If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Asa e, la cel de la pasager si la mine se vede putin diferenta de nuanta fata de restul bordului, si nu a fost sarit, dar la asta e cam mare diferenta. Bine ai observat
In stanga, la sofer, posibil.
In dreapta, la pasager, asa se vede si la mine, e diferenta clar vizibila de nuante intre plasticurile alea. Si de textura, e mai caucicat capacu' ala de la airbag decat bordu'.
Si iti garantez, in cazu' meu, ca nu-s sarite.
L.E.
colegu' @kubala7 a confirmat treaba cu aibagu' pasager.
La sofer, posibil sa fie uzura volanului, de aici dif. de nuanta.
Oricum, husa aia sigur ascunde un volan cu mai multi km decat declara ala.
La ce probleme mai serioase ar trebui sa ma astept(in afara de distributie, schimb ulei, filtre, etc, care se vor face din prima), avand in vedere vechimea?
Da, am discutat cu un posesor de Focus 1.6_16v 2003, mi-a zis ca e foarte ok ca masina, fara probleme la motor in 3 ani de cand o are, insa e scumpisoara la piese cica(spre exemplu, a dat pe 2 bucse - 350 lei). Ma gandesc ca poate motorul nu necesita investitii, dar partea de suspensii, directie, si asa mai departe sigur o sa ceara de mancare.
Cam suspecta de mica taxa la ford-urile astea.
Ca sa scoti cartea de RO e 100 euro + itp + asigurare + taxa de inmatriculare + taxe certificat, inmatriculare, numere + una alta la ea (o placuta, un sabot, o bucsa doua, directie, bujii, ulei etc.), sari de 3000 de euro.
Daca mai stai 3 luni pe numere rosii (asta daca mai are masina si ar fi bine sa verifici asta la "militie") mai adaugi 100 - 150 de euro.
Am gasit o oferta locala de un Opel Corsa 1.2i benzina, an fabricatie 2001, culoare argintiu, stare foarte buna din spusele samsarului, in 4 usi, cu roti de vara si de iarna(cica-s noi anvelopele de iarna) - 2000 euro ultimul pret.
Interesant e ca am auzit pe multi zicandu-mi sa fug de Opel Corsa, si nu stiu de ce.
Pai e mai zgomotos decat alte dieseluri. Distributia e si pe lant (la pompa) si pe curea , pompa si injectoarele nu cad niciodata (sau foarte rar) orice motorina ai pune , turbina nu cade (cu geometrie fixa) , ambreiaj cu volanta simpla (smunceste putin cand schimbi mai in forta) . Per total piese extrem de ieftine si noi si sh. De ex: kit distributie 180 lei contitech, kit ambreiaj 500 lei luk , turbina 400 lei sh , pompa injectie 500 lei sh , filtru motorina 80 lei mann. Piesele sh is foarte ieftine pentru ca nu se vand , nu cad ...
Mers batraneste scoti consum de 4/7 extraurban/oras , fugarit scoti 6 cu ac pornit in exterior si 9 in oras.
Multa lume confunda tddi cu tdci - care e cu totul altceva ,pe cat e unul de fiabil pe atat celalalt se strica stand degeaba si are piese mult mai scumpe dar tddi-ulare 75/90 cai , pe cand tdci 100/115 din aceeasi cilindree.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment