la 10-15.oookm/an cat facem majoritatea prin ro e o alternativa. daca socotesti cat pierzi la un logan nou in 3 ani sau in 5 , doar tinandu-l in fata casei ...
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Plus ca trancane de nou, intra apa in el, rugineste, se mananca vaporizatorul de la AC....
Cine n-are 1000 de euro sa puna o piesa la o masina sh, ala nu avea nevoie de acea masina pentru simplul motiv ca nu si-o permitea.
Tot asa, nu-si permite nici Loganul nou, dar spera ca toate piesele ce vor pica, sa o faca in perioada de garantie.
Si-apoi si Loganul e nou pana ii dau o cheie, apoi devine un sh devalorizat brusc. Mai e vandabil? Da, la un pret mult subevaluat, pentru ca degeaba are doar cateva mii de km la bord, nu poti obtine usor finantare pentru el, iar cine are cash, il vrea cu 3000 de euro sub pretul lui de nou.
Merita banii mai degraba un Logan sh de 3-5 ani, cat de cat intretinut. Il iei la un pret decent si-i dai pedala sa-ti faci treaba. Apa, paie si bataie. Dar nou, doar pentru flote.Last edited by mr.K; 27 May 2014, 13:31.
Comment
-
Gandesc foarte bine inainte, altii nu gandesc...
Opel Zafira 50% intr-un an !
Opel Astra 47% intr-un an !
Opel Corsa 44% intr-un an !
Renault Megane 39% intr-un an !
Peugeot 207 36% intr-un an !
Daca vedeti doar drept inainte, nu e problema mea, da' sunt cotete loganurile, sunt praf, sunt vai de ele, dar nu chiar la toate capitolele. Puteti cu un simplu search pe Google sa vedeti o gramada de statistici asemanatoare, dar deh, e prea greu.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Se discuta despre Loganul nou, care e miezu'.
Normal ca se devalorizeaza toate rablele, pana si Ferrari.
Discutia era, daca urmareai, ca nu poti compara vreun Audi /Mertz/BMW cu 40k la bord cu Logan nou.
Tu ai pus sus numai cotete ca si Loganul, normal ca se devalorizeaza.
Comment
-
@kubala
pai ce ai pus tu (te cred pe cuvant, si nu mai verific ) e devalorizarea in primul an, dar dupa aceea cred ca se cam opreste acolo.
Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
o fi fost vreo 15-16 mii de nou in 2011 ?! ca 6150 sa reprezinte 40%.
si are 134 k km...
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSe discuta despre Loganul nou, care e miezu'.
Normal ca se devalorizeaza toate rablele, pana si Ferrari.
Discutia era, daca urmareai, ca nu poti compara vreun Audi /Mertz/BMW cu 40k la bord cu Logan nou.
Tu ai pus sus numai cotete ca si Loganul, normal ca se devalorizeaza.
Mai citeste o data ce am scris eu
Daca are mai mult de 30-40 mii km si 2-3 ani deja masina aia nu prea mai are cum sa concureze cu una noua din punct de vedere al intretinerii, fiabilitatii, costurilor.
Eu te inteleg ca preferi un audi cu 200.000 km la bord in locul unui logan nou, dar asta nu inseama ca restul suntem prosti ca preferam masina noua. La fel cum nici tu nu esti mai destept ca "ti se pare" ca loganul e prost. Nu zice nimeni ca loganul e premium, dar raportul calitate/pret al loganului bate la cur multe masini ce se vor premium.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
De la 40.000 km la 200.000 km e o distanta mare, nu crezi?
Nu e vorba de a fi sau nu destept, dar am vaga impresie ca NU o sa-ti cumperi Logan nou, urmatoarea masina.
Sunt sigur ca toate gen asta sunt varza, trebuie sa fii prost rau sa preferi asa ceva in locul unui Logan nou.
Last edited by mr.K; 27 May 2014, 14:58.
Comment
-
La cate lacune are loganul asta nou nu stiu daca voi mai lua in calcul, eram chitit pe un 1.5, cel mai tare m-a dezamagit cand am vazut ca placutele de frana sunt mai mici decat la logan1 ...
De la 100.000 in sus incepe sa ceara bani, e normal, daca tragi linie nu prea da cu plus. Pana la urma, inafara de rugina, cu ce te-a dezamagit loganul ?Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment