Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A mea are 7 ani si rugina doar pe teava de esapament
    Mai iesi si tu de sub masina si da o tura cu privirea pe la aripi, scoate triplele si verifica pe dedesubt, etc.
    Sustin afirmatiile lui Drogas. Cine e curios, sa arunce un ochi pe threadul cu ruJina.

    Comment


    • Aripile? Sunt toate 3 intacte fara pic de rugina la fel si sub triple. Nici macar la praguri, acolo sub usile din fata, nu e rugina. Sub chederele la geamuri sunt puncte mici de rugina dar nu sa fie nevoie de autogen pe ele. Si un Passat pe care il stiu foarte bine, care avea fix 7 ani cand am cumparat Loganul are rugina la exterior. Sa nu spun bani in reparatii fara numar, fara numar. Sunt SH-urile mai bune in anumite conditii decat Loganele noi dar nu toate taraturile de SH-uri de 2-3000 de euro.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        Afecteza in sens psihologic, dar si prin faptul ca acolo unde ai sudat si incalzit tabla practic e coapta si va reveni rugina in cel mai scurt timp, repari iar si tot asa si ajungi sa acoperi gauri in tabla... in opinia mea nu merita.
        Din punctul meu de vedere, prefer sa repar o parte de tabla, decat o componenta ce tine de motor / cutie sau anexe.
        Insa eu vad din prisma a celui ce alearga masinile cu un scop, nu doar sa-si plimbe dosul.
        Daca e doar de plimbat dosul, recunosc ca mi-ar displace daca as vedea rugina.

        Comment


        • Si nu-ti vine sa crezi ce scump e sa refaci bine un element de caroserie si apoi sa-l vopsesti si sa tii masina in service zile bune. Dupa maxim un an vezi rugina tot acolo...
          Cu comfortul e tot asa. Nu te doare capul pe tine ca administrator de firma ca pe angajati ii doare spatele sau sezutul cand conduc ore bune masina de firma.
          Last edited by Costi-bc; 23 October 2013, 16:25.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • M3 CSL cu cutie manuala (cel putin pe portbagaj scrie "CSL")? Sau nu stie asta ce vinde?
            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


            Frumoasa rau de tot... maine il sun sa vad daca accepta un schimb cu Loganu' meu!
            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


            Oldies
            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


            Prima arata destul de bine intretinuta...
            Last edited by Cristian100; 23 October 2013, 20:43.

            Comment


            • http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C30977112.html Oferta din cauza motorului maricel sau nu?

              Comment


              • Sau nu are taxa platita??!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Taxa a fost platita, masina fiind din 2008 si cu motor >2000 cc, deci fara scutiri.
                  Posibil sa fi fost recuperata, de vreme ce nu zice nimic.

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Masina noua este pt cei ce vor sa ruleze multi km. La 8000 km pe an, cred ca renteaza mai bine taxi, sau o masina de max 4000 euro.
                    In 10 ani se vor rula 80.000 km, cu un cost de 4000 euro + piese aferente. Sa zicem un 5500 (fara sa includem revizia uzuala). Deci, un cost de 550 euro pe an, pt o masina nu foarte rulata. La una ce are deja 300.000, treburile stau altfel.

                    Ce se intampla daca in 10 ani se ruleaza 300.000 cu sh-ul? Care vor fi costurile?


                    Mai pe romaneste, mai taie din ele
                    Observatie pertinenta !
                    Rugina la logan si la alte deseuri se datoreaza proastei intretineri.Conform intervalelor de protectie anticoroziva,se reface protectia din 60.000 in 60.000 km.Cine a facut asa si a ruginit epava ?A mea dupa 5 ani si o carca de kilometrii rulati pe toate rapele si prin toate satele judetelor ,nu are nici un punct de rugina iesit din interior spre exterior !Ceara face minuni. dar pentru cine a auzit de ea si nu este zgarcit !
                    Oare daca o masina din germania arata "impecabil la exterior,pe traversele interioare,pe stalpi,acolo unde nimeni nu a verificat-o la cumparare cum sta ?
                    Ineptii de genul neamtul nu circula sunt de ras !200-300 km pe autostrazi fara limita de viteza sunt un fleac,se fac in 2 ore si jumatate.Un simplu dus intors la job.La orice ora din zi sau din noapte este un trafic sa nu zic infernal,dar nici lejer nu este, si totusi merg pe biciclete.Daca vede unul ce face Germania periodic ce se scrie aici se umfla de ras.
                    @Drogas sa-mi arati si mie o revizie la Audi schimb ulei+ toate filtrele de 400 ron.Eu demonstrez cu factura de reprezentanta !Ridici in slavi A4 de 10 ani ,parca ar fi Jaguar E TYPE caruia ii creste valoarea precum sampaniei frantuzesti in functie de vechime iar noi salivam la vederea minunatiei.Este o masina banala,pline drumurile de acest exemplar,o masina cu o rata de devalorizare imensa fata de logan.
                    Cezar cu al sau Porsche cum sa o porecleasca pe "zana"?
                    Mercedes-ul meu banal din 2007 cum sa-l alint ?
                    Revenind:
                    O masina ce acostat peste 25.000 euro si dupa 10 ani pierzi la ea 20.000 euro este cea mai proasta afacere.La orice besina de Logan dupa 10 ani tot iei 500-1000 euro pe rabla.Pierzi 5500.Vorbesc de nou nu de sh !Decat sa pierd 20.000 euro mai bine pierd 5500 si merg 300.000 km asa neconfortabil si nesigur.
                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                    Oricum la multitudinea de autostrazi si sosele modernizate,europene,din tara asta nemaipomenita imi place sa folosesc Dacia.Intr-o zi mergeam pe un bulevard cu dokker-ul.Unul din spate ce conducea o masina de asta joasa,sh,imi tot dadea flash-uri desi mergeam cu 60 km/h.Stiam ca drumul este in lucru ,se sapase un sant transversal de 60 cm pentru o conducta de gaze.Evident am trecut peste santul transversal,partial infunda cu pamant cu aceeasi viteza 60 km/h.Masina fitoasa,joasa cand a dat in groapa(nu a reusit sa o evite din cauza distantei mici dintre masini) i-au zburat bucati din carenaje/spoiler pe trotuar. Am vazut in oglinzi cum oprit si acolo a ramas,
                    Daca unul cumpara o masina SH cu 10.000 euro si i-o loveste un ticnit intr-o parcare,daca nu are casco plange dupa bani.Eu cu o masina ieftina lovita in acelasi mod,imi permit un casco total(este mai mica rata la logan decat la orice caruta de 10.000),rad cu gura pana la urechi ca ticnitul "mi-a luat masina noua".Cu alte cuvinte fac ceva pe 2-3000 euro,mult mai repede decat pe 10.000.
                    Nu vad de ce toata lumea cauta Dacia,marca ce a realizat cea mai mare ascensiune din Europa in 2013 si in ultimii ani.Ii sfatuiesc sa mearga la usile nemtilor si sa cumpere sh-uri premium.
                    Apropo: Asigurarea in Germania este de 3 tipuri si se calculeaza in functie de numarul de kilometrii din bord. Intelege cine stie !
                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                    Spun eu de ce:
                    Motor cu impozit de 900 ron.Amortizoare/suspensie reglabila sport 3000 ron bucata-am spsu tot !Am avut Ford Mondeo il stiu pe dinafara !
                    Last edited by Rac; 23 October 2013, 21:42.

                    Comment


                    • Pentru Ford-ul Mondeo - este precizat si la descrierea vehiculului ca are taxa platita. Acelasi nr. de telefon apare si ca nr. de contact al firmei G.T.A Intrnational Service S.R.L.

                      Comment


                      • [QUOTE=Rac;1525257]Observatie pertinenta !
                        Rugina la logan si la alte deseuri se datoreaza proastei intretineri.Conform intervalelor de protectie anticoroziva,se reface protectia din 60.000 in 60.000 km.Cine a facut asa si a ruginit epava ?A mea dupa 5 ani .............

                        Unde ai gasit tu scris ca trebuie sa fac sau sa refac din 60k in 60k protectia lui ma-sa anti-coroziva ?? A ta dupa 5 ani cati km a parcurs totusi ??

                        ON-Topic : Logan nou DCI sau asta :

                        Comment


                        • peugeotu 508 e clar peste logan...insa asta e pretul pietei la peugeot 508? ma gandesc cu cat a luat`o...
                          Keep walking...

                          Comment


                          • La vremea lansarii a fost expus un 508 in Carrefour Constanta foarte mult timp, pretul afisat tin minte ca era 22xxx E dar pentru ca nu m-a pasionat niciodata Peugeot, nu mai tin minte ce motor si echipare avea.

                            Comment


                            • Originally posted by Razvy View Post
                              Pe drumurile de la noi, cu audi nu te bagi pe unde te bagi cu loganul.
                              Chiar ma amuza cand tot invocati argumentul asta, o gramada dintre voi, de parca toata lumea merge in off road in Romania cu masina sa care cartofi la neamurile indepartate din Cucuietii din Deal!

                              Originally posted by Razvy View Post
                              Crezi ca ma incanta cu ceva faptul ca haudi are catifea sau te miri ce rahat si ca plasticul e mai scump ca la logan? Sau crezi ca ma incalzeste cu ceva faptul ca am 4 cerculete in locul unui desfacator de sticle? Nu are nici o chestie suplimentara fata de loganul meu. Si aici vorbesc de ceva care sa conteze pentru mine macar cat negrul sub unghie.
                              Si crede-ma ca sunt multi ca mine. Uita-te la nemti si la altii care desi isi permit si alte masini, circula zilnic cu ligheanul. Dar poate ca eu si cu aia suntem prosti, si zmeii cu basini sh de peste 10 ani sunt mai inteligenti.
                              Pai mergi cu caruta atunci! Te obliga cineva sa-ti iei "haudi" sau "mertzan"? Poate altii vor mai mult de la o masina, de gustibus non est disputandum!

                              Originally posted by Drogas View Post
                              PS Apropo, zilele trecute pe un drum ingust dintre blocuri mi-a facut loc o masina de politie sa trec ... priceless.
                              Stai linistit, politistii aia nu ti-au acordat prioritate ca aveai tu Audi, ci mai degraba ca aveau bun simt, sa nu exageram totusi!

                              Originally posted by mr.K View Post
                              Ca sa spui ca doar 1 din 50 de sh-uri aduse, e ok, inseamna ca ai luat 49 de tzepe. Altfel, e doar folclor.
                              Eu am exemple de masini sh cumparate odata cu Loganul meu si care isi merita banii in continuare.
                              Are si mrK dreptatea lui, sunt si SH-uri foarte bune intr-adevar am si eu cunostinte care si-au cumparat masini aduse din dincolo in stare foarte buna inca! Nu inseamna ca orice masina SH e ok, dar in orice caz, generalizarile sunt gresite.

                              Comment


                              • Ineptii de genul neamtul nu circula sunt de ras !200-300 km pe autostrazi fara limita de viteza sunt un fleac,se fac in 2 ore si jumatate.Un simplu dus intors la job.La orice ora din zi sau din noapte este un trafic sa nu zic infernal,dar nici lejer nu este, si totusi merg pe biciclete.Daca vede unul ce face Germania periodic ce se scrie aici se umfla de ras.
                                2 ore si jumatate naveta pentru ce ? Neamtul e zgarcit, isi poate inchiria o locuinta aproape de locul unde munceste decat sa piarda in trafic 2 ore juma' zilnic si sa cheltuie o groaza de bani pe carburant.

                                Dupa capul tau, toti nemtii sunt natie de navetisti si absolut toate masinile din Germania calaresc 300 de km de autostrada ZILNIC. Nu toti umbla pe coclauri ca romanii zi si noaptea invartind 3 hartii, 2 piese si niste PET-uri de bere, nemtii au uzine unde sa lucreze.
                                Last edited by mr.K; 24 October 2013, 08:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google