If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Totusi, e o masina de aproape 12 ani dar am o mica nelamurire : in baza carei legi s-a platit taxa in 2012 la masina asta din moment ce tara de origine este Romania cu prima inmatriculare in ianuarie 2002? (eu cred ca e fabricata in 2001 nu in 2002 cum zice in anunt).
andreyi, stai calm tata si i-ati un aLogan ca asta nu e de tine.
pai la 2500 de euro nu poate lua masina de 2 ani...
Acum am vazut numerele de MS, mi se parea mie cunoscuta, cunosc masina, e adusa de afara acu 2 ani parca, e gresit in anunt...
P.S O poza cu un Stilo aranjat frumos, cu care m-am plimbat mult in ultima vreme, sper ca nu e suparare
ai grija sa nu cumva sa fie cam piperata intretinerea la fiatul ala.
vezi poate gasesti golf4/astra g la banii astia. vezi ca astra sunt si cu motor de 1.2 distributie lant parca. astea cam asigura costurile cele mai mici de intretinere.
pe de alta parte la cum ai pus problema(ca iti doresti pt cineva care nu e deloc pretentios la dotari/confort) eu as merge pe logan. pe termen lung iti va da mult mai putine batai de cap (ma refer ca se va strica mai putin) decat una din cele de mai sus care vor avea sigur km clar mai multi decat loganul au si o vechime de 4-5-6 ani mai mare decat loganul.
Logan daca stai si cauti gasesti la pret bun si cu km la care nici nu visezi sa aiba masinile de mai sus (ma refer 70-80k reali).
ai grija sa nu cumva sa fie cam piperata intretinerea la fiatul ala.
vezi poate gasesti golf4/astra g la banii astia. vezi ca astra sunt si cu motor de 1.2 distributie lant ...
Nu e mai scump de intretinut fiatul ,iti garantez eu. Cat despre distributia pe lant la motoare mici, pana in 2 l, mai bine sa-ti iei gandul. Defapt daca gasesti golf 4 de 1.2 sa-ti iei . Romanii s-au invatat doar cu cateva marci de masini , mai sunt altele bune si tocmai ca nu-s cunoscute in ro is mai ieftine.
Cat despre logan , cu siguranta au mai vazut , cunosc ,pot sa-l incerce si stiu si de problemele cu rugina.
Motor de 1.2 aspirat pe masina compacta ca stilo= chinul de pe lume, n-are cuplu nici la ture mari, daramite la ture mici. Aia de la VW au fost mai destepti ca nu au pus asa ceva pe golf, cum nici Renault nu a pus sub 1,4 pe Megane sau Peugeot pe 307.
Pe punto e ok.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
einstein iar ne zici din auzite ? ai condus asa ceva sa vezi cum se misca ? mai conteaza si cutia de viteze la o masina... Iti garantez ca un 1,2 pe stilo bate si loganu de 1.4 stock si focusu1 de 1,4 16v, de magnificu 1,4 16v de la golf nici nu mai pomenesc
Loganul e prima masina in cautari, numai ca nu sunt oferte locale ok momentan(Braila - Galati) ca sa le pot vedea rapid sa-mi fac o parere.
Vizavi de submotorizare, merg foarte des cu un Mitshubishi Colt 2008 1,2(sau 1,1) si chiar nu mi se pare deloc submotorizat chiar si incarcat, si o impresie buna mi-a facut si Polo 1.4 benzina.
Si in continuare Loganul 1.6 mpi euro 3 mi se pare exceptional de bun la mers normal(si cu asta merg des), cred ca are aproape acelasi demaraj ca 1.6_16v euro4 la ture mici.
Luam un 1.6 mpi euro 3 cu ochii inchisi chiar de la un prieten daca nu era taxa asta(cred ca un preferance e, geamuri electrice + servo, fara ac).
kubala, aia (stilo 1,2 aspirat)e masina care o turezi sa-i sara supapele prin capota ca sa faca ceva, 99% din oameni nu merg asa cu masinile lor. Dovada ca altii au pus motoare cu cilindree mai mare pe compactele lor. Si Loganul de 1.2 mi se pare oleaca cam astmatic, nu mai zic de kangoo, dar alea nu sunt masini cu pretentii de dinamica.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
E o diferenta, la BMW e acelasi motor in diferite variante de putere care mai devreme sau mai tarziu il poti ridica acceptabil dar la un 1,2 aspirat n-ai ce sa-i mai faci, trebuie sa te obisnuiesti cu ceea ce poate el nativ.
Sunt multi oameni care considera BMW masina sport, puternica iar un motor de 2.0 pe motorina nu prea s-ar potrivi cu acest brand auto. La asta am facut referire...stiu ce poate si M47 si N47!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment