If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Intr-adevar, poate neamtul circula cu masina mult. Insa eu am vazut foarte multi, FOARTE MULTI, cu biciclete. Deci, nici macar cu transportul in comun nu merg. La ora 8 dimineata, orasul era plin de biciclisti. Era un fel de invazie de biciclete. Poate or fi cateva orase in Jermanica unde se practica asta cu mersul cu masina si la toaleta, dar eu unul unde am fost, nu am vazut.
Exact. Neamtul sta in general la munca, nu se plimba cu bi-biu' toata ziua cum se practica in Romania.
Daca ai ghinionul sa nimeresti o masina care a fost taxi sau ceva asemanator, atunci vorbim de 5-600k in cativa ani.
Masinile de la mine la munca fac ~10k km pe luna fiecare, asa ca stiu ce inseamna 80-100 k pe an.
O persoana privata nu are unde sa se plimbe atat.
Mai fac o completare : romanul in general e asa de speriat de tepe cu km dati inapoi incat nici nu recunoaste o masina cu km reali, sunt multe povesti scrise pe net gen cea a lui Rac cu cosmetizarea passatului dar sunt si persoane in Romania care vand masina pentru un upgrade, si nu umbla la km.
Daca facem o comparatie intre acel passat TDI de 500.000 km si o masina noua logan o sa constatam urmatoarele :
-loganul nou il folosesti maxim 8 ani, dupa il ia rugina serios si aia nu mai e masina
-passatul din 2003 acum mai merge 10-15 ani ca tabla la acest moment
-ca pret cati bani dai pe passat + diferenta de intretinere + ce pica la el= pret de logan nou.
De exemplu pe mine ma costa revizia in regie proprie mai putin decat va costa pe voi revizia la logan nou facuta in reprezentanta. Deci care e treaba cu loganul nou?
Plus ca taxiurile ies din discutie. Eu altceva in afara de ultimele Mercedes-uri aparute (masini nu gluma), Prius si tot felul de "scule", masini TAXI, nu am vazut.
@Drogas: dar de ce compari o revizie in regie proprie, si o revizie in reprezentanta. Eu la Logan 1.4 revizia m-a costat undeva pe la 160 lei (cred): ulei, filtru ulei, filtru aer si...cam atat. Ca altceva nu am ce sa schimb.
Fara sa te jignesc in vreun fel pe matale nici o limuzina bentley nu te "misca" in vreun fel atata timp cat loganul e perfect, daca are 4 roti si volan inseamna ca face acelasi lucru ca loganul. Eu zic sa mergi mai des cu caruta trasa de 2 cai frumoshi, iti dai seama ce senzatie o sa ai cand te vei sui in logan ulterior...
Normal ca nu ma misca, avand in vedere ca nu ma intereseaza x sau y optiune. Folosesc masina stric pentru deplasari din punctul A in punctul B. Nu o folosesc pt liniute, expozitii sau te miri ce rahat
Daca mergi doar din A in B atunci trebuia sa cumperi o nova, sau o dacia 1310 pentru astfel de folos, din ce imi dau seama te intereseaza costurile iar prin achizitionarea unui logan deja ai cheltuit mai mult decat achizitia unei dacii 1310.
Loganul PH 1 chel e de fapt o dacia 1310 noua restilizata. ofera si face fix acelasi lucru.
Diferenta dintre noi e exact ca aia dintre un pasionat de domeniu auto si un utilizator de autoturism.
Mai fac o completare : romanul in general e asa de speriat de tepe cu km dati inapoi incat nici nu recunoaste o masina cu km reali, sunt multe povesti scrise pe net gen cea a lui Rac cu cosmetizarea passatului dar sunt si persoane in Romania care vand masina pentru un upgrade, si nu umbla la km.
Daca facem o comparatie intre acel passat TDI de 500.000 km si o masina noua logan o sa constatam urmatoarele :
-loganul nou il folosesti maxim 8 ani, dupa il ia rugina serios si aia nu mai e masina
-passatul din 2003 acum mai merge 10-15 ani ca tabla la acest moment
-ca pret cati bani dai pe passat + diferenta de intretinere + ce pica la el= pret de logan nou.
De exemplu pe mine ma costa revizia in regie proprie mai putin decat va costa pe voi revizia la logan nou facuta in reprezentanta. Deci care e treaba cu loganul nou?
Daca e ruginita inseamna ca nu mai functioneaza? O masina veche de 15 ani chiar sunt curios in ce conditii poate mai poate rula alti 15 ani. Sau poate va merge doar tabla, ca restul nu prea.
Masina noua este pt cei ce vor sa ruleze multi km. La 8000 km pe an, cred ca renteaza mai bine taxi, sau o masina de max 4000 euro.
In 10 ani se vor rula 80.000 km, cu un cost de 4000 euro + piese aferente. Sa zicem un 5500 (fara sa includem revizia uzuala). Deci, un cost de 550 euro pe an, pt o masina nu foarte rulata. La una ce are deja 300.000, treburile stau altfel.
Ce se intampla daca in 10 ani se ruleaza 300.000 cu sh-ul? Care vor fi costurile?
Eu sunt pro cazane doar daca au pret de achizitie mic. Drept dovada, am luat un hyundai cu 1000 euro ce a rulat deja 30.000 km.
Si inca ceva Dragos. Nu confunda luxul si dotarile, cu ce are un Audi b6. Cum nu trebuie sa confunzi acceleratia buna, franarea si confortul, cu ce o ofera un audi B6.
Mai pe romaneste, mai taie din ele
Last edited by Cezar; 23 October 2013, 10:41.
Reason: Automerged Doublepost
@ cezar
Daca te uiti pe strazi o sa vezi in continuare BMW seria 5, modelul din 1991 ( parca e dupa rechin), BMW pisicuta din 1995, mai sunt ursuleti dar greu sa fie unul bun. Deci ca tabla 1990-2013 =23 de ani.
Varul sotiei mele conduce un SAAB din 1992 2.0 turbo, e cazatura pentru ca nu baga bani in ea , articulatii, bucsi pivoti etc. dar tabla nu are nimic, rugina e doar superficiala, o cureti si o vopsesti si gata, oricum tabla e groasa.
Acum revenind la logan e recomandat loganul pentru taxi si pentru firme care sa le puna pe butuci in 5-6 ani 3-4 sute de mii de km, e evident ca nu vrei sa faci naveta cu un Audi A4 B6 1.8 Turbo pentru ca te va rupe consumul si intretinerea in defavoarea unui logan.
DAR daca esti tanar si ai posibilitati se merita un A4 B6 cand mergi 8-10.000 de km pe an. A4 B6 este nava Enterprise pe langa logan ( dau in scris) normal ca exista si alte masini mult mai smechere decat A4 B6 mai puternice mai luxoase, mai confortabile mai scumpe.
De principiu nu dau mai mult de 5000 de euro pe masini asa ca nu ma intereseaza masina noua in cazul meu. De ce as cumpara masina noua pentru 10.000 de km pe an?
Daca ne uitam pe forum la my ride in afara de Dr mke care merge de rupe in rest toate loganurile 2004-2006 pe benzina nu au 100.000 de km.
Sincer chiar n-am mai vazut niciun bmw anii 91. Pisici am vazute multe in provincie. Insa, sunt unii care merg cu orice, indiferent de stare.
Daca esti tanar si vrei masina cool, iti iei un porsche 944, sau 924. Sau orice fel de masina sport, mica si afurisita.
Totusi, de ce masuram minunatia unei masini in rugina. Cu ce ma deranjeaza ca are rugina? Se repara asa de greu? Doar n-are rugina in motor....
Mai fac o completare : romanul in general e asa de speriat de tepe cu km dati inapoi incat nici nu recunoaste o masina cu km reali, sunt multe povesti scrise pe net gen cea a lui Rac cu cosmetizarea passatului dar sunt si persoane in Romania care vand masina pentru un upgrade, si nu umbla la km.
Daca facem o comparatie intre acel passat TDI de 500.000 km si o masina noua logan o sa constatam urmatoarele :
-loganul nou il folosesti maxim 8 ani, dupa il ia rugina serios si aia nu mai e masina
-passatul din 2003 acum mai merge 10-15 ani ca tabla la acest moment
-ca pret cati bani dai pe passat + diferenta de intretinere + ce pica la el= pret de logan nou.
De exemplu pe mine ma costa revizia in regie proprie mai putin decat va costa pe voi revizia la logan nou facuta in reprezentanta. Deci care e treaba cu loganul nou?
Eh, sansele sa ramai in drum cu ingineria germana uzata sunt mai mari decat la o masina mai noua si mai simpla. Poate pentru tine nu conteaza, pentru altii da.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Daca ne uitam pe forum la my ride in afara de Dr mke care merge de rupe in rest toate loganurile 2004-2006 pe benzina nu au 100.000 de km
Al meu are >100k, dar n-am my ride. Ar fi avut mult mai mult daca as fi avut si cand sa circul cu ea.
Cum am zis, 2000-3000 de euro e pretul pe care l-as plati pe un Logan nou.
BMW'urile si alte masini din astea le vezi in general cu numere de Bulgaria, In Giurgiu e plin, plin de masini pe BG, aproape ca nu mai vezi masini cu nr de RO.
Porsche e masina cool dar prefer o masina cu 4 usi si portbagaj, am si un copil de transportat, porsche e bun pentru cand esti burlac, dupa se schimba treaba.
Legat de rugina, una e rugina superficiala care se curata, se smirgheluieste+ grund+ vopsea si gata si alta e rugina care perforeaza caroseria cum e la logan unde ca sa repari vii cu sudura.
O masina pe care ai sudat in opinia mea nu mai e masina.
Afecteza in sens psihologic, dar si prin faptul ca acolo unde ai sudat si incalzit tabla practic e coapta si va reveni rugina in cel mai scurt timp, repari iar si tot asa si ajungi sa acoperi gauri in tabla... in opinia mea nu merita.
Du-te ma cu rugina ta la Logan in 8 ani ca te mai crede si lumea. A mea are 7 ani si rugina doar pe teava de esapament. Ma indoiesc ca brusc intr-un an rugineste de perforeaza tabla. Ca sa nu spun ca sunt masini taxiuri la Logan Club Braila cu peste 300.000 de km si nu au nici pe dracu(benzinare normal).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment