Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cromatic View Post
    si una la pret de Logan SH cu taxa platita:

    http://www.autovit.ro/dacia-1310-C31153888.html
    Ce sclipeste, sa ii zica lu' mutu ca nu e revopsita sau ceva, pai in 30 de ani poate sa fie vopseaua lu peste si tinuta in puf, ca tot se matuieste, asta, e ca scoasa din fabrica.
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • Dacia aia a fost restaurata sa vede de la o posta.

      Si eu zic ca e model 1300 nu 1310.
      Last edited by prometheus; 3 November 2013, 19:43. Reason: Automerged Doublepost
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • asa prost e motorul? sau e sub asteptarile unora? 1.2 gpl cred ca e mai economic decat 1.5dci. Mai ales ca acum are si filtru de particule dieselul.
        Last edited by L3on_rgby; 3 November 2013, 19:50.

        Comment


        • Motorul de 1.2 e sub asteptarile unora (inclusive a mea). Dar eu nu o vand pt ca a-si lua mai nimic si nu se merita , o tin pana cand imi iau alta.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Spun ca trebuie sa ai 2000 de euro pentru timbrul de mediu. E Euro3.
            Zice 178.000 km. Poate 478.000 km are.
            taxa e 630 euro
            sigpic

            Comment


            • Probabil.
              Eu ii inteleg pe cei care cumpara Logan 2 cu 1.2 16V, ca nu mai ai decat 0.9 tce si poate nu doresti motorul ala.
              Nu i-am inteles pe cei care au Logan 1 1.2 16V, cand erau mai multe alternative cu motor aspirat .


              taxa e 630 euro
              La 1.6 euro 3? Poate ai vazut calculul la Euro 4.
              La 1.4 euro 3 se duce in 1500 de euro.

              Dat de ce sa ne cotrazicem noi aici? Da tu aia 630 de euro timbrul de mediu si cumpara Laguna.
              Last edited by mr.K; 3 November 2013, 20:40.

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                Dacia aia a fost restaurata sa vede de la o posta.

                Si eu zic ca e model 1300 nu 1310.
                Este 1310 garantat !

                Comment


                • Te inseli amarnic , e model de caroserie 1300. Emblema pusa in spate e de la alta masina.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • e 1310. 1300 avea faruri dreptunghiulare ;)

                    Comment


                    • Acceleraţia electronică de la loganul 1.2 ph2 e absolut cretină, nu ştiu cum e la noul logan. Nu ştiu ce au făcut ăştia cu ea că eu am condus motorul ăsta pe un renault modus şi cred că era pe cablu, mergea foarte bine, mai sprinten la plecare decât 1.4, în schimb 1.2-ul de pe logan e un calvar. Opreşti motorul în draci, sau îl turezi prea mult. Sau stai concentrat ca chirugul când pleci de pe loc ca să îţi iasă cât de cât bine plecarea (normală), şi tot nu prea îţi iese. Orice ar zice vreun posesor, efectiv nu poţi pleca cu el normal şi lin de pe loc cum pleci cu un motor normal. Ori pleci în forţă, ori pleci la pas de melc de freci ambreiajul o grămadă ca să nu opreşti motorul.
                      Culmea că sora mea conduce aşa ceva şi cică s-a obişnuit... Dar când pleacă cu ea de pe loc turează motorul "vruuum, vruuuum, vruuuuuuuum", aşa, pe reprize. , cu motorul ăla termini ambreiajul. Când pleci de pe loc ori apeşi cât apeşi acceleraţia şi se turează la 1500 unde are cuplu inexistent, ori mai apeşi 2 mm acceleraţia şi se duce naiba la 2800. Pur şi simplu şi-au bătut joc.
                      E plin autovitul de logan 2 1.2, cred că mulţi de-asta îl dau. Şi eu l-aş da, nu aş suporta să merg cu el zilnic, îmi pare rău pt cei care trebuie să facă asta.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • Originally posted by prometheus View Post
                        Te inseli amarnic , e model de caroserie 1300. Emblema pusa in spate e de la alta masina.
                        Este modelul 1300 cu imbunatatiri trecuta in carte 1310...are bord fara turometru de 1310 si faruri duble,stopuri de 1310...stiu ca in copilaria mea a avut tata una la fel ..difera numai culoarea.

                        Comment


                        • Sa revenim la subiect, zic!

                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • Lasand la o parte dezbaterile ca e 1310 sau 1300 (eu as zice 1310, 1300 e modelul mai vechi), de ce naiba ai mai cumpara o astfel de masina???

                            Edit: frumoasa Alfa 159, nimic de zis. Pe mine ma atrage modelul, dintotdeauna m-a atras dar incerc sa ma feresc de Alfa oarecum, dupa tot ce am auzit despre marca.
                            Last edited by Sifredi; 3 November 2013, 23:30.

                            Comment


                            • Lasand la o parte dezbaterile ca e 1310 sau 1300 (eu as zice 1310, 1300 e modelul mai vechi), de ce naiba ai mai cumpara o astfel de masina???
                              Presupunem ca sunt colectionari care n-au bani de Enzo si Countach.

                              Intrebarea mea e: de ce ai plati mai mult de cateva sute de euro pe o asa masina, indiferent de starea ei?

                              La masina asta imi place aproape totul, cu exceptia perioadei cand trebuie sa mergi la service. Acum, fiecare cu norocul lui.
                              Last edited by mr.K; 3 November 2013, 23:36.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Presupunem ca sunt colectionari care n-au bani de Enzo si Countach.

                                Intrebarea mea e: de ce ai plati mai mult de cateva sute de euro pe o asa masina, indiferent de starea ei?
                                haha! Cata dreptate ai MrK!

                                La masina asta imi place aproape totul, cu exceptia perioadei cand trebuie sa mergi la service. Acum, fiecare cu norocul lui.
                                De asta mi-e frica si mie, la o Alfa in general!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google