If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De 2013 gasesti fara probleme la acest rulaj !Nu ai cum sa gasesti 2013 la 500.000 km.Discutam de masini ce au cativa ani vechime !
Insa dai pe rabla 12.000 euro,170 euro pe numere 30 zile (sau 80 pe alea de 5 zile,daca risti sa vii cu ele pe la maghiari),400 euro pe carburant,mancare ,minim 20 euro pe un pat infect cu risc de raie,sau 80-90 de euro la un hotel mai rasarit si cam astea sunt cheltuielile !
Pe ce criteriu crezi ca iti vinde neamtul dupa un an o masina ce a costat 30-35.000 euro cu 12.000 si doar 100.000 km ? Bogatia suprema prezenta doar in Germania ?Oare neamtul nu se uita la bani ? Doar 60% din nemti stau in chirie nu detin proprietati !
Dotarile erau de 2013 nu masina. Ea trebuie sa aiba 2 hai 3 ani (2011-2010).
Iar TVA-ul nu trebuie platit in Germania daca cumpara masina o firma. ;)
@Costi-bc:Ti-am pus o "capcana":
Pentru a cumpara o masina din UE pe firma trebuie sa te inregistrezi la ANAF in registrul operatorilor intracomunitari.
Statul german isi va recupera TVA-ul odata si odata,nu poti sa tragi teapa !Nu se pierde TVA-ul brusc !
In momentul in care o va vinde in RO ce va face ?
Am firma,am activat in registrul operatorilor intracomunitari si nu este chiar asa de simplu cum pare!
Asa toti ar face o firma,se declara platitori de tva la infiintare aduc masini cu nemilutita fara TVA,dar buba se sparge repede.Multi au pus-o cu practicile astea !
@madhorsefuzzy-Dotari de 2013 pe masina de 2010 ? Fa-ma sa inteleg.Sunt tare prost !
O vinde cu factura peste 2_3 ani si ia alta. Inainte a avut jetta1.9 tdi , inainte de asta a4 1.9 tdi. Toate luate asa. Jetta a dat-o cu 2000 € pe factura aici in tara evident , la persoana fizica , cu alt pret.
Firma o are demult.
Da. Chiar si mai ieftina. Un prieten si-a luat octavia 2 din 2010 , 1.6 tdi , 127.000 km absolut reali cu 8500 fara tva din germania. Fara xenon din fabrica , cu 2 randuri de jante si cauciucuri.
A fost personal si l-a costa 600€ absolut tot.
Costica de unde garantia ca are km reali? mai rar asa ceva...eu am indoieli viziavi de cei 127k km...in ce an a luat masina? ca daca a luat`o anu asta...kilometrii aia cam bat la ochi...in Germania se ruleaza nu gluma! doar sa fi avut noroc si sa fi prins o masina mai putin rulata...insa pe asa ceva se cer bani frumosi... 12-14000+ de gogonele... o miscare buna e sa prinzi o masina in garantie...cum sunt acum de 4 ani!
In iulie anul asta a luat-o . Chiar a avut de unde alege. Era 10.000 cu tva parca. In afara de carte service v-am spus cum se prezinta masina. A negociat "la sange" si i-au dat doar numere rosii moka.
Cu celelalte nu a avut absolut nici o problema in afara de consumabile. Si a facut peste 100.000 km cu fiecare in 2_3 ani. N-o sa-si ia masina noua niciodata.
Si nici eu.
@madhorsefuzzy-Dotari de 2013 pe masina de 2010 ? Fa-ma sa inteleg.Sunt tare prost !
Adica sa fi fost cumparata in 2010 cu ceva dotari extra pentru anul 2010 dar oarecum devenite uzuale in 2013. Exprimare ambigua din partea mea. ;)
Important e ca se pot gasi masini bune si dotate in 12000EUR cu 100.000-120.000Km din 2010-2011 din clasa Mondeo, C5, Laguna, mai putin Passat care sare mai sus ca bani.
Acum daca te arunci la un BMW seria 3 sau un Audi A4 la banii astia risti sa-ti iei teapa, ori la km ori cu restul masinii. Tentatia e mare sa-ti iei una din cele 2 la aceeiasi bani cu un Mondeo, dar evident ca iti iei teapa. Totul depinde la ce te arunci si cum judeci.
Costica stiu ce spun...urmaresc de vreo 2 luni piata de afara!
uite si un exemplu ...ma rog are 20.000km in plus fata de ce am zis eu...dar la o cautare mai atenta gasesti si mai bine ...2012 la 30.000km si in garantie!
Citesc deseori ca o masina parcurge in Germania ~80k pe an.
Daca nu e taxi sau masina de curierat, sa facem o medie zilnic apentru masina unui cetatean ioubitor de bere si carnati cu sauerkraut.
O luna are in medie 22 de zile lucratoare, in 12 luni ar fi 12x22=264 zile lucratoare pe an.
80.000 km/264 zile lucratoare=303 km/ zi !!!
Asta inseamna o naveta de 150km dus+150 intors/zi.
Si toti nemtalaii fac naveta. Nimeni nu mai locuieste in oras, unde sa circule civilizat cu transportul in comun.
Poate imi explicati mie unde face neamtul 300/km pe zi, fiecare zi pe soare, ploaie, ninsoare.
Sa nu-mi spuneti ca in weekend neamutl da o tura prin Italia, la fiecare sfarsit de saptamana.
Si toate masinile de la vanzare au suferit acelasi tratament.
Si la mine a tras o masina de politie pe dreapta sa-i depasesc, si ?
Crezi ca ma incanta cu ceva faptul ca haudi are catifea sau te miri ce rahat si ca plasticul e mai scump ca la logan? Sau crezi ca ma incalzeste cu ceva faptul ca am 4 cerculete in locul unui desfacator de sticle? Nu are nici o chestie suplimentara fata de loganul meu. Si aici vorbesc de ceva care sa conteze pentru mine macar cat negrul sub unghie.
Si crede-ma ca sunt multi ca mine. Uita-te la nemti si la altii care desi isi permit si alte masini, circula zilnic cu ligheanul. Dar poate ca eu si cu aia suntem prosti, si zmeii cu basini sh de peste 10 ani sunt mai inteligenti.
@Cromatic - aia tine de buna-vointa celui care pune anuntul.
Fara sa te jignesc in vreun fel pe matale nici o limuzina bentley nu te "misca" in vreun fel atata timp cat loganul e perfect, daca are 4 roti si volan inseamna ca face acelasi lucru ca loganul. Eu zic sa mergi mai des cu caruta trasa de 2 cai frumoshi, iti dai seama ce senzatie o sa ai cand te vei sui in logan ulterior...
Nemtii au o masina serioasa in parcare si o a doua masina de frecat prin oras, sau masina sotiei adica un logan.
Intr-adevar, poate neamtul circula cu masina mult. Insa eu am vazut foarte multi, FOARTE MULTI, cu biciclete. Deci, nici macar cu transportul in comun nu merg. La ora 8 dimineata, orasul era plin de biciclisti. Era un fel de invazie de biciclete. Poate or fi cateva orase in Jermanica unde se practica asta cu mersul cu masina si la toaleta, dar eu unul unde am fost, nu am vazut.
Eu unul pe Logan nou, Tata Nano si alte mascari nu mai dau bani vreodata.
Un A4 1995 e de vreo 10 ori mai rezisent si mai bun decat un Logan nou.
Un Vectra C de 10 ani e ceva ce Loganul nou nu va fi niciodata.
Cu masina noua va dau dreptate, dar nu la astea low cost. La astea dai o bashina si cade un buton.
De aia caut una noua care sa se numeasca masina.
Bravo in sfarsit cineva care intelege ceva pe aici.
Cand faci 8-10.000 de km pe an cum sunt eu chiar nu merita un logan cu 50.000 de km. Am si masina de servici daca am nevoie, am si metrou la discretie care in Bucuresti te ajuta mai mult decat o masina.
Mai bine un Audi pentru zi cu zi, bratele alea de care zice Rac nu pica asa des. Iar 1.8 turbo cu o galeata de supape si de senzori poate 190 cp la stage 1 si e un motor extrem de pretabil la tuning. Cu schimb de ulei regulat la 8000 de km cu ulei full sintetic acest motor e pe viata pentru cine utilizeaza masina asa cum o fac eu.
E normal aici ca unii dintre voi in speta Rac care are firma si masini de produs bani sa aprecieze logan-ul pentru costurile reduse.
E normal ca atunci cand faci multi km sa conteze intretinerea masinii si costurile cu carburantul.
Eu vorbesc de acele persoane cu logan din 2004 si 60-70.000 de km la bord. Aici se preta un SH.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment