Mai baieti, e posibil sa fi consumat atat. La dus a mers normal si la intoarcere cu spatele...
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
am mers pentru ca nu gandeam si da, eram in primul an de condus legal. sper sa fac rost de filmarile de atunci. am tot "testat-o" in noaptea aia. 0-100, 160 tr3, 260, in fine.. nu vreau sa mai aberez pana nu vin cu dovezi.
@lol, ai murit de ras?
cred ca daca as pune la varsta 35 ani altfel ar sta treaba.
Comment
-
Asteptam dovezile. Pana atunci, doar radem. Fara suparare!
Eu il astept pe intunecat sa ne zica ce consum avea cu bestia de 6l v8. Sau ma rog, nu-l luam in considerare pt ca era masina lui si avea 18 ani de condus. Deci, sunt alte date ale problemei.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostAdica in 150 km a consumat 50 lei de benzina? Nici macar un Bentley nu consuma atat, si ala are motor de 6.0 biturbo benzina. 30% extern nu poate exista pe ruta aceea! Doar pe autostrada, si daca se merge cu 250 km/h sau peste.
Invatati si voi sa nu mai scoateti chifle dintr-astea, ca va faceti de ras, pe cuvant.
Nu primeste nimeni niciun premiu daca spunem minciuni.
Comment
-
Originally posted by PiciuX View Postam mers pentru ca nu gandeam si da, eram in primul an de condus legal. sper sa fac rost de filmarile de atunci. am tot "testat-o" in noaptea aia. 0-100, 160 tr3, 260, in fine.. nu vreau sa mai aberez pana nu vin cu dovezi.
@lol, ai murit de ras?
cred ca daca as pune la varsta 35 ani altfel ar sta treaba.
Comment
-
Eu sincer cred ca te-a prostit ala care ti-a dat-o s-o birjaresti. Ca ai pus 50 de litrii nu contest , dar ca i-a consumat pe toti in 150 km nu cred. Sau poate era dereglat rau motorul ala si manca dublu , ca au mai fost cazuri...
Pacat ca nu i-a raspuns nimeni colegului ala care cauta ceva concret 4x4.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postadica 30 litri la 100 km ?!
Mie mi-a consumat 135l de benzina un Range Rover Vouge 4.4 V8 pe ruta Bucuresti - Constanta si retur (~500km). Consum mediu de 27 l/100km. Incercat s-o tin in 180 km/h (peste, se suspenda permisul), redus si blana ori de cate ori se mai gasea cate un ametit care dormea pe banda 2 cu 100 km/h.
Pentru un W12 de 6.0 nu mi se pare imposibil un consum de 33 l/100km daca stai numai in blana.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
La 5000 deja iti iei 2.5 quattro , dar cu problemele specifice motorului . La 5000 mai ai "noroc" si de un 1.9 tdi in stare mai mult decat decenta . Personal as merge pe un 1.8t quattro , in Germania la 5000 de oiro gasesti ceva bun , taxa nu o mai platesti , stai 3 luni cu numere rosii si de la primul set de numere cauti avocat sa dai statul in judecata , pe urma mai stai cu masina 2-3 luni pe bara , dar macar ai castig de cauza si inmatriculezi masina fara taxa . Timp pierdut + avocat , tot iesi mai bine decat daca ai plati taxa . Sau platesti ,inmatriculezi masina si pe urma o recuperezi taxa....
Comment
-
Timp pierdut + avocat , tot iesi mai bine decat daca ai plati taxa .
La Euro 4 , sub 2000 cc, timbrul de mediu e cateva sute de euro.
Cu banii astia platesti avocatul si e posibil sa-l platesti degeaba.
Masini cu Euro 3 nu-s acceptabile sa le cumperi , pentru ca timbrul se dubleaza/tripleaza ca valoare fata de cele cu Euro 4.
Decat Euro 3 si n-ai bani de una mai noua cu Euro4, mai bine cumperi una Euro 2 si tii deoparte bani pentru reparatii.Last edited by mr.K; 6 November 2013, 10:41.
Comment
Comment