O amica a avut golf 6 1.2 tsi de 105 cai si ultima data cand a avut probleme cu ea le-a dus cheile sa se duca sa ia masina cu platforma de unde ramasese, in garantie a vandut-o mai departe ca a avut cel putin 3 intrari in service, ba aprindere, ba electrica, ba i-a mai picat nu stiu ce. Oricum li s-a dus buhul ca sunt motoare slabe
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
17mi cash si nu vrea jaguar xf?
a3 cu motor 1.2 si costia doua gramezi de bani. neverever
am condus 1.2tsi pe skoda fabia (2012) => un cotet care se infige in limitare de a 2-a si fuge al dracului la vale
Comment
-
are un prieten clasa A de asta mai nou, cumparat din Italia de nou,ca doar a fost stranier ....motorul suna precum ala 1,4 tdi de pe Skoda.adica a tractor.nici relantiul nu sta calumea.masina vibreaza ca naiba.a zis ca a avut mai multe beleel cu ea si regreta ca a cumparat A.Passatul ala in Germania e pana in 2500 euro.in zona la mine sunt multi care au cumparat asa ceva si am interbat si eu cat ajunge de adus de acolo unul de asta.Last edited by margelatu; 15 April 2014, 21:39.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Nu gasesti passat euro 4 in starea aia , adica aproape nou , cu 2500 in jermania! Ala e cumparat cu o buba si apoi reparat. Din poze cred ca a avut cutie , ambreiaj sau motor defect. Daca i-a facut rar-ul probabil i-a fost frica ca nu ies noxele si a dat o spaga sa fie bine.
Cat despre seria 3 vs a4 vs c , generatia 2002 -2005 a4 era castigator la multe capitole , inclusiv motorizari , calitate interior , etc
Dupa , noile generatii , nu ma pronunt...o/____\o
(i)
.........
Comment
-
cred ca e o chestie de gust...
Spre ex mie nu imi place E 46 la interior in comparatie cu A4, la audi ai mai mult confort interior mai placut ochiului merge spre elegant
La BMW E 46 , e un interior mai spartan, nu contest ca BMW e mai "sport-orientated" ca "handling" dar mie unul mi-ar fi inutila iarna cu tractiunea spate.
Pur si simplu prea sport pentru gustul meu, mercedes prea elegant, audi just perfect
Comment
-
daca te referi la 1.8 tddi cu ceva pagini in urma a explicat @costi-bc
Originally posted by Costi-bc View PostPai e mai zgomotos decat alte dieseluri. Distributia e si pe lant (la pompa) si pe curea , pompa si injectoarele nu cad niciodata (sau foarte rar) orice motorina ai pune , turbina nu cade (cu geometrie fixa) , ambreiaj cu volanta simpla (smunceste putin cand schimbi mai in forta) . Per total piese extrem de ieftine si noi si sh. De ex: kit distributie 180 lei contitech, kit ambreiaj 500 lei luk , turbina 400 lei sh , pompa injectie 500 lei sh , filtru motorina 80 lei mann. Piesele sh is foarte ieftine pentru ca nu se vand , nu cad ...
Mers batraneste scoti consum de 4/7 extraurban/oras , fugarit scoti 6 cu ac pornit in exterior si 9 in oras.
Multa lume confunda tddi cu tdci - care e cu totul altceva ,pe cat e unul de fiabil pe atat celalalt se strica stand degeaba si are piese mult mai scumpe dar tddi-ulare 75/90 cai , pe cand tdci 100/115 din aceeasi cilindree.
Nu is de haluminiu ca la vag pe fata, asa ca-s mai ieftine si poti schimba doar bucsele pe ele.
ceva pareri despre smart forfour?
Comment
Comment