If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce carburator bre ? Mie, 6 l, in Bucuresti, imi lua 17-18 in timp ce 2.0 TFSI-ul lua 16 la nici jumate din putere . Motoarele mari sunt mult mai fiabile. Problema e cu taxele de rahat (impozit, RCA)
Meganul are destule probleme cat sa te indrepti spre altceva, eventual C4. Oricum, intre 5000-8000 euro nu prea ai multe alternative viabile, SH. La un 10-12.000 gasesti masini bune.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Asta de 2.0 T consuma cat un 3.0, la acelasi regim de condus. Daca merg decent cu masina in oras imi ia 13. Daca o calc pe coada, imi ia 20. Daca merg normal, pe alocuri cu accelerari brutale, imi ia 15. Din ce-am vazut, 4.0 V8, nu-i prea departe de consumul asta, doar ca are resurse bune de putere. Evident, excluzand jeep-ul ala care are doar 190 de ponei. INsa, hai sa vedem partea buna a lucrurilor: cred ca merge si cu gaz lampant
Ce carburator bre ? Mie, 6 l, in Bucuresti, imi lua 17-18 in timp ce 2.0 TFSI-ul lua 16 la nici jumate din putere . Motoarele mari sunt mult mai fiabile. Problema e cu taxele de rahat (impozit, RCA)
Meganul are destule probleme cat sa te indrepti spre altceva, eventual C4. Oricum, intre 5000-8000 euro nu prea ai multe alternative viabile, SH. La un 10-12.000 gasesti masini bune.
iar incepem cu fiabilitatea mitoarelor mari?! am tot dezbatut astea pe topicul cu caii putere. cat despre carburator, ca te vad amuzat doar n-o sa-mi spui ca wrangler-ul ala de 4 litri e pe injectie?!
Asta de 2.0 T consuma cat un 3.0, la acelasi regim de condus. Daca merg decent cu masina in oras imi ia 13. Daca o calc pe coada, imi ia 20. Daca merg normal, pe alocuri cu accelerari brutale, imi ia 15. Din ce-am vazut, 4.0 V8, nu-i prea departe de consumul asta, doar ca are resurse bune de putere. Evident, excluzand jeep-ul ala care are doar 190 de ponei. INsa, hai sa vedem partea buna a lucrurilor: cred ca merge si cu gaz lampant
ce inseamna "nu-i prea departe"?! ca daca e vba de o diferenta de 5 litri la 100 km, mi se pare destul de departe .
Last edited by B997NDL; 21 January 2012, 15:59.
Reason: Automerged Doublepost
Bre cosmine, cine isi ia logan de 1.2 e clar ca are un buget limitat atat pt masina cat si pt intretinerea ei.
Ce se face respectivul cand ii vine revizia si trebuie sa scoata din buzunar de 3 ori mai mult? Ce te faci cand vor incepe sa mai cada diverse, ca doar na, e masina de 8 ani, mai schimbi si tu un cap de bara, un pivot, un amortizor, ca doar nu-i noua.
Cine are putini bani, isi ia masina noua.
Cine isi doreste mai mult si n-are bani de una noua premium, isi ia SH (cazul meu).
Si cine are bani cu lopata, isi ia noua, ca n-are chef si timp sa caute SH
Si la Logan mai schimbi un cap de bara si te costa cat te costa daca te duci la service.Ideea este ca in aceeasi bani poti cumpara ceva cu mult mai multe dotari dar SH.Decat un Logan care dupa 4-5 ani apare rugina prefer un sh dar alta marca.(a fost chiar cazul meu cu Loganul si nu m-am mai uitat ca are doar 30mii km si l-am vadut )
Da intradevar supeb Mustangu plud ca are schimbator de viteze manual.
Oare kilometrajul ala arata ca are 19 800 de mile sau a calculat el milele in km???
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment