Problemele mari la Passat si VAG in general, sunt motoarele TDI - turbine, cutii de viteze, volante, ambreiaje - dar pe partea de articulatii, sunt tancuri. Ce cad des, sunt bucsele de la brate, care se schimba separat si costa pana in 100 de lei tot setul + manopera.
Daca vrei neaparat Passat, iti iei un 2.0 FSI 150cp si-i pui GPL.
Am un prieten care are un Passat B5.5 si nu a schimbat la articulatii decat bucsele de care am zis mai sus, iar masina are 300k pe bord. El o are din 2008, pe cand avea 137k pe bord (numar de km de samsar ). Real... Dumnezeu cu mila. Pe partea de motor si cutie... pfffff... cutia cu totul, turbina, volanta + ambreiaj, segmentat motorul, iar astea au costat destul de mult.
Daca vrei neaparat Passat, iti iei un 2.0 FSI 150cp si-i pui GPL.
Am un prieten care are un Passat B5.5 si nu a schimbat la articulatii decat bucsele de care am zis mai sus, iar masina are 300k pe bord. El o are din 2008, pe cand avea 137k pe bord (numar de km de samsar ). Real... Dumnezeu cu mila. Pe partea de motor si cutie... pfffff... cutia cu totul, turbina, volanta + ambreiaj, segmentat motorul, iar astea au costat destul de mult.
Comment