De acord cu intretinerea dar nu sunt de acord cu defectele de fabricatie nerecunoscute de producator care-ti fac viata un calvar - "da-l in masa, il aburim cum putem 2 ani cat e garantia si dupa aia sa scoata banu daca vrea masina" DACA TE RESPECTI ca producator NU PROCEDA ASA... La 1,2 TSI prima generatie montat pe Skoda nici in ziua de azi fabrica nu recunoaste ca acel motor are o problema de proiectare la_lantul de distributie si mai sunt si altele dar n-are rost sa intram in detalii.
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View PostDragilor, cine isi ia bmw se presupune ca are bani sa-l intretina. Si daca iei o Octavia, doar ca exemplu, nu inseamna ca ai bani de întreținerea ei si nu ai de un bmw similar in clasa. Diferențele nu-s asa mari. Daca nu-ti permiti intretinerea bmw-ului, nu-ti permiti nici Octavia.
Oricum, cele doua nu pot fi comparate.
Ce producator de masini din ziua de azi mai face masini , si nu au defecte de fabricatie ?
Comment
-
@ PCH, crede-ma ca si eu gandeam la fel ca tine. Ma amuzau romanii care ridicau in slavi masinile din VAG si credeam ca testele din reviste sunt "subventionate" de VW. Totul s-a naruit dupa munca in service. Acolo mi-am luat o "palma" de la realitate, am avut ocazia sa interactionez cu foarte multe masini, de tot felul, prilej cu care perceptia mea asupra "multimii auto" s-a intors la 180 de grade. Daca inainte imi placea Renault si nu agream Volkswagen (si rudele lui), acum e invers. Si asta nu e decat un exemplu.
E drept ca fiecare paduri are uscaturile ei, si aici pot da exemple de probleme la: Golf 4 cu 1.4 (electrica), Golf 5 cu 2.0TDI si DSG (volanta) sau Audi A4 B7 sau Passat 2.0TDI (injectoare). Cu toate astea, sunt masini facute sa reziste, cu toata constrangerea economica de care se loveste fiecare producator in parte.
P.S. La faza cu acelasi sasiu pe Focus 1.4 si Focus ST, permite-mi sa ma tavalesc de ras. Fraieri sunt aia care isi cumpara ST, cand isi pot cumpara cel mai ieftin Focus si pot schimba motorul cu unul de pe un ST avariat.
Comment
-
Originally posted by Cromatic View PostDe acord cu intretinerea dar nu sunt de acord cu defectele de fabricatie nerecunoscute de producator care-ti fac viata un calvar - "da-l in masa, il aburim cum putem 2 ani cat e garantia si dupa aia sa scoata banu daca vrea masina" DACA TE RESPECTI ca producator NU PROCEDA ASA... La 1,2 TSI prima generatie montat pe Skoda nici in ziua de azi fabrica nu recunoaste ca acel motor are o problema de proiectare la_lantul de distributie si mai sunt si altele dar n-are rost sa intram in detalii.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
cat e impozitul su unde-l parchez in bucuresti ? dau ture ?
seria 3 e exact ce trebuie. mai ales un diesel, daca tot ne-am pus pe bmw.
dar sincer, daca mi-as lua, as lua un xdrive. ca sa nu-mi plece de cur cand iau o curba mai cu viteza.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postcat e impozitul su unde-l parchez in bucuresti ? dau ture ?
seria 3 e exact ce trebuie. mai ales un diesel, daca tot ne-am pus pe bmw.
dar sincer, daca mi-as lua, as lua un xdrive. ca sa nu-mi plece de cur cand iau o curba mai cu viteza.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Posta mea are una din asta dar e visinie. ne gandeam s-o vindem. dar ce sa mai iei pe ea ?! masina de femeie din 2006 cu 38.000 km reali.
Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
masina costa vreo 4500 acum, vad. a fost 14000.
la reprezentanta s-a facut revizia (filtre + ulei) si schimb placute, acum 2 ani.
total 1.180 de lei. asta ca tot veni vorba de intretinere "asemanatoare". ")
cu 1.000 am schimbat distributia la dacoserv anul asta (fara pompa de apa).
Daca da, am un amic ce isi doreste o masina. Este dispus sa ofere un maxim de 3800 euro cu taxa platita.
Daca esti interesat, venim sa o vedem zilele astea.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostXdrive pe seria 3, la motoare de 3 litri pe 2.0 nu exista.
La 3200 a platit cineva 4900 parca , deci conteaza cei 200cmc in plus ) , la 3.0 era undeva la jumate...
Legat de zornait distributie pe garantie la BMW , la noi da ... Asa face toate domne , mergi linistit ....
Oricum am inteles ca la motoarele dupa 2011 cica nu ar mai fi problema asta (alea 2007-2010 cica ) , si mai amuzant faptul ca , kitul de reparatie contine aceleasi piese care sunt pe masina , drept urmare dupa alti km apare zgomotul si iar alt kit , si tot asa .
Ontopic'
Last edited by Nimeni; 9 October 2013, 19:13.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostSeria 3 cu xDrive e de la 330 in sus, adică motoare de 3l.
2 l cu xdrive, pe x1 si x3
Comment
-
Comment