Ofertele S-h De Pe Autovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PrietenCuTine View Post
    La motor pare totul in regula: antigel curat, borcan la fel, scaunele nu sunt lasate, etc.
    Tocmai asta e problema... E prea curat.

    Golful ala la 220.000km arata incredibil de bine. Dar nu la banii aia, niciodata.
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • Originally posted by PrietenCuTine View Post
      Logan diesel de cumparat ! Zic eu...


      Nu cunosc proprietarul, nu ii fac reclama. Pur si simplu am dat peste ea...
      Clar au fost sarite air-bagurile si inlocuite. Se vede diferenta de culoare atat la volan,cat si la pasager.
      My Ride ! B - 29 - TmT

      Comment


      • Eu nu cred asta. Deoarece la multe loganuri se observa chestia asta.
        Depinde de fotografie, de lumina.

        Daca o sa mai gasesc o poza, cu loganul meu, pe care l-am avut de nou o pun aici sa vezi ca la fel au iesit in poza airbagurile.
        sigpic

        Comment


        • Asa e, la cel de la pasager si la mine se vede putin diferenta de nuanta fata de restul bordului, si nu a fost sarit, dar la asta e cam mare diferenta. Bine ai observat
          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

          Comment


          • In stanga, la sofer, posibil.
            In dreapta, la pasager, asa se vede si la mine, e diferenta clar vizibila de nuante intre plasticurile alea. Si de textura, e mai caucicat capacu' ala de la airbag decat bordu'.
            Si iti garantez, in cazu' meu, ca nu-s sarite.

            L.E.
            colegu' @kubala7 a confirmat treaba cu aibagu' pasager.

            La sofer, posibil sa fie uzura volanului, de aici dif. de nuanta.
            Oricum, husa aia sigur ascunde un volan cu mai multi km decat declara ala.
            Last edited by Kojak; 25 March 2014, 00:29.

            Comment


            • Pana la urma, s-a dus varianta cu Matizuri, Corsa, etc, si am ramas pe ideea unui Ford Focus 2003-2004 benzinar ca asa i s-a pus pata lu' taica-miu(hatch, berlina sau break), ceva de genul, daca nu chiar una din ele:
              - http://www.autovit.ro/ford-focus-C32488401.html
              - http://www.autovit.ro/ford-focus-C31122496.html
              - http://www.autovit.ro/ford-focus-C32547097.html
              - http://www.autovit.ro/ford-focus-C31736648.html

              La ce probleme mai serioase ar trebui sa ma astept(in afara de distributie, schimb ulei, filtre, etc, care se vor face din prima), avand in vedere vechimea?

              Comment


              • Nimic important. Motor foarte fiabil. Intra si pe club ford si te convingi.

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                Comment


                • NU lua hatchback daca ai nevoie de spatiu, si NU lua motorul de 1.4 16v... In rest, nu stiu, cel de 1.6 16v e ok din cate am auzit.
                  Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                  Comment


                  • Da, am discutat cu un posesor de Focus 1.6_16v 2003, mi-a zis ca e foarte ok ca masina, fara probleme la motor in 3 ani de cand o are, insa e scumpisoara la piese cica(spre exemplu, a dat pe 2 bucse - 350 lei). Ma gandesc ca poate motorul nu necesita investitii, dar partea de suspensii, directie, si asa mai departe sigur o sa ceara de mancare.

                    Comment


                    • Sunt niste brate de suspensie pe spate care sunt cam scumpe.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Cam suspecta de mica taxa la ford-urile astea.
                        Ca sa scoti cartea de RO e 100 euro + itp + asigurare + taxa de inmatriculare + taxe certificat, inmatriculare, numere + una alta la ea (o placuta, un sabot, o bucsa doua, directie, bujii, ulei etc.), sari de 3000 de euro.

                        Daca mai stai 3 luni pe numere rosii (asta daca mai are masina si ar fi bine sa verifici asta la "militie") mai adaugi 100 - 150 de euro.
                        Last edited by PrietenCuTine; 25 March 2014, 21:00.
                        sigpic

                        Comment


                        • Am gasit o oferta locala de un Opel Corsa 1.2i benzina, an fabricatie 2001, culoare argintiu, stare foarte buna din spusele samsarului, in 4 usi, cu roti de vara si de iarna(cica-s noi anvelopele de iarna) - 2000 euro ultimul pret.
                          Interesant e ca am auzit pe multi zicandu-mi sa fug de Opel Corsa, si nu stiu de ce.

                          Comment


                          • Originally posted by andreyi View Post
                            Interesant e ca am auzit pe multi zicandu-mi sa fug de Opel Corsa, si nu stiu de ce.
                            Probabil nici ei nu stiu de ce, asa au auzit si ei
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • Originally posted by Costi-bc View Post
                              ...
                              Costi, zi si mie de 1.8 tddi... fiabilitate, costuri de intretinere etc.

                              Merci!
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • Pai e mai zgomotos decat alte dieseluri. Distributia e si pe lant (la pompa) si pe curea , pompa si injectoarele nu cad niciodata (sau foarte rar) orice motorina ai pune , turbina nu cade (cu geometrie fixa) , ambreiaj cu volanta simpla (smunceste putin cand schimbi mai in forta) . Per total piese extrem de ieftine si noi si sh. De ex: kit distributie 180 lei contitech, kit ambreiaj 500 lei luk , turbina 400 lei sh , pompa injectie 500 lei sh , filtru motorina 80 lei mann. Piesele sh is foarte ieftine pentru ca nu se vand , nu cad ...
                                Mers batraneste scoti consum de 4/7 extraurban/oras , fugarit scoti 6 cu ac pornit in exterior si 9 in oras.

                                Multa lume confunda tddi cu tdci - care e cu totul altceva ,pe cat e unul de fiabil pe atat celalalt se strica stand degeaba si are piese mult mai scumpe dar tddi-ulare 75/90 cai , pe cand tdci 100/115 din aceeasi cilindree.

                                Originally posted by einstein1984 View Post
                                Sunt niste brate de suspensie pe spate care sunt cam scumpe.
                                Nu is de haluminiu ca la vag pe fata, asa ca-s mai ieftine si poti schimba doar bucsele pe ele.
                                Last edited by Costi-bc; 26 March 2014, 16:50. Reason: Automerged Doublepost
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google