If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Poate dupa calculele dinainte de timbrul de mediu.
La Euro 4 , sub 2000 cc, timbrul de mediu e cateva sute de euro.
Cu banii astia platesti avocatul si e posibil sa-l platesti degeaba.
Masini cu Euro 3 nu-s acceptabile sa le cumperi , pentru ca timbrul se dubleaza/tripleaza ca valoare fata de cele cu Euro 4.
Decat Euro 3 si n-ai bani de una mai noua cu Euro4, mai bine cumperi una Euro 2 si tii deoparte bani pentru reparatii.
Daca tot ai deschis cutia pandorei , eu faceam referire la acel A6 C5 .
Mie la Euro 4 , 1.8t mi-a iesit 1388 de euro taxa/timbrul de mediu la o masina cu vechime 8 ani si co2 206g...Daca am gresit cu ceva am sa te rog sa ma corectezi.
Eu luasem in calcul o vechime de 12 ani, iesea 747 euro.
CO2-ul mare e problema . In fine, la Euro 3 aceleasi date oferite de tine iese 4164.83 euro. Enorm.
VAG din cate stiu nu are motoare Euro 3, au sarit de la Euro 2 direct la Euro 4. Numai Renault a vandut tigaile de Logan cu Euro 3 in anul de gratie 2006, cand lumea isi facea planuri de Euro5.
Un coleg vrea sa isi cumpere asa ceva, gata inmatriculata, ca nu are timp de avocati si alte nebunii, 5000 pe o masina de 13-14 ani, e cam mult... Va face maxim 15.000km/an, deci daca are ~220.000km 4-5 ani il va tine lejer, diesel neaparat. 2,5 iese din discutie, ca are niste taxe de te doare capu'...
Blogger este un instrument de publicare a blogurilor oferit de Google prin care să vă faceÈ›i gândurile cunoscute cu uÈ™urință. Blogger facilitează postarea textelor, a fotografiilor È™i a videoclipurilor pe blogul dvs. personal sau pe blogul de echipă.
Cezar , vorbeam cu un amigos sombreros care a avut un bembeleu pe Spaniol Muchacos. El a inmatriculat masina fara a plati taxa , tocmai in urma unui castig al unui proces .... Respectivul avocat a zis ca se mai poate face si partea de recuperare , dar banii vin greu ...
Bine. Sa iei vreo 2 -3 avocati ca sigur iti recupereaza taxa. Succes!
PS: masina nu se poate inmatricula fara taxa, ci doar dupa ce e platita, iar ulterior ceruta in instanta. Despre castigarea proceselor, vad ca stiu bine baietii cu "bembeleu" si cei care au intrebat prietenii.
Nu stiu ce forumuri mai frecventezi , vezi ca sunt cativa baieti pe da cia club care au jurnal , si au inmatriculat masinile cu metoda explicata mai sus , doar ca au pastrat numerele la masina (cele de spania,italia,etc...) in perioada in care au avut procesul , astfel putand sa mearga cu masina (desigur cu asigurare valida , etc..) . Au castigat dreptul de a inmatricula masina fara plata timbrului si uite asa... Nu exista nu pot , ci nu vreau
De recuperat taxa nu am nevoie , Bulgaria the land of choice' .......
Ambele sunt Ok cu mentiunea ca A4 are 4 stele euroncap vs 3 stele ale lui A6C5, recomand pe A6 motorul entrylevel 1.8 T sau 1.9 Diesel altceva nu merita si bineinteles luat din tara cu taxa platita.
Acum ca si confort am mers si cu A6 alt nivel de echipare 2.5 TDI v6 quattro si 180 cp, diferente sunt ca marime greutate, putere etc dar nu se merita 2.5 in Ro pentru ca e problematic la pompele de injectie si la axele cu came si la RCA si taxe iar dupa scapi foarte greu de ea.
La aceiasi bani am preferat A4 mai intretinut decat A6 mai obosit. Personal nu m-as mai gandi la un diesel de 12-13 ani, e clar ca masina poate fi un mare "pain in the ass" cu cine stie cate sute de mii de km
Uitati-va cum arata scaunul soferului, in ambele masini. Apoi, cei care credeti in mitul masinii aduse din Germania, cu 120.000 km, de la un medic sau avocat, care nu circulau cu ea, mai uitati-va odata!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment