If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
de banii aia iti iei masina serioasa sub 100k km si maxim 4 ani vechime! sau mai pui 1000 si iei un rapid nou! ala sigur nu rugineste in primii 12 ani!
Last edited by vitriol; 28 May 2014, 18:07.
Reason: Automerged Doublepost
Pe asta de a cumparat-o l-a costat ~3000 de euro ca sa parcurga 3.000 de km, deci 1 euro pe km, incluzand si asigurari, timbru de mediu, carburant, etc.
Probabil nu poate sa mai plateasca.
Cu 3000 de euro isi cumpara o masina decenta , fara rate la leasing, credit, nebunii.
Aleluia, cineva care face costuri pentru fiecare km parcurs...
De aceea un logan nou este bun cand ti-ai pus in cap sa parcurgi cel putin 200.000 km.
Eu momentan am rulat cu MCV-ul, din ce am vazut ultima data 68900 km. A inceput si el intr-un final sa mai ceara chestii: ambreiaj, amortizoare, pompa de benzina, nu mai stiu ce belea pe nu stiu unde.
Daca vreau sa tin o masina minim 200.000, iar clar noua, si doar pe firma, ca sa pot deduce TVA-ul.
De aceea eu unul, nu vreau sa-mi asum un risc cu o masina sh. Imi asum un risc doar daca vreau sa merg cu ea personal, sa nu depind de ea prea mult si sa nu pierd o caruta de bani secundar utilizarii ei.
Pentru lucru, masina noua.
Pentru persoana fizica, masina noua, insa rulata minim 200.000. Ce e sub, nu renteaza. Mai bine taxi
De unde rezulta ca trebuie sa-ti cumperi masina noua care rezista 15-20 de ani. Logan 3 nu cred, dupa trendul descrescator al calitatii, o sa rugineasca fix cand iese pe poarta fabricii.
Vreo japoneza cred ca e de cumparat, vad in fiecare dimineata o Toyota care cred ca e de prin 1990. Si merge, vara, iarna.....
o masina deosebita...ma imbie sa caut un remat pentru ea... daca tot iti iei o toroapa de asta, macar sa fie ceva care sa 'place la baieti'. un ursulet de ex
Iti dai seama ca nu e masina din poza, dar seamana la culoare.
Stai tu sa vezi Loganul cand o avea 25 de ani, o sa-l cauti cu penseta si lupa, ca arheologii.
Nivelul de productie al masinilor nu mai este la nivelul acelor ani.
Acum ai nevoie de materiale reciclabile, tabla subtire, s.a.m.d.
Nu mai faci masini sa le pastrezi 10000 de ani.
Diferenta acum consta in lux si performanta, nu anduranta.
la km o fi manarita, dar arata bine si as zice ca merita banii aia. binenteles, e mai ieftina fiindca n-are taxa platita. cat o mai fi si aia la Eu3 si 152 mg CO2.
are mai putine emisii decat loganul euro 4.
la km o fi manarita, dar arata bine si as zice ca merita banii aia. binenteles, e mai ieftina fiindca n-are taxa platita. cat o mai fi si aia la Eu3 si 152 mg CO2.
are mai putine emisii decat loganul euro 4.
La Euro 3 te rupe taxa la bani, noroc de cota de reducere ca e masina veche, cam 84%. dar tot ajunge la ~1000 de euro.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment