mi sa ma tavalesc de ras. Fraieri sunt aia care isi cumpara ST, cand isi pot cumpara cel mai ieftin Focus si pot schimba motorul cu unul de pe un ST avariat.

        Comment


        • Originally posted by Cromatic View Post
          De acord cu intretinerea dar nu sunt de acord cu defectele de fabricatie nerecunoscute de producator care-ti fac viata un calvar - "da-l in masa, il aburim cum putem 2 ani cat e garantia si dupa aia sa scoata banu daca vrea masina" DACA TE RESPECTI ca producator NU PROCEDA ASA... La 1,2 TSI prima generatie montat pe Skoda nici in ziua de azi fabrica nu recunoaste ca acel motor are o problema de proiectare la_lantul de distributie si mai sunt si altele dar n-are rost sa intram in detalii.
          Bmw a schimbat motoarele pe garantie, cand a fost cazul de zgomot lanț sau lanț rupt. Acum, ca dealerii romani sunt penali, e alta poveste.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Nou vs SH, skoda vs BMW.... opel vs renault. Inevitabile discutii, nu?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • http://www.autovit.ro/bmw-630-C30748818.html au inima
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • cat e impozitul su unde-l parchez in bucuresti ? dau ture ?
                seria 3 e exact ce trebuie. mai ales un diesel, daca tot ne-am pus pe bmw.
                dar sincer, daca mi-as lua, as lua un xdrive. ca sa nu-mi plece de cur cand iau o curba mai cu viteza.

                Comment


                • Xdrive pe seria 3, la motoare de 3 litri pe 2.0 nu exista.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • nasol. s-a mai dus o masina...
                    ma reorientez pe porsche
                    poate pot da loganul la schimb cu scrumiera, ca sa nu mai dau si pe aia bani.

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      cat e impozitul su unde-l parchez in bucuresti ? dau ture ?
                      seria 3 e exact ce trebuie. mai ales un diesel, daca tot ne-am pus pe bmw.
                      dar sincer, daca mi-as lua, as lua un xdrive. ca sa nu-mi plece de cur cand iau o curba mai cu viteza.
                      Si eu sunt fan BMW dar seria 3 vezi peste tot! Mai ceva ca Logan (sau le vad eu pentru ca imi fug ochii dupa dansele) Un 6 este altceva, e GRAV!

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        a mea are una din asta dar e visinie. ne gandeam s-o vindem. dar ce sa mai iei pe ea ?! masina de femeie din 2006 cu 38.000 km reali.
                        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                        masina costa vreo 4500 acum, vad. a fost 14000.
                        la reprezentanta s-a facut revizia (filtre + ulei) si schimb placute, acum 2 ani.
                        total 1.180 de lei. asta ca tot veni vorba de intretinere "asemanatoare". ")
                        cu 1.000 am schimbat distributia la dacoserv anul asta (fara pompa de apa).
                        Are taxa platita?
                        Daca da, am un amic ce isi doreste o masina. Este dispus sa ofere un maxim de 3800 euro cu taxa platita.
                        Daca esti interesat, venim sa o vedem zilele astea.

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Xdrive pe seria 3, la motoare de 3 litri pe 2.0 nu exista.
                          Este si 2.0 , cel in cauza n47 (177/184cp) cu xdrive.
                          La 3200 a platit cineva 4900 parca , deci conteaza cei 200cmc in plus ) , la 3.0 era undeva la jumate...
                          Legat de zornait distributie pe garantie la BMW , la noi da ... Asa face toate domne , mergi linistit ....
                          Oricum am inteles ca la motoarele dupa 2011 cica nu ar mai fi problema asta (alea 2007-2010 cica ) , si mai amuzant faptul ca , kitul de reparatie contine aceleasi piese care sunt pe masina , drept urmare dupa alti km apare zgomotul si iar alt kit , si tot asa .
                          Ontopic'
                          Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
                          Last edited by Nimeni; 9 October 2013, 19:13.

                          Comment


                          • Seria 3 cu xDrive e de la 330 in sus, adică motoare de 3l.
                            2 l cu xdrive, pe x1 si x3
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by darksid3 View Post
                              Seria 3 cu xDrive e de la 330 in sus, adică motoare de 3l.
                              2 l cu xdrive, pe x1 si x3
                              http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90))

                              Comment


                              • @Dark: Este si pe seria 3
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google