If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
referitor la acel Sportage mi se pare o masina cu un design f misto,motorizare ok cu o intretinere si consum ca de sedan,dotari f bune,garda mai inalta care te face sa uiti de strazile din Romania,si 4x4 care ajuta iarna sau pt cine are o cabana la munte ceva,per total un Suv excelent.
Mestere, e 13.000 euro!!!
Adica ... banii de doua Golfuri 4Motion si motorina pentru vreo 10-12.000 km! Vreau masina de invartit de colo-colo, pentru biznis, suficient de spatioasa, cat de cat puternica, careia sa-i gasesc usor parcare si alte asemenea. Merci oricum de sfat. ;)
E o superbitate sa te uiti la ea si s-o conduci, ca s-o intretii nu cred ca-i super.
PS: poate are intradevar 93.000 km si 6 ani, cam ce incepe sa pice de-acu inainte avand in vedere drumurile din RO, dai cu banul la fiecare revizie de-un pivot, cap de bara sau amortizor scurs ?
Iti dau o tema de gandit: de ce crezi ca firmele de taxi din Germania au E Klasse-uri? De ce nu au niste "somitati" in materie de fiabilitate si costuri reduse (gen Avensis)?
Cum fac aia profit in cel putin 500k cu o masina d-aia, daca tot baga bani in ele asa cum spui tu?
Filtru polen CLK 2008 (un e cu 2 usi), motor 3000 cm - 70 lei
Filtru aer 60 lei
Filtru ulei tot 60 lei
Placute frana fata - 250 lei
Spate - 300
Servodirectie - 1200 lei
Asta am schimbat eu la masina aia
Pentru ca e klasse are o echipare speciala de taxi, cu demaror mare, baterie mare, alternator mare, loc de statie etc. Si chiar tin cate 600 000 km.
Pune si un link care sa sustina cele afirmate de tine. Eu stiam ca Mercedes face masini speciale doar pentru politie si ambulanta, dar e posbil sa-mi fi scapat ceva si nu am timp sa caut acum.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
cezar, cand zici servodirectie zici pompa antrenata de curea? Pompa electrica sau coloana de directie eletrica?
Ca scumpe nu ar fi insa presupun ca piese aftermarket.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Pentru ca e klasse are o echipare speciala de taxi, cu demaror mare, baterie mare, alternator mare, loc de statie etc. Si chiar tin cate 600 000 km.
Asa auzisem si eu ca sunt echipate special de taxi,un cunoscator de Mb iti va recunoaste imediat daca un E klasse a fost taxi sau nu,au multe chestii diferite(pt detalii exista forum dedicat) plus ca alea sunt cumparate de noi,servisate la timp in reprezentante,nu la mana 15 si reparate la nu stiu ce service cu piese aftermarket,cine crede ca un E klasse se intretine ieftin poate testa pe propriul buzunar
@Ady-nu era o comparatie omule cu golfu,ziceam ca aia imi place daca m-ar fi interesat 4x4,in rest fiecare cu optiunile sale
cezar, cand zici servodirectie zici pompa antrenata de curea? Pompa electrica sau coloana de directie eletrica?
Ca scumpe nu ar fi insa presupun ca piese aftermarket.
Pompa. Insa este hidraulica, nu electrica.
Filtrele erau Mann. Adica la fel ca cele "OEM".
@nea alin: am incercat eu pe propria-mi piele, si nu m-a secat.
Sigur, daca mergi in reprezentanta sa-ti schimbe 2 becuri cu 500 euro, e treaba ta. (atat mi-au cerut).
Cum poti de asemenea sa mergi in reprezentanta porsche, sa-ti faci revizia si sa vezi pe deviz:
- demontat surub capac motor - 120 lei x 4 + tva
- scos capac motor - 230 lei + tva
- verificarea bunei functionari a sistemului de iluminat - 150 lei
- verificare optica stare caroserie - 300 lei
Filtru de polen: 450 lei vs 60 lei cat costa el de fapt (cu adaos comercial chiar)
Si tot asa...
Last edited by Cezar; 29 September 2014, 21:50.
Reason: Automerged Doublepost
Daca privim doar prin prisma consumabilelor aftermarket Mb vs alte marci poate nu este o diferenta enorma de acord, insa la o masina de genu mai exista si piese scumpe legate de electronica,senzori etc, nu mai vb de casco sau departi de caroserie etc iar aici e mai scumpa de intretinut.
Legat de reprezentante-service-uri cartier sau piese Oem vs aftermarket este un subiect mai delicat nu intru in detalii.. dau insa un mic ex: un prieten prin 2007 a lovit frontal un Mondeo care doar ce il cumparase,in reprezentanta paguba a ajuns la vreo 270 mil lei vechi,in fine nu si-a permis si a cumparat piese de la diverse magazine si l-a reparat intr-un final la un service.L-am intrebat daca e multumit,mi-a raspuns ca merge dar nu se compara fata de cum era inainte ,capota era mult mai subtire si la peste 120 se misca usor
Revenind, nu ziceam ca e o avere intretinerea unui e klasse ,ci doar ca are o intretinere mai scumpa fata de alte marci indiferent dc comparam Oem sau aftermarket la ambele,insa mi se pare normal
.
Aia se poate verifica usor, e posibil sa fie folosita doar prin oras (instalator, livrat hartie copiator, chestii din astea). In Fr in general firmele sunt fidele unui singur garaj si se gasesc garaje renault la toate colturile. Istoricul de reparatii de acolo se pastreaza si e vizibil in reprezentanta.
Oricum, din 3 clio 2 sunt ca asta din ce vad.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment