Mie nu imi este neaparat de rugina,imi este sa nu aiba probleme la motor sau alte defecte ascunse,ultima ar fi rugina...3ooo cred ca ar fi pretul corect,insa cea neagra are mai putin km ...
Ofertele S-h De Pe Autovit
Collapse
X
-
Pai daca as scoate loganul in 2800 clar i-as pune si gpl pt ca mi-ar ramane bani..
Cu astea pe diesel sunt cu dus-intors,consum putin,dar din salariul meu nu cred ca mi-as permite sa imi pice turbo,chiulasa s.a.m.d...la logan dupa cum zici tu cu 2000 lei ii iau alt motor si ii schimb tot pe fata,de asta v-am si postat aici sa ma ajuti,majoritatea stiu ca aveti experienta!
ps:mi-ar ramane bani si as face-o ph2 imediatLast edited by 93mrs; 7 August 2014, 16:37.
Comment
-
Last edited by Allyn_y; 7 August 2014, 17:21.
Comment
-
La megane dupa 30000 km incep sa se cojeasca caucioacele de la manerul interior al fetei de usa, la 70000 e cojit deja bine. Daca acel cauciuc se prezinta bine, km sunt reali.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Megane 2 nu e o masina prea reusita.Are multe defecte.E ca la Dacia.....dupa noroc.http://www.bestauto.ro/renault/lagun...untyname=timis,Last edited by margelatu; 7 August 2014, 18:54.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by PCH View PostNu as lua Renault nici sa ma platesti. Mai bine merg cu o trotineta. Mergi pe Opel daca ai buget limitat, este ieftin la piese si mai masina decat o frantuzeasca....francezii sa faca merdenele ca de masini se ocupa altii
Renaultul megane 2 intradevar are multe defecte. dar am avut si opel, si daca pui piese de origine te rupe, mor cand va aud ca opelu are piese ieftine... ieftine sunt turcismele!
cat priveste fordul tau din avatar... e ca si renaultul....
Stii ca si FORD-ul are o denumire specifica dupa renume : Fix Or Repair Daily
Deci este exact cum a spus Margelatu... dupa noroc... dar norocul si-l mai face si omul cu mana lui.Last edited by mumus; 7 August 2014, 19:51.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Fordul e o masina ok. Nu se strica cum cred altii. Poate cele din 1980 aveau probleme, insa cele de acum, nu.
Adica ok, schimbi ce ai de schimbat, si poate le schimbi mai repede, insa noi aici vorbim de consumabile.
Eu unul am costuri de intretinere ok cu Fordurile, si nu mi-au creat batai de cap.
In schimb am avut leasing operational cu VW, 4 masini. Jale. La 2 luni veneau sa schimbe o masina: ba senzorul dosului, ba nu mai porneste, ba cutia de viteze agata de il smucea pe ce-l de-o cunducea de-i sareau capacele, ba nu se mai deschidea portbagajul, ba se bloca frana de mana electrica.
Comment
-
Confirm cu FORDurile, sunt 4 in cercul meu de prieteni.
Doua Focus hatchuri 2008 cu 1.6 benzina – sigurele probleme cu piese de neorigine – discuri si placute cu zgomote. Una Focus berlina 2010, la fel. 0 probleme. Masini folosite in orice conditii. Una bucata mondeo 2010 cu peste 140.000 km la care singura problema a fost volanta dubla masa pe la 130.000.
personal sunt convins ca fordul bate la fund marcile de consum nemtesti si pe cele frantuzesti.
Comment
-
dar nu toate modelele. daca vorbim de un model in parte sau o motorizare, adica focus 2005 - 2010 is bune , dar pe benzina , diesel de la un nr de km (200k) incep problemele la 1.6 tdci.
la fel vw. 2.0 tdi , probleme de la inceput. 1.6 tdi doar cuvinte de lauda deocamdata.
luate aleator vw e peste ford pe europa , mondial cred ca ford e peste vw.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
@ozenel: Corect ce spui tu despre motoarele pe benzina Ford, personal as prefera un Focus in dauna unui Golf V, sa zicem...
Dar, nu aceleasi lucruri bune se pot spune despre diesel-urile Ford, mai exact motorizarea 1.6, perioada 2005-2007.
Costi, fusesi mai rapid.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
Comment